۶۳۷۵۷۸
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

کنایه احمد خاتمی به احمدی نژادی ها

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان غیرقابل قبول است گفت: دولتمردان فعلی و قبلی هیچگاه در حاشیه امن نیستند و هر عملی که انجام داده‌اند باید پاسخگو بوده و با شارلاتان بازی جلوی قانون گرفته نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام احمد خاتمی عصر امروز در مراسم یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: فومن با داشتن عالمان گرانقدری همچون آیت الله بهجت (ره) و شیخ شجونی که در ایام سالگرد این عالم مبارز نیز قرار داریم شهری ریشه‌دار در زمینه دینی است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهدا نیست" اشاره کرد و گفت: مجالس شهدا را نباید یک مجلس معمولی ببینیم زیرا این مجالس هدفمند بوده و افرادی که در این مجالس شرکت می‌کنند بیعت با شهیدان و تجدید پیمان با راه شهدا را دنبال میکنند.

اهم اظهارات سید احمد خاتمی به شرح زیر است:

*اصول ثابت قانون اساسی از ولایت فقیه می‌گوید و آنان که در متن حکومت هستند باید پایبند بوده و ولایتمداری داشته باشند و از "ولایت‌شعاری" بپرهیزند و انتظار شهدا نیز از مسئولان این است که عملاً در خط ولایت باشند.

* توطئه گروهی دشمنان در عرصه زلزله و ایجاد بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان قابل قبول نیست و ارتش، سپاه و مسئولان نظام وارد کار شده تا جایی که سخنگوی سپاه اعلام کرد روزانه ۴۰۰ کانکس‌ ساخته و به مناطق زلزله زده انتقال داده می‌شود.

*دولت ما قانونی و مشروع بوده و رئیس جمهور توسط مقام معظم رهبری تنفیذ شده است و مجلس و قوه قضائیه ایران نیز مشروع و قانونی است.اینکه شخصی بر علیه قوه قضائیه صحبت کند این عمل با قانون‌مداری سازگار نبوده و شارلاتان بازی است و اگر حرفی دارید می‌توانید از لحاظ قانونی پیگیری کنید و داشتن مشروعیت به قبول داشتن شخص شما نیست.

* تفرقه انداختن بین مردم و مسئولان نظام اسلامی غیرقابل قبول است دولتمردان فعلی و قبلی هیچ‌گاه در حاشیه امن قانون نیستند و در مورد هر عملی که انجام داده‌اند باید پاسخگو باشند و نمی‌شود که با شارلاتان بازی جلوی اجرای قانون گرفته شود.

*جوانک نپخته‌ای در عربستان روی کار آمده است که می‌گوید مکه و مدینه را بسان یکی از شهرهای اروپایی خواهم ساخت و از ترامپ تقدیر می‌کند. کشور ایران مسئولان خویشتنداری داشته و دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      جنس آیت الله بهجت متمایز از دیگران است. خدایش بیامرزد. لطفا با سایرین همطراز نیاورید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج