adexo3
۶۴۰۲۱۹
۳۲ نظر
۵۰۰۴
۳۲ نظر
۵۰۰۴
پ

افشاگری نماینده رشت در مورد احمدی نژاد

نماینده مردم رشت گفت:۷۹۰۰۰ سکه در دولت مدعی پاکدستان توزیع شده است؛ آنها جلوی دوربین نان و پنیر می خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می کردند.

خبرآنلاین: نماینده مردم رشت گفت:۷۹۰۰۰ سکه در دولت مدعی پاکدستان توزیع شده است؛ آنها جلوی دوربین نان و پنیر می خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می کردند.

غلامعلی جعغفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت درباره رفتارهای احمدی‌نژاد و یارانش طی روزهای اخیر گفت: احمدی نژاد به آخر خط رسیده است و خود را تمام شده می داند، این موضوع برای او دردآور است شاید حتی ته دلش هم از این رفتارها پشیمان باشد اما چاره ای ندارد که با این رفتارهای سخیف خود را در بازار رسانه نگه دارد. او دوست ندارد فراموش شود.

سوءاستفاده بقایی و مشایی از سادگی احمدی نژاد

او ادامه داد: اطرافیان احمدی‌نژاد نیز مانند بقایی،مشایی و جوانفکر نسبت به او بسیار بی رحم هستند کسانی که خطا کرده‌اند از سادگی احمدی نژاد سو استفاده می کنند و با الفاظی مانند اینکه "تو مردی" و ... او را با خود همراه می کنند در صورتی که احمدی نژاد می توانست بگوید مبنا قانون است و هرچه قانون بگوید؛ یعنی همان کاری که با رحیمی کرد. اما این تناقض رفتار احمدی نژاد با بقایی و رحیمی هیچ توجیهی در میان افکار عمومی ندارد.

احمدی نژاد می خواهد با شلوغ کاری فرقه زنبیلیه را حفظ کند

این نماینده مجلس ادامه داد: احمدی نژاد با این شلوغ کاری ها می خواهد این فرقه زنبیلیه را حفظ کند و در انتخابات بعدی مجلس و شورای اسلامی اگر خودش هم نمی تواند حاضر شود نزدیکانش را در این مناصب قرار دهد. او برای ۹۸ و ۱۴۰۰ برنامه دارد و فکر می کند با این شلوغ کاری ها و تبدیل به اپوزیسیون شدن، می تواند جایگاهی برای خود باز کند درحالی که اساسا ژست اپوزیسیون به احمدی‌نژاد نمی خورد و هیچ سیستم منتقدی او را نمی پذیرد حتی رسانه های سلطنت طلب هم او را قبول نمی کنند.

چه زمانی می خواهند بگویند عاملیت فتنه سال ۸۸ احمدی نژاد بود؟

جعفرزاده گفت: این موضوع که آقای احمدی‌نژاد منشا بسیاری از گرفتاری ها در کشور بوده است و در سال ۸۸ عامل بسیاری از اتفاقات بود فراموش نمی شود؛ من انتظار داشتم آقای دادستان و آقای اژه ای که امروز از تخلفات احمدی نژاد سخن می گویند درمورد نقش او در حوادث ۸۸ هم بگوید؛ چه زمانی می خواهند بگویند عاملیت فتنه از سوی او بوده است آن هم زمانی که مردم را خس و خاشاک خواند و آنها را عصبانی کرد تا برای اعتراض به خیابان بیایند یا فضاسازی هایی که در جریان مناظره ها ایجاد و توهین هایی که هدفمند برای به آشوب کشاندن کشور نسبت به هاشمی و دیگر شخصیت ها مطرح کرد تا جو کشور را به این سمت پیش ببرد.

جلوی دوربین نان و پنیر می خوردند پشت دوربین سکه توزیع می کردند

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس گفت: ۷۹۰۰۰ سکه در دولت مدعی پاکدستان توزیع شده است؛ آنها جلوی دوربین نان و پنیر می خوردند و پشت دوربین سکه توزیع می کردند و در طول ۸ سال روزی ۲۷ سکه دزدی کرده‌اند این‌ها موضوعاتی است که باید رسیدگی می شد.

هزینه کردن از رهبری دیگر تمام شد

نماینده مردم رشت درباره نامه نوشتن احمدی نژاد به رهبری نیز گفت: این مظلوم نمایی ها و هزینه کردن‌ها از مقام معظم رهبری دیگر تمام شد و همه می دانند رهبری مبنایش قانون است مضاف بر آنکه در نامه او اساسا مسائلی مطرح شده که عامل وجودی آن خود احمدی‌نژاد بوده است.

۱۱ رای قطعی درباره احمدی نژاد وجود دارد، باید گردن بنهد

جعفرزاده درمورد پرونده هایی که درمورد تخلفات احمدی‌نژاد در مجلس وجود داشت گفت: ۱۱ رای قطعی درمورد او وجود دارد که باید به آنها گردن بنهد و در غیراین صورت قوه قضائیه باید با قاطعیت برخورد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ]افسوس که چقدر دیر متوجه میشوید
      شما ها به خوابهای خرگوشی خود ادامه دهید نمایندگان

    • سالار

      حالا محمود داد....اونایی که گرفتن و تو جیب مبارک گذاشتن چییی؟؟؟؟اسلام رشوه دهتده و رشوه گیرنده ،هر دو را لعنت کرده

      پاسخ ها

      • ارش

        فقر گزنده و ریخت و پاش اقای پاکدست برای خوش‌خدمتی به بزرگترا از جیب محرومین !!!

    • بدون نام

      اون زمان نماینده ها نبودن یا خودشون جزو سکه بگیران بودن ؟؟

    • بدون نام

      آقای ایمنی!!!تو خودت جلوی دوربین چی میخوری؟!!!حتما نون خالی میخوری نه؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      با سلام خدمت آغای غلام علی جعفرزاده نماینده رشت و حومه چند سال فکر کردید تا این مطلب یادتان بیاید آیا شاهدی دارید تا حالا کجا بودی . .....

    • پرسپولیس

      اگه راست میگویی ومردش هستی چرا اون موقع نگفتی .

    • ایلام

      جناب ازاینکه سکه نبردی ناراحتی یااز نون وپنیر که گیرت نیفتاده یااینکه خدای ناکرده سکه کردن جیبت .شماها مشکلات حال روبچسبید یعنی الان فقط گذشته احمدی نژاد مهمه ومردم مشکل ندارن

    • محمدرضا بختیار

      آقای ایمن آبادی من از مخالفان افکار آقای احمدی نژاد هستم ولی در جهت توزیع سکه بین مسئولین کشوری دمش گرم حداقل داد به هموطنم بخوره نه به ... ناسپاس منطقه که اگر خجالت می کشیدید آقای طیب نیا وزیراقتصاد سابق را در جهت چرایی عدم همکاری ایران با تروریست و تامین مالی انها برای امضایش مواخذه نمی کردید و چند روز خود را دل خوش به اشتباهات نمی کردید .... جای تاسف دارد که کشور جهت هواپیمای ریس جمهور پله نداشته یا پله متحرک را از زاهدان به جاهی دیگر حمل کنند بر کجا نظارت دارید

    • بدون نام

      نمایندمحترم شما ازاوانسانهای محترم هستید که نمک می خوری نمکدان مشکنی از اوسکه ها گی شماهم آمده

    • بدون نام

      ..صداتو اون موقع در نیومد که

    • بدون نام

      بجاي توهم وخيال بافي موضوع اصلي حقوق هاي نجومي 18 000000 مليون توماني ناحق وناروا را پایین بیاورید و5000000 مليون تومنش كنيد تا درد جامعة را بفهميد.به حاشيه رفته كار كبك است.

    • بی مخ

      گناه احمدی نژاد پول نفت را بین مردم تقسیم کرد دولت کنونی دارد بین عدهای از مردم تقسیم می کند

    • جعفر

      برات متاسفم احمدی نژاد معبوب دلهاست بااین حرفها احمدی نژاد کوچک نمی شود

    • ارش

      از هاله نور تا غارت بیت‌المال !!!

    • بدون نام

      نماینده مثلا محترم لطف کن بگو کیا گرفتن اون سکه هارو...یعنی ما ۷۹۰۰۰ مسئول فاسد داریم؟

    • مرتضی

      ... مردم از احمدنژاد رازینو بهش افتخار میکنند ک با قیرت بودو وطن پرست بودو لاقل خودشو نوکر مردم میدونست




      شما بفکر جوراباتون باشین ک تو چادر زلزله زدها کثیف نش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ... تو دوره احمدی نژاد ایران منفور جهان شد و تحریما نابودمون کرد تو دوره احمدی نژاد سکه از 200 تومان به یک و پونصد رسید تو دوره احمدی نژاد پراید 7 تومانی 20 تومان شد بنزین 100 تومانی سر به فلک کشید مردم نابود شدن و همه این اتفاقا یک شبه اتفاق افتاد قبول دارم احمدی نژاد و یارانش اعجوبه ای بودن تو گند کشیدن مملکت حالا امثاله تو لابد به 45 تومان یارانه راضی هستین و چشاتونو بستین که یارانه اب و گاز و برق و نون و ورداشتن و این قبضارو ده برابر قبل پرداخت می کنین .....

    • بدون نام

      چرا الن رو کردی داداش

    • بدون نام

      اقای مرتضی که نوشتی مردم از احمدی راضین و …! لطفا از قول خودت حرف بزن. مردم ازش متنفرند. ضمنا غیرت درسته شما نوشتی قیرت. البتع احمدی نژاد قیرت داشت غیرت نداشت. فقط ظاهر سازی و بی سوادی داشت …!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        توخودت سرتا پاغلطی احمدی نژاد ازنوادگان کوروش کبیر است وطن پرست ضعیف پرور ودشمن استکبار رهرو رهبر کم براش پاپوش درست کنین مردم خوب چشماشان باز شده انشالا تودوره بعد رای میاره بکوری چشم ناهلان اجنوی پرست

    • حاکم

      چرا پیام من چاپ نشد !!!!!!!!؟
      ...

    • بدون نام

      ایشان هیچ وقت به اخر نمیرسد این شمیایید که اصلا وارد خط ملت نشدید که بخواهد تمام بشید احترام خود تو داشته باش سرمایه دار.احمدی نژاد فدای زیاد دارد

    • بدون نام

      آقای ۱۳.۳۶ منهم ازش راضیم

    • محمد

      اینها خیانت کردند سکه های فراوان توزیع کردند شما که می دانستید چرا نگفتید والان می گویید.

    • بدون نام

      آخه آدم حسابی! تویی که واسه صفحه اینستاگرامت جشن فالوئر میگیری٬ تو رو چه به دلسوزی برای مردم. بعدشم خداوکیلی حساب کردی ببینی مبلغ این تعداد سکه به پول همون سالهای ۸۴ تا ۹۲ چقدر میشه و چجوری میشه پرداختش کرد که این حرفو میزنی؟ بعدشم احمدی نژاد همونیه که سنت سکه پاداش دادن به ورزشکارامون هم ابداع اون بود. بماند که امثال خواهران منصوریان بقول خودشون با اون وضع اسف باری که داشتن همین سکه های سال ۸۹ زندگیشونو دگرگون کرد و هیچ جا هم یه تشکر خشک و خالی نکردن از دکتر. اگه مثل بقیه روسای جمهور بود که الان همچنان داشتن تو سمیرم کارگری میکردن. اینا رو هم بگین.

    • سعیدطهمورثی

      تخلفات ریزودرشت بایدتوسط رویه های قانونی ومسئولان ذیربط درچارچوب قانون رسیدگی شودهمه دربرابرقانون یکسان هستندحالا رئیس جمهورباشدیا یک فردعادی، البته مسئول بودن وسوء استفاده خودویا اطرافیان مسئله را پیچیده ترمی نمایدوقانون ومسئولان نبایدازاین مسئله براحتی بگذرند

    • رضا

      درود بر احمدی نژاد
      خدا حفظ اش کنه.

    • 100%

      درووووووووود بر احمدی نژاد،محبوب قلبهاااااا

    • بدون نام

      باسلام این آقای نماینده بیاد پاسخ بده
      1- چند ساعت کار اجرایی کرده
      2- چرا از ندبان خانواده شهدا وایثارگران ÷له می سازه
      3- عملکرد وچابلوسی های خود را در طول مدت نمایندگی گزارش کنه
      3- چند سواد علم داره
      4- شما که مدعی عدالت ومبارزه با ظلم هستید چرا درمورد قرارداد کرسنت سکوت کرده اید قیمت شما چقدر بوده است
      5- شما مشکلات اقتصادی بیکاری وبدبختی مردم را نمی بینید چرا جرات طرح سوال و÷یگیری مطالبات مردم را ندارید
      6- ........
      7- شما اختلاس ها ودزدی های این دولت را ندیدی صندوق ذخیره فرهنگیان، کرسنت، بابک زنجانی، بانک ملت ، بانک رفاه،حقوق های نجومی و... واقعا" باید خجالت بکشید وشرمنده مردم وشهدا باشید که وکیل مردم هستید

    • ali

      اگه سکه گرفتن جرمه سکه دادن هم جرمه .

    • ایران

      اقای نماینده این شماین که کارتون تمومه.همه مردم از شما نماینده ها خبردارن.دارین خون مردم توشیشه میکنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج