adexo3
۶۴۰۷۸۵
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

برنامه‌ جهانی مبارزه با ایدز در ایران، حیازُدایی است!

شيرين زارعپور در روزنامه اصولگرای جوان نوشت: درست آذر ماه سال گذشته بود كه در همايش روز جهاني ايدز، پيام بان كي مون دبير كل وقت سازمان ملل توسط‌ گري لوئيس، هماهنگ‌كننده برنامه سازمان ملل در ايران به مناسبت اين روز قرائت شد.

شيرين زارعپور در روزنامه اصولگرای جوان نوشت: آذر ماه سال گذشته بود که در همایش روز جهانی ایدز، پیام بان کی مون دبیر کل وقت سازمان ملل توسط‌ گری لوئیس، هماهنگ‌کننده برنامه سازمان ملل در ایران به مناسبت این روز قرائت شد.

در بخشي از اين پيام آمده بود: «کشورهای جهان به اتفاق آرا متعهد شده‌اند در راستاي دستيابي به اهداف توسعه پايدار كه در سپتامبر به تصويب رسيد، به همه‌گيري ايدز تا سال ۲۰۳۰ خاتمه دهند» و در همان همايش ضمن تقدير از جمهوري اسلامي به عنوان كشوري پيشرو در منطقه غرب آسيا و شمال افريقا كه در بين ۲۴ كشور به عنوان مجري برنامه ALL IN انتخاب شده، برنامه فوق را خاص نوجوانان اعلام كرده و خدمات لازم در زمينه آموزش پيشگيري ايدز براي آنها را تلاش جهاني جهت خاتمه دادن به ايدز تا سال ۲۰۳۰ دانست.

واضح است كه نقشه اصلي اين برنامه‌ها بدون آگاهي و رضايت والدين است چرا كه در آموزش‌هاي پيشگيري از ايدز، اين نكته كه لازم است دانش‌آموزان در اين زمينه آگاهي پيدا كنند تا دچار بيماري نشوند، به آموزش‌دهندگان القا و باورانده مي‌شود و در اين صورت، نسخه‌اي را كه غرب رو به اضمحلال اخلاقي لازم است براي خودش بپيچد، قصد دارد در كشور ما با وجود باورهاي اصيل و ارزشمند اسلامي پياده كند.
و دقيقاً همين جاست كه دقت و هوشياري والدين را براي مطالبه‌گري آموزش معيارها و اخلاق اسلامي در مدارس، مي‌طلبد آن هم با طرح اين سؤال كه: لزوم آگاهي‌بخشي درباره ايدز كه نگاه جنسيتي به دانش‌آموزان مي‌بخشد، چرا در بخش آموزش كشور گنجانده شده؟
آيا حيازدايي در اين وسعت، فقط براي نگراني! مجامع جهاني از ابتلاي كودكان و نوجوانان كشورمان، به اين بيماري است يا اهداف جنسيتي آنها به راحتي تحت پوشش اين نوع آموزش، بدون هزينه‌اي براي سازمان ملل در حال اجرايي شدن است؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این خانوم نویسنده از قرار حالشون خوب نیست

    • بدون نام

      بشین بینیم با. شما هم دیگه شورش و درآوردید . به همه چیز برچسب و انگ میزنید . مسائل آموزشی رو با مسائل سیاسی قاطی کردین نتیجه ش شده اینکه آمار ایدز تو مملکت ما در مقایسه با جاهای دیگه به شدت بالاست

    • بدون نام

      واقعا.بازهم بدبینی.

    • بدون نام

      البته اگه ما همون باورهای قدیمو داشتیم و زندگی میکردیم درست بود ولی الان خیلی خانواده ها غربی زندگی میکنن پس باید واسشون همون نسخه رو پیچید

    • بدون نام

      اول اینکه اصلا معلوم نیست چی دارید میگید
      دانش آموز روابطش غالبا پنهانیه، معلومه که باید آموزشها بدون اطلاع والدین و در مدارس باشه خصوصا در جوامعی که شرم و حیاء بی جا نهادینه شده.
      من از شما میپرسم!!!
      چرا نوجوان باید از فراگیری مسائل جنسی حیا داشته باشد؟ چرا با یک شرم بیجا از والدین او را از آموختن راههای پیشگیری از ارتباطاتی که ممکن است هزینه های جبران ناپذیری برای زندگیش داشته باشد
      منع کنیم؟ هر کسی ممکن است روزی خواسته یا ناخواسته در چنین موقعیتی قرار بگیرد ضمن اینکه ایدز راههای ابتلای غیر جنسی زیادی هم دارد.

      پاسخ ها

      • ارش

        کاملا منطقی و مستدل ..

    • بدون نام

      اینجور شما گفتید پس آموزش جنسی ندن بهتره! بعد طرف مریض شد و مورد سو استفاده فریاد تون بلند میشه که جامعه فاسد شده

    • بدون نام

      چه کلمه هایی اختراع میکنین حیا زداییییییی دیگه چه صیغه ایی هس با این تفکرات عهد بوقی انتظار دارن پیشرفت کنن

    • بدون نام

      دراکثرمناطق دنیا به خاطر آموزشهای درست این بیماری روند کاهشی پیدا کرده ولی تو کشورما به خاطر همین حرفها روندش به شدت درحال افزایش هست متاسفانه . پنهانکاری دراین موارد نتایج فاجعه باری خواهد داشت .

    • بدون نام

      یعنی خود این خانم نویسنده بدون اینکه کوچکترین آگاهی در مورد مسایل جنسی داشته باشند، اقدام به این کار میکنند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج