۶۳۸۹۵۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هیچ گروه تروریستی در کرمان مستقر نیست

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان: کشور در حوزه مقابله با تروریست از امنیت خوبی برخوردار است و برخی از کشورها از ما مشاوره در زمینه چگونگی موفقیت ایران در خنثی سازی اقدامات تروریستی می خواهند. وی با بیان این مطلب که اکنون حتی یک گروه تروریستی در استان کرمان مستقر نیست، تصریح کرد: نقش آفرینان حوزه امنیت اجتماعی همه مردم و نهادها می باشند.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان گفت: ۲۴ درصد قتل های استان کاهش یافته است، اما این کاهش در سطح استان متوازن نبوده است.

خلیل الله همایی راد، امروز نهم آذرماه در همایش توسعه پایدار شهری و امنیت اجتماعی گفت: متاسفانه در برخی نقاط بیش از ۸۰ درصد افزایش قتل داشته ایم. این قتل ها همه ناشی از عصبانیت آنی بوده است لذا باید برای کاهش قتل‌ها به مسایل اجتماعی توجه کرد.

وی با بیان اینکه حوزه‌های دانشی، صنعتی و امنیتی باید با یکدیگر هماهنگ باشند تا بتوانند توسعه همه جانبه را رقم زنند، ادامه داد: در امنیت ملی، امنیت مرزها و امنیت کلی کشور مورد بحث قرار می گیرد که خوشبختانه در طول دوران انقلاب اسلامی مرزهای کشور از هر گونه تجاوزری مصونیت داشته اند.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان احساس امنیت و عینیت امنیت را از بخش های امنیت برشمرد و افزود: در امنیت عمومی تامین امنیت، نظم پایدار و انسجام اجتماعی مورد نظر قرار می گیرد.

وی از تدوین سند امنیت استان با مشارکت دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد و مطرح کرد: رویکرد سند امنیت استان کاملا انسانی است که به دو بخش پیش بینی و پیشگیری تقسیم شده است.

همایی راد از لزوم افزایش دامنه پیشگیرانه سخن گفت و عنوان کرد: باید اقدامات را به نحوی افزایش دهیم تا قبل از ایجاد هر مشکلی آن را پیش بینی و اقدامات پیشگیرانه انجام دهیم.

این مقام امنیتی در استان کرمان بر لزم پیوست امنیتی برای هر عملیات عمرانی تاکید کرد و افزود: امنیت انسانی ۷ لایه دارد که شامل اجتماعی، بهداشت و سلامت، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... می باشند و باید بر هر بخش آن تدابیری در نظر بگیریم.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان به امنیت حاکم بر کشور اشاره کرد و ادامه داد: کشور در حوزه مقابله با تروریست از امنیت خوبی برخوردار است و برخی از کشورها از ما مشاوره در زمینه چگونگی موفقیت ایران در خنثی سازی اقدامات تروریستی می خواهند.

وی با بیان این مطلب که اکنون حتی یک گروه تروریستی در استان کرمان مستقر نیست، تصریح کرد: نقش آفرینان حوزه امنیت اجتماعی همه مردم و نهادها می باشند.

همایی راد امدادرسانی به حاشیه نشینی را بسیار سخت دانست و عنوان کرد: کودکانی که در حاشیه ها با احساس تبعیض و بی عدالتی رشد می کنند، تاثیر سوء آن در حوزه های مختلف می‌توانیم، در آینده مشاهده کنیم، که این مهم از بحران های حاشیه نشینی است.

مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان عنوان کرد: سه شهرستان ما جمعیت شهری و روستایی آنها برابر است، ضمن آنکه ۱۱ شهرستان جمعیت شهری آن کمتر از روستایی می باشد، که از این رو باید موانعی برای گسترش شهرها در سطح وجود داشته باشد.

وی از اقدامات موثر استان کرمان در کاهش جرایم سخن گفت و تصریح کرد: بسیاری از شاخص های امنیتی انتظامی استان کرمان روند کاهشی داشته است که هیچ کدام از این کاهش ها اتفاقی نیست زیرا اقدامات پیشگیرانه ای برای کاهش آنها انجام داده ایم.

وی با بیان این مطلب که در سال جاری ۶۰۰ نفر کشته در تصادفات جاده ای و شهری داشته ایم، اظهار کرد: نقش اخلاق در آموزه های دینی روند کاهشی داشته که این مهم در بحث امنیت اجتماعی می تواند اثر گذار باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ریشش ازفقروبیکاری هم ملت روانی شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج