۶۴۶۵۹۴
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می ۷

رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می ۷ (Xiaomi Mi ۷)‌، گوشی جدید چینی ها منتشر شده است که نمایشگر ۱۸:۹ و بسیار کم حاشیه پرچمدار آینده شیائومی را به تصویر می‌کشد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می ۷ (Xiaomi Mi ۷)‌، گوشی جدید چینی ها منتشر شده است که نمایشگر ۱۸:۹ و بسیار کم حاشیه پرچمدار آینده شیائومی را به تصویر می‌کشد.
رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7

هر ساله پرچمداران مقرون به صرفه و باکیفیت کمپانی چینی شیائومی به رقیب سرسختی برای بزرگان بازار تبدیل می‌شوند و به طبع سال ۲۰۱۸ نیز شاهد رخ دادن چنین اتفاقی خواهیم بود. شیائومی Mi ۷ یکی از گوشی های مهم سال آینده و جزو نخستین محصولات موبایلی است که به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام مجهز خواهد بود. شایعات می‌گویند که این گوشی از طراحی تمام صفحه‌ای همچون گوشی شیائومی می میکس ۲ برخوردار است، اما تا بدین لحظه هیچ تصویری از پرچمدار آینده شیائومی منتشر نشده بود تا بتوانیم در مورد آن قضاوت کنیم. حال خوشبختانه رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می ۷ به انتشار رسیده است که می‌تواند نشانگر احتمال حضور طراحی شگفت انگیز تمام صفحه آن باشد.

رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7
طرح مفهومی شیائومی می 7 خبر از طراحی شبیه به گلکسی اس 8 می‌دهد

این رندرها نشان دهنده عدم وجود حاشیه‌های کناری در صفحه نمایش شیائومی می 7 هستند. حاشیه پایینی سیار باریک است و حاشیه باریک قسمت بالایی گوشی نیز میزبان یک اسپیکر مخفی و دوربین سلفی است. در این طرح مفهومی، پرچمدار آینده شیائومی به یک نمایشگر کشیده مجهز شده است که ارائه کننده نسبت ابعاد 18:9 خواهد بود. اگر نسخه تولیدی گوشی نیز به همین شکل باشد، اینگونه به نظر می‌رسد که شیائومی می 7 صاحب بیشترین نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه در بین تمامی گوشی های هوشمند خواهد شد. طراحی پشتی گوشی نیز شبیه به نسل پیشین آن، گوشی شیائومی می 6 است و از یک پنل شیشه‌ای خمیده در دو سمت بهره می‌برد.

رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7

در قاب پشتی طرح مفهومی شیائومی می ۷ ما می‌توانیم یک ماژول دوربین دوگانه را در سمت چپ قسمت بالایی پنل مشاهده کنیم. این رندرها همچنین نشان می‌دهند که پرچمدار آینده شیائومی قرار است در سه رنگ مشکی، خاکستری و آبی روانه بازار شود.

رندرهایی از طرح مفهومی شیائومی می 7

گزارش‌های پیشین نشان می‌دادند که شیائومی قرار است در کنار مدل Mi ۷ از یک مدل بزگ‌تر به نام شیائومی می ۷ پلاس نیز پرده برداری کند. این دو گوشی به ترتیب از نمایشگرهای ۵.۶۵ اینچی و ۶.۰۱ اینچی برخوردارند و دو باتری با ظرفیت‌های ۳.۲۰۰ و ۳.۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز شارژ مورد نظر کاربران را تامین می‌کنند. همچنین انتظار می‌رود دوربین دوگانه تعبیه شده در قاب پشتی این گوشی شامل سنسورهای IMX۳۵۰ و IMX۳۸۰ شرکت سونی باشد. از دیگر مشخصات آن‌ها باید به یک رم ۶ گیگابایتی و چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ اشاره کرد. قیمت مدل می ۷ حدود ۴۰۸ دلار و بردار بزرگ‌تر آن، می ۷ پلاس نیز ۴۵۳ دلار براورد شده است.

ما بر این باوریم که قاب جلویی این طرح مفهومی بسیار شبیه به گوشی های سری گلکسی اس ۸ سامسونگ است؛ شما اینگونه فکر نمی‌کنید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عشق است شیاومی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج