اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۳۳۷۰
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

کارت سلامت جایگزین دفترچه بیمه می‌شود

مسئول بخش داروی ستاد اجرای فرمان حضرت امام از طراحی کارت سلامت بیماران خبر داد و گفت: این کارت جای دفترچه بیمه را می‌گیرد و همه اطلاعات سلامت افراد، نسخه، نتیجه آزمایش، فیلم رادیو‌لوژی، داروی مصرفی و ... در این کارت ذخیره می‌شود.

خبرگزاری فارس: مسئول بخش داروی ستاد اجرای فرمان حضرت امام از طراحی کارت سلامت بیماران خبر داد و گفت: این کارت جای دفترچه بیمه را می‌گیرد و همه اطلاعات سلامت افراد، نسخه، نتیجه آزمایش، فیلم رادیو‌لوژی، داروی مصرفی و ... در این کارت ذخیره می‌شود.

امیرحسین جمشیدی در مورد نسخه‌نویسی پزشکان با استفاده از امکانات فضای مجازی گفت: در حال طراحی کارت سلامت هستیم تا هر بیمار به وسیله این کارت بتواند خدمات سریعی را دریافت کند.

وی ادامه داد: این کارت سلامت جای دفترچه بیمه را خواهد گرفت و همه اطلاعات سلامت افراد، از جمله نسخه بیماری، نتیجه آزمایش، فیلم رادیو‌لوژی، داروی مصرفی و ... در این کارت ذخیره می‌شود.

جمشیدی گفت: بیماران می‌توانند این کارت سلامت را به داروخانه‌ها ببرند و مانند کارت بانک با مشخص شدن مشخصات نسخه خود داروی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

مسئول بخش داروی ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) افزود: در حال طراحی این کارت سلامت هستیم که اگر در آینده به نتیجه برسیم می‌توانیم با سازمان‌های بیمه قرارداد ببندیم تا این کار را به جای دفترچه بیمه قبول کنند.

وی در مورد اینکه آیا تاکنون مشابه این کارت تولید شده است گفت: تاکنون در کشور چنین اقدامی انجام نشده مثلاً تلفن همراه بوده است که فقط قند خون را آزمایش کرده و به صورت یک برنامه همه جانبه و بسته کامل تاکنون طراحی نشده است.

جمشیدی گفت: با بیمه بر روی کارت سلامت در حال همکاری هستیم این کارت آماده شده و بیمه نیز موافقت خود را اعلام کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عبدالمجید محمدی اوندیم

      من متولد1339/9/20هستم 12سال بیمه تامین اجتماعی دارم بعضی شرکتها که کارکردم لیست بیمه کامل رد نکردن مثلآ ماه را25روز ردکردن درصورتیکه بیست بنج ماه متداول کارکردمه شش تابچه دارم باخانم 8نفرهستیم درآمدی هم ندارم کلاهبردارسیصدمیلیون 9سال ازم برده دراصفهان مستعجر هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج