adexo3
۶۳۰۳۴۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

قیمت بلیت پروازهای مناطق زلزله زده

بررسی‌ها نشان می‌دهد با وجود آنکه بخش قابل توجهی از ظرفیت بلیت پرواز به سمت مناطق زلزله زده به اتمام رسیده، اما همچنان خبری از افزایش قابل توجه قیمت‌ها نیست.

خبگرزاری ایسنا: بررسی‌ها نشان می‌دهد با وجود آنکه بخش قابل توجهی از ظرفیت بلیت پرواز به سمت مناطق زلزله زده به اتمام رسیده، اما همچنان خبری از افزایش قابل توجه قیمت‌ها نیست.

بررسی وضعیت پروازها در فرودگاه کرمانشاه، ایلام، اهواز و دیگر مناطق زلزله زده شب گذشته حاکی از آن است که تقریبا تمامی پروازهای برنامه‌ای این فرودگاه‌ها بدون وقفه و مشکل خاصی انجام می‌شود و نمی‌توان در آنها نشانه بحران یا مشکلات جدی و برنامه‌های پروازی دید.

این در حالی است که پس از حادثه شب گذشته تقاضا برای سفر به این مناطق و حتی تقاضا برای پروازهای خروجی از آنها به شکل قابل توجهی افزایش یافته و بسیاری از پروازهای امروز و حتی صبح فردا با تکمیل ظرفیت مواجه شده‌اند.

پیگیری ایسنا از آژانس‌های هوایی و سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی نشان می‌دهد تعداد محدودی از پروازهایی که همچنان برای مسافرپذیری جا دارد برخلاف برخی شایعات با افزایش قیمت قابل توجهی مواجه نشده‌اند و تنها در سطح کلاس پروازی متفاوت قیمت‌های آنها قدری بالاتر از نرخ معمول رفته است.

در حال حاضر پرواز تهران به کرمانشاه ساعت ۲۱ امشب که هنوز تعدادی ظرفیت خالی دارد با قیمت بلیت ۲۴۱ هزار تومان برای هر مسافر ظرفیت جدید می‌گیرد که این موضوع با توجه به زمان خاص و کلاس پروازی مشخص نشان دهنده معمولی بودن و طبیعی بودن شرایط در این مسیرها است.

معدود پروازهایی که در حال حاضر در مسیر حرکتی مناطق زلزله زده ظرفیت خالی دارند مربوط به پروازهای سیستمی هستند و در حال حاضر پروازهای چارتری که معمولا نقش بیشتری در افزایش قیمت بلیت‌ها را دارد ظرفیت خالی برای دریافت مسافر در آنها وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج