adexo3
۶۴۰۰۱۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افزایش آلاینده ها در کلانشهرها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کاهش دما در نیمه شمالی کشور طی ۴۸ ساعت آینده گفت: سرد شدن هوا، کاهش بارشها و افزایش آلاینده‌های جوی موجب کاهش کیفیت هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم:‌احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات سرد شمالی به همراه عبور موج بارشی از کشور امروز و فردا نیز اثرات خود را در نیمه شمالی کشور به جا می‌گذارد.

وی ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌ها بارشها امشب نیز در گیلان، مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی به صورت پراکنده ادامه خواهد یافت؛ بارشها در نقاط سردسیر و کوهستانی غالباً به شکل برف خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: کاهش دما که از روز گذشته نیمه شمالی کشور را در برگرفته امروز هم در شمال شرق و شرق کشور ایجاد می‌شود که این وضعیت در برخی مناطق با وزش باد شدید همراه خواهد بود.

به گفته وظیفه، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه هوای سرد در نیمه شرقی کشور ماندگار خواهد بود و بنابر پیش‌بینی‌ها کاهش دما بین ۲ تا ۸ درجه است.

وی افزود: در برخی ساعات روزهای یکشنبه و دوشنبه بخشهایی از مناطق شرق و جنوب شرق کشور با وزش باد شدید و گرد و خاک مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت غرب کشور نیز اظهار کرد: طی دو روز آینده نیمه غربی کشور با جوی پایدار همراه خواهد بود ضمن اینکه افزایش آلاینده‌های جوی هم در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همانند تهران پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه تصریح کرد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای عمان و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج پیش‌بینی می‌شود و مسافران به همراه افراد محلی باید به اخطارها توجه داشته باشند.

وی، راسک در استان سیستان و بلوچستان را با ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین و خیرآباد زنجان با ۱۰ درجه زیر صفر را سردترین نقطه کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به ۱۳ درجه بالای صفر رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج