۶۴۶۵۲۵
۲۴ نظر
۵۰۰۵
۲۴ نظر
۵۰۰۵
پ

از رای دادن به روحانی، ذره ای پشیمان نیستیم!

امین ترابی؛ کارشناس اجتماعی در روزنامه قانون نوشت: با شروع به کار دولت دوازدهم، انتخاب کابینه در دستور کار قرار گرفت اما آنچه رخ داد، همه انتظارات رای دهندگان را برآورده نكرد. استفاده از زنان و اقلیت های مذهبی آنچنان که باید و شاید مورد توجه دولت قرار نگرفت که بر خلاف وعده هایی بود که در زمان انتخابات داده شده بود.

امین ترابی؛ کارشناس اجتماعی در روزنامه قانون نوشت: با شروع به کار دولت دوازدهم، انتخاب کابینه در دستور کار قرار گرفت اما آنچه رخ داد، همه انتظارات رای دهندگان را برآورده نكرد. استفاده از زنان و اقلیت های مذهبی آنچنان که باید و شاید مورد توجه دولت قرار نگرفت که بر خلاف وعده هایی بود که در زمان انتخابات داده شده بود.
ارائه لایحه بودجه سال ۹۷ و ابهاماتی که پیرامون آن به وجود آمد نیز موج جدیدی از انتقادات را به سوی این دولت راه انداخت. انتقاداتی که درست، اصولی و به نظر نگارنده از سوی دولت قابل بررسی خواهد بود. اما در بحبوحه انتقاداتی که به دولت دوازدهم می شود، شکست خوردگان انتخابات ۹۶ که آب گل‌آلود را برای ماهیگیری مناسب دیده اند با سوء استفاده از فضای انتقادی که بعضا در اثر سیاست‌های اجتماعی خود دولت به وجود آمده، با نا امید کردن مردم و فضاسازی رسانه ای به‌خصوص در فضای مجازی، اینچنین القا می‌کنند که مردم از رای دادن به حسن روحانی پشیمان هستند!
در این میان، انتقادات تند و گاهي بی محابای برخی از به اصطلاح سلبریتی های حامی دولت نیز مزید بر علت شده تا بهانه نا امید کردن مردم تکمیل شود. اما همه امید این جماعت شکست خورده به آن است که مردم دوره مسئولیت ایشان و همفکران‌شان را فراموش کرده باشند.
غافل از اینکه خساراتی که دولت احمدی نژاد به کشور وارد کرد، خاطره‌ای نیست که با گذشت چندسال فراموش شود. چنانکه حمله مغول پس از قرن ها همچنان در خاطره‌هامانده است. مشکل اصلی مردم با این جماعت، شخص آقای احمدی نژاد و اطرافیان معلوم‌الحالش نیست بلکه مشکل تفکر احمدی‌نژادیسم است که مولد یک جریان غیرمتخصص، غیرمتعهد، غیرپاسخگو و سرانجام درگیر فساد است.
رای دهندگان به روحانی به حق به او انتقاد می‌کنند و انتظار دارند که دولت محترم هم به این انتقادات توجه ویژه نشان دهد اما هرگز از انتخاب او پشیمان نیستند، زیرا اگر جناح رقیب به پیروزی می رسید و برنامه ها و سیاست‌های خود را عملی می کرد اساسا جایی برای انتقاد و بحث بر سر این مسائل باقی نمی ماند. کافی است نگاهی به افراد و جریانات حامی جناح رقیب بیندازیم تا ببینیم چرا مردم با همه انتقادات، سرانجام به روحانی راضی شدند.
موج سواران سیاسی این روزها بهتر است بدانند که خیلی روی فراموشی و پاک شدن حافظه سیاسی ایرانیان حساب باز نکنند. نحوه مدیریت نهادها و ارگان‌هایی که همچنان در اختیار جناح رقیب است ،آیینه تمام‌نمای این حقیقت است که آن ها پس از شکست های متوالی در انتخابات‌های مختلف، همچنان تغییر نکرده اند.
دولت دوازدهم باید هرچه سریع‌تر به انتقاداتی که مردم از آنها دارند توجه ویژه نشان دهند و به دقت متوجه این نکته باشند که برای عده ای در ایران مبارزات انتخاباتی هرگز تمام نمی شود و جریان رقیب می‌کوشد به هر بهانه ای، اندک امیدهای باقی‌مانده را هم نا امید کرده تا از این طریق بتواند خود را منجی و نجات دهنده مردم نشان دهد، اما ای کاش بداند که خواب برگشتن احمدی‌نژادیسم به این مملکت یک خواب پریشان و غیرقابل تعبیر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      اتفاقاً کاملا و واقعاًً هم پشیمان هستیم از رأی دادن به روحانی

    • بدون نام

      من به عنوان یک شهر وند میبینم چه اشتبا هی کردم رای دادم به
      روحانی جز گرونی هیچی برا مردم نداشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا 2 تا چشم بینا و یه حافظه نسبتا خوب بهت بده تا ببینی فرق دوران روحانی و احمدی نژادو

    • کریم

      فکر کنم کلا ماست فروش بودین
      که اینقدر ماس مالی میکنین

    • بدون نام

      هستیم به عهدی که بستیم

    • دد

      این نظر خودت نه مرد اقای ترابی درباره مردم نظر نده چون کل مردم پشیمانن

    • بدون نام

      ماکه پشیمانیم

    • بدون نام

      با حلوا حلوا گفتن و نوشتن این مطالب دهنتون شیرین نمیشه..اتفاقا مردم پشیمون پشیمونن.جای تاسف داره واقعا

    • حاکم

      ما هم از رای ندادن پشیمون نیستیم خخخخ

    • بدون نام

      همون ریسی میشد بهتر بود.مردم حداقل تکلیف شون مشخص بود و گول وعده دار و دسته روحانی رو نمیخوردن

    • فرزاد مخصوصی

      کلیدش گم شده

    • بدون نام

      پشیمونم

    • بدون نام

      من رای ندادم و نخواهم داد

    • بدون نام

      می دونی چرا مردم پشیمون شدن؟ چون از گرسنگی و تحریم و گرانی ما رو ترسوندن و حالا همش به سرمون اومده...

    • مجتبی

      مرفه بی درد باشی معلومه نظر عوض نشه شما درد بی پولی مردم رو نمیکشید

    • بدون نام

      نه چه پشیمانی چه انتطاری داشتین همه چیز از پایه ویران شده بود تا زیر ساختها درست بشه و به نتیجه ملموس برسه مدتها طول می کشه

    • همت

      به ما هم پول بدن از این چرندیات بلدیم بنویسیم تو از مردم نیستی مرفه بی درد و گرنه درمیان مردم می گشتی و حرف مردم را که به جایی نمی رسد را بوق می کردی تا گوش مسئولان کر شود

    • بدون نام

      ببخشید شمایانجومی بگیرهستی یابالاخره ۰۰۰

    • حجت

      یواش یواش اونایی هم که نشدند ،
      میشن

    • جان علی

      مردم کلا از اینکه توی این مملکت زندگی میکنند پشیمانند من هم هی به خدا میگم چی میشد من هم توی یه کشور اروپائی به دنیا می اومدم

    • بدون نام

      ما به ايشون هرگز راي نداديم و به امثال روحاني راي نميديم!!!!!ما به جناب رئيسي راي داديم و خوشحال هستيم در اين آزمون الهي سربلند شديم

    • بدون نام

      حالا میگن برید خدا رو شکر کنید که رییسی نیومده, مگه چی میشد؟ یعنی بدتر از این هم ممکنه؟

    • محمد حسین

      من نه تنها پشیمون نیستم بلکه به رای خودم به روحانی افتخار میکنم. من دوستانه به هموطنانی که میگن پشیمونیم پیشنهاد میکنم یه مقدار صبر کنند اگر این سیاست های اقتصادی روحانی نتیجه بخش نبود بعد بگن پشیمونیم. یادتون نره تورم 40 درصد بود 1 قطره نفت هم نمیفروختیم.مردم رو تخت بیمارستان می مردن و دارو نبود و ...

    • سعید

      هرکاری تاحالا کرده ضد مردم بوده واونایی بااین اقا موافقن که باهاش همدستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج