۶۳۸۲۰۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رونمایی از غول‌های جدید هواوی سری میت ۱۰

شرکت هواوی در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۶ در طی مراسمی رسمی در پاساژ چارسو تهران با حضور اصحاب رسانه و مدیران شرکت از پرچم دار جدید خود رونمایی کرد.

وبسایت سخت افزار: شرکت هواوی در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۶ در طی مراسمی رسمی در پاساژ چارسو تهران با حضور اصحاب رسانه و مدیران شرکت از پرچم دار جدید خود رونمایی کرد. در شروع این مراسم جناب بابک فیاض قایم مقام شرکت هواوی با معرفی سری جدید میت که در چهار مدل پورش دیزاین، میت ۱۰ پرو، میت ۱۰ و میت ۱۰ لایت ارائه شده است همه را سورپرایز کرد.

رونمایی از غول‌های جدید هواوی سری میت ۱۰

وی توضیحاتی در خصوص تاریخچه و ویژگی های سری میت بیان نمود، همچنین اشاره ای به نوآوری جدید هواوی در تکنولوژی چیپ ست های سری میت ۱۰ داشت. تکنولوژی هوش مصنوعی درعکاسی و مدیریت مصرف باتری از نقاط قوت سری جدید میت است. به گفته ایشان نسل جدید این چیپ ست ها به زودی در دیگر برندها نیز استفاده خواهد شد. قائم مقام شرکت در ادامه راجع به نحوه توزیع سری میت ۱۰ اینگونه بیان نمود: " این گوشی ها از دو طریق آنلاین و آفلاین در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت که از طریق دیجی کالا، بامیلو و حدود ۳۰ نماینده فروش در بازار عرضه خواهد شد. همچنین برای اولین خریداران جوایزی ارزنده در نظر گرفته شده که توصیه می کنم مشتریان در اولین هفته ها خرید خود را انجام دهند. برای اینکه مشتریان ما نگرانی نداشته باشند خدمات پس از فروش ویژه و خاصی را نیز در نظر گرفته ایم." سپس محمد امین ناهید، مدیر روابط عمومی و مارکتینگ هواوی اطلاعات دقیق و فنی سری میت را در اختیار حضار قرار داد.این صحبت ها در خصوص طراحی گوشی، فناوری هوش مصنوعی، دوربین ها،امکانات نرم افزاری و تجربه صدای سه بعدی با کیفیت بهتر نسبت به سری نوا پلاس بود.

رونمایی از غول‌های جدید هواوی سری میت ۱۰

پس از معرفی کامل سری میت ۱۰ توسط مدیر روابط عمومی، حمید شاهرخ نیا مدیر ارشد خدمات پس از فروش شرکت هواوی درباره خدمات ویژه و منحصربه فرد سری میت ۱۰ از طریق شماره تماس ۴۲۰۰۰، دریافت و ارسال رایگان حتی درمورد بروزرسانی ها ، تعویض رایگان صفحه نمایشگر تا ۶ ماه پس از فعالسازی دستگاه توضیحاتی را بیان نمود.

رونمایی از غول‌های جدید هواوی سری میت ۱۰

رونمایی از غول‌های جدید هواوی سری میت ۱۰

اشاره به این موضوع حائز اهمیت است که این هفته، هفته فناوری هوش مصنوعی هواوی است که از امروز اغاز شده است. چون براساس ادعای هواوی چیپ ست های سری Kirin جدید این شرکت که در گوشی های mate استفاده شده است از قابلیت هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.
رونمایی از غول‌های جدید هواوی سری میت ۱۰
رونمایی از غول‌های جدید هواوی سری میت ۱۰
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج