جاباما
۶۲۸۹۷۴
۲ نظر
۵۰۱۵
۲ نظر
۵۰۱۵
پ

گم شدن گذرنامه ۱۶۰۰ زائر اربعین

قشقاوی به گم شدن هزار و ۶۰۰ گذرنامه زائران امسال در مسیر اشاره کرد و گفت: همکاران کنسولی بلافاصله برگه های عبور برای این افراد صادر کردند.

خبرگزاری مهر: حسن قشقاوی در گفتگو با خبرنگار، با اشاره به ورود بیش از ۶۰ درصد از زائران به کشور، اظهار کرد: با توجه به این آمار می توان به بررسی عملکرد پرداخته و نتیجه گیری کرد.

وی با بیان اینکه براساس پیش بینی های انجام شده امسال در زمینه صدور ویزا هم به لحاظ کثرت صدور و هم زمان مدیریت جلوتر بودیم، افزود: این امر سبب شد که دغدغه و اضطراب های این حوزه، کمتر شود.

رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به روند آسان و روان صدور ویزا، گفت: براساس این وضعیت بخشی از دفاتر صدور ویزا سه روز قبل از اربعین به دلیل عدم نیاز تعطیل شد و تنها دفتر ایلام بود که تا غروب چهارشنبه فعالیت داشت.

وی با بیان اینکه این روند نشان می دهد که به همه درخواست ها اعم از سامانه سماح و یا سایر شرکت ها، هم در زمینه ویزا هم گذرنامه پاسخ مثبت داده شده است، تصریح کرد: با توجه به بررسی شرایط به این نکته رسیدیم که صدور ویزای انفرادی بسیار اقدام خوبی برای کاهش ازدحام در هنگام خروج و ورود زائران به کشور بوده است.

قشقاوی با اشاره به اینکه امسال در زمینه خروج غیرمجاز به شدت برخورد شد، یادآورشد: باتوجه به اقدامات ناجا و همکاری همه دستگاه شاهد خروج غیرقانونی نبوده ایم.

وی در ادامه به گم شدن هزار و ۶۰۰ گذرنامه زائران امسال در مسیر اشاره کرد و گفت: همکاران کنسولی بلافاصله برگه های عبور برای این افراد صادر کردند.

رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد مرکزی اربعین همچنین با اشاره به تعداد اندک گمشدگان در اربعین امسال، افزود: براساس آخرین گزارشات از سرکنسولی ایران در عراق وضعیت در این زمینه به مراتب بهتر از سال گذشته بوده است.

قشقاوی اظهار کرد: هرساله بر تجربه ها افزوده شده و همچنین همدلی و مشارکت مردم در زمینه های مختلف اعم از احترام به قوانین و توجه به توصیه های مسئولان بیش از گذشته می شود.

به گفته این مسئول تا به امروز که اوج مراسم بوده هیچ حادثه ای ناامنی مشاهده نشده و مراسم اربعین با امنیت کامل که حاصل همکاری نیروهای ایرانی و عراقی بوده، برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      گم نشده فروختنش.که عکس چنج کنن

    • شکسپیر

      هزارو ششصدتا؟
      جالبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج