۶۳۶۹۵۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گوشی جدید Oppo کپی آیفون ۱۰ است

اگر اخبار مربوط به گوشی‌های هوشمند را دنبال کنید، بدون شک اسم شرکت Oppo را شنیده‌اید. این شرکت بیرون از کشور خود حضور بزرگی ندارد، ولی در چین بازار و مخاطبی بزرگی برای خود دست و پا کرده است.

وبسایت دیجی کالا مگ - امیرحسین میرزایی: اگر اخبار مربوط به گوشی‌های هوشمند را دنبال کنید، بدون شک اسم شرکت Oppo را شنیده‌اید. این شرکت بیرون از کشور خود حضور بزرگی ندارد، ولی در چین بازار و مخاطبی بزرگی برای خود دست و پا کرده است. این شرکت گوشی‌های خاصی مثل Oppe N۳ ساخته است که دوربینی عجیب و غریب داشت یا گوشی Oppo R۵ که در زمان عرضه‌اش، باریک‌ترین گوشی دنیا بود. شرکت Oppo هم‌چنین گوشی وان‌پلاس را می‌سازد که یکی از بهترین گوشی‌های اندرویدی است.
گوشی جدید Oppo کپی آیفون ۱۰ است

با تمام این اوصاف شرکت Oppo طراحی برخی از گوشی‌های خود را از روی سایر برندهای بزرگ دنیا کپی کرده است. این شرکت گوشی‌هایی دارد که از نظر ظاهری بسیار شبیه به آیفون هستند. جدیدترین گوشی این شرکت هم پا را فراتر گذاشته است. گوشی Oppo R۱۳ که البته هنوز رسما معرفی نشده، یک گوشی اندرویدی با ظاهر آیفون ۱۰ است.

نگاهی به این تصاویر بیاندازید و خودتان قضاوت کنید:
گوشی جدید Oppo کپی آیفون ۱۰ است

مشکل این جاست که شرکت Oppo حتی نوار هوم را در پایین صفحه نمایش قرار داده و گوشی حتی یک بریدگی در بالای صفحه نمایش خود دارد.

برخلاف آیفون ۱۰، پشت Oppo R۱۳ سیاه مات است و خبری از شیشه نیست. دقیقا شکل لنز دوتایی آیفون ۱۰ هم پشت این گوشی بازسازی شده است.

تصور می‌کنیم گوشی Oppo R۱۳ واقعی باشد و به زودی وارد بازار چین شود. احتمالا پس از مدتی می‌توان این گوشی را در بازارهای دیگر نقاط دنیا هم پیدا کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج