۶۴۷۹۱۰
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

قیمت میوه‌ و شیرینی برای شب یلدا

قیمت میوه‌ و شیرینی برای فروش در شب یلدا اعلام شد.

خبرگزاری میزان: قیمت میوه‌ و شیرینی برای فروش در شب یلدا اعلام شد.
رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان تهران با اعلام نرخ انواع شیرینی برای شب یلدا گفت: هیچ واحد صنفی حق افزایش قیمت‌ها را ندارد و قیمت‌های مصوب بر اساس خالص فروشی است.

علی بهرمند در خصوص آخرین وضعیت بازار شیرینی در شب یلدا اظهار کرد: واحدهای صنفی برای ارائه خدمات در شب یلدا آماده هستند و کمبودی در بازار وجود نخواهد داشت.
قیمت میوه‌ و شیرینی برای شب یلدا
رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان تهران افزود: هر چند مواد اولیه تهیه شیرینی از جمله تخم مرغ و پودر نارگیل با افزایش قیمت همراه بوده اما، برای شب یلدا قیمت شیرینی افزایش نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه هیچ واحد صنفی حق افزایش قیمت‌ها را ندارد، گفت: قیمت‌های مصوب بر اساس خالص فروشی است و وزن جعبه‌ها نباید در قیمت محاسبه شود و این کار تخلف است.

بهرمند با اشاره به نرخ شیرینی در واحدهای صنفی درجه یک برای شب یلدا خاطرنشان کرد: شیرینی تر هر کیلوگرم 21 هزار و 500 تومان، شیرینی زبان، تافتون و برنجی هر کیلوگرم 18 هزار تومان،شیرینی دانمارکی 17 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 13 هزار تومان در واحدهای صنفی عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه قنادی و شیرینی فروشان تهران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا استفاده از شیرینی‌های فروش نرفته و کهنه شده توسط برخی از قنادی‌ها صحت دارد یا خیر گفت: در گذشته این کار صورت می‌گرفت اما در حال حاضر چنین مسئله‌ای وجود ندارد.
قیمت انواع میوه شب یلدا اعلام شد
خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی اعلام کرد که در آستانه شب یلدا کشف قیمت عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران انجام و مقرر شد که این قیمت‌ها تا سوم دی ‌ماه تغییر نکند.
بر این اساس حداکثر قیمت برای هندوانه ممتاز در میدان مرکزی کیلویی ۲۵۰۰ تومان و حداکثر قیمت برای انار ممتاز ۸۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده که نهایتا ۳۵ درصد افزایش قیمت نسبت به این نرخ‌ها باید در سطح شهر اعمال شود.
قیمت میوه‌ و شیرینی برای شب یلدا

حسین مهاجران اظهار کرد: بر اساس جلسه امروز اتحادیه‌های بخش خصوصی و مسئولان بخش دولتی مقرر شد قیمت ۵۴ قلم انواع میوه، سبزی و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار کشف، تصویب و اعلام شود همچنین مقرر شد قیمت‌های مذکور تا سوم دی ماه تغییر نکند تا تقاضای ناشی از شب یلدا برای این محصولات فروکش کرده و به حالت طبیعی بازگردد.

وی افزود: بر این اساس قیمت میوه‌هایی مانند انار از ۳۰۰۰ تومان به عنوان قیمت کف تا ۸۰۰۰ تومان به عنوان قیمت ممتاز در نظر گرفته شده و از سوی دیگر نیز هندوانه از ۱۲۰۰ تومان تا ۲۵۰۰ تومان به عنوان هندوانه ممتاز کشف قیمت شده است البته نرخ ممتاز در میوه‌ها مربوط به میوه و تره‌بار دست‌چین شده، جدا شده و لوکس است که در این صورت به عنوان مثال برای انار حداکثر و سقف قیمت کشف شده ۵۵۰۰ تومان و برای هندوانه ۲۰۰۰ است.

همچنین میوه‌های پرمصرفی مانند پرتقال جنوب از ۳۰۰۰ تومان تا سقف ۴۵۰۰ تومان و پرتقال شمال از ۸۰۰ تومان تا ۱۵۰۰ تومان، سیب زرد از ۱۰۰۰ تومان تا ۳۰۰۰ تومان و سیب قرمز از ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، کیوی از ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، نارنگی انشو از ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و دیگر انواع نارنگی نیز پایین‌تر از این سقف قیمتی در نظر گرفته‌ شده‌اند.

بر اساس جلسه مشترک امروز بین اتحادیه بارفروشان، اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی، نماینده جهاد کشاورزی تهران و مسئول واحد بازرسی نظارت اصناف میوه و مرکزی انبار تهران، نرخ انواع میوه، سبزی و صیفی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار کشف شد که به شرح ذیل است:
قیمت میوه‌ و شیرینی برای شب یلدا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا برسه به دست مصرف‌کننده سی درصد با لا تر میره که خیلی ها توانایی خریدش را ندارند

    • بهنام

      پس دولت چیکار میکنه؟
      حقوق ما که اضافه نشده.چرا انار کیلویی ۸۰۰۰تومن
      چه کسی این نرخ ها رو میزاره
      بقیه دل ندارن؟
      فقط ۴۵۵۰۰ دادن.چرااینجوری شد؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      یعنی چی تخم مرغ9000 شد حالا جلوی شیرینی و قنادی رو می گیرین واقعایعنی چی

    • رضا

      به به نمایندگان مجلس چه شانسی دارن نزدیک یلدا حقوق 11 میلیونی الان میچسب خرید بفرمایید ک...

    • ایران بی سیاست

      خوردن شیرینی ومیوه دیگربرای مردم یک آرزو شده آنهم درکشوری بااین ثروت خدابه دادمردم بدبخت برسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج