۶۴۲۰۵۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سلطه یک ماهه «خالتور» بر گیشه سینمای ایران

جدول فروش هفتگی سینماتیکت نشان می‌دهد فیلم کمدی «خالتور» به کارگردانی آرش معیریان برای چهارمین هفته متوالی صدرنشین گیشه سینمای ایران است.

آی سینما: جدول فروش هفتگی سینماتیکت نشان می‌دهد فیلم کمدی «خالتور» به کارگردانی آرش معیریان برای چهارمین هفته متوالی صدرنشین گیشه سینمای ایران است. نکته جالب آن است که این فیلم تقریبا تماشاگران خود را حفظ کرده و طی یک هفته گذشته بیش از یک میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

فروش هفتگی «خالتور» سه شنبه هفته گذشته یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود و این هفته در سایت سینماتیکت 1 میلیارد و 12 هزار تومان ثبت شده است. مجموع فروش این فیلم به آستانه 4 میلیارد تومان رسیده است.

دومین فیلم پرفروش هفته با حدود ۳۵۰ میلیون تومان اختلاف با فیلم اول، «ثبت با سند برابر است» دیگر کمدی روی پرده این روزهای سینماست که ۶۴۲ میلیون تومان فروخته است.

مورد عجیب آمار فروش «قاتل اهلی»

«قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی سومین فیلم پرفروش هفته است که ۵۱۱ میلیون تومان فروش داشته است. سایت سینماتیکت مجموع فروش این فیلم را ۱ میلیارد و ۷۲ میلیون تومان درج کرده و این در حالی‌ست که پخش کننده فیلم اول هفته اعلام کرد فیلم کیمیایی در پایان هفته گذشته یک میلیاردی شد!

آمار فیلم‌های جدید

«آذر» به کارگردانی محمد حمزه‌ای و با بازی نیکی کریمی در هفته اول اکران خود حدود ۱۷۵ میلیون تومان فروخته و چهارمین فیلم پرفروش هفته است. این در حالی‌ست که «وقتی برگشتم...» وحید موسائیان و «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق در هفته اول نمایش خود به ترتیب ۶۸ و ۵۵ میلیون تومان درآمد کسب کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج