adexo3
۶۴۸۱۰۳
۲۴ نظر
۵۰۰۸
۲۴ نظر
۵۰۰۸
پ

رونمایی از گوشت کیلویی ۹۰۰ هزار تومان در تهران

برندهای لاکچری فروش مواد غذایی نظیر گوشت در تهران فعال شدند.

خبرآنلاین: برندهای لاکچری فروش مواد غذایی نظیر گوشت در تهران فعال شدند.

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که متوسط قیمت گوشت گوساله در تهران به طور متوسط بین ۴۰ تا ۴۲ هزار تومان در هر کیلوست، برندی خاص در تهران اقدام به فروش گوشت های تولیدی خود با قیمت ۷۴۰ هزار تا ۹۰۰ هزار تومان در هر کیلو می کند. این شرکت که سایتی اینترنتی نیز برای فروش محصولات خود داراست ، مدعی است که دام های تولیدی خود را شیر تغذیه می کند این شرکت مدعی است دام های پرورشی در این شرکت هر روزه صدای موسیقی را می شنوند و به هیچ روی دچار استرس نیستند.

آنها معتقدند استرس، موجب بدی مزه گوشت دام می شود و حتی در زمان ذبح نیز تدابیری برای بدون استرس بودن این دام ها اندیشیده می شود . گوشت لاکچری ۷۴۰ تایک قدمی یک میلیون تومان در هر کیلو در حالی در بازار ایران عرصه می شود که بسیاری معتقدند قیمت متعارف گوشت نیز در ایران بالاست .
رونمایی از گوشت کیلویی 900 هزار تومان در تهران

پیش از این برخی نهادهای بین المللی پیش بینی کرده بودند طی یک دهه آینده بازار کالاهای مصرفی لاکچری در ایران رونقی خاص پیدا خواهد کرد .

پیش تر بازار کالاهای لاکچری نظیر خودرو، در اوایل دهه نود رونق بسیاری در ایران یافته بود به طوری که ایران بازار مهمی برای خودروی گران قیمت پورشه در جهان محسوب می شد . کالاهای خاص و صاحب برند نیز در بازار ایران این روزها صاحب موقعیت شده اند به طوری که پیش تر انتشار خبری در خصوص فروش همبرگر ۲۵۰ هزار تومانی در لواسان تعجب بسیاری را برانگیخت این در حالی است که این نوع همبرگر مشتریان خود را داراست .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یعنی کی میخره

    • i.r

      بابا ولمون کنید پول یامفت گیرشون میاد اقازاده ها میخرن لعنت به طبقاتی

    • بدون نام

      گاو اون حیوون زبون بسته است یا اونی که ۹۰۰ تومن میده برا گوشت؟

    • بهروز

      عیار ش چنده ۱۸ یا ۲۱
      اقا این تهران صاحب نداره تو روخدا ی بگیره

    • mos

      بخدا ما توی همبرگر 10هزار به بالا موندیم. دیگه چه برسه همبرگر 250هزاری و گوشت 900 هزاری. فقط نون و ماست.

    • بدون نام

      واقعا که اینا دیگه کی هستند

    • بدون نام

      علت این هست که اغلب مردم ایران چشم وهم چشی زیادی در بینشان رواج داره و اصولا کسای که این خریدها دهرن پولسان باد اورده هست وباد اورده راباد میبرد واهمیتی ندخره که چطور هزینه بشه چون زحمتی براس کشیده نشده .

    • بدون نام

      تو مملکتی که حقوق ماهیانه یک خانوار یک الی دو میلیون تومان است. خرید گوشت کیلویی 45 هزار تومان هم خیلی سخت انجام میشود..چه کسانی از این گوشتها میخرند..میشه فیلم این مشتریها را بگیرید...صددر صد آقازاده هستند. کجا داریم میریم. افسرده شدم شکر خدا من میتونم گوشت کیلویی 45 هزارتومان تهیه کنم..ولی دارم می بینم چون در جنوب شهر زندگی میکنم. طرف می یاد قصابی 5 هزار تومان گوشت چرخ کرده می خرد.

    • محمد سلطان

      عرضه این گوشت صرفا جهت شناخت احمقهاست! که با خرید این گوشت میزان احمق بودن افراد محرض میشود!

      پاسخ ها

      • مهدی استوار

        محرز

    • آیات

      اگر واقعا صحت داره مملکت ما داره میشه بی قانون بی نظارت میشه فالتو یعنی ول شدن قانون یعنی آغاز هرج و مرج کی گفته گوشت کیلویی ۹۰۰هزار تومان ثانیا اگر کسی از این گوشت بخوره دیگه مریض نمیشه

    • بدون نام

      هر آنکس که دارد میخورد و آنکه ندارد مینگرد.

    • ارش

      لذت طلبی ذائقه‌ایست که وقتی انسان درکی واقعی از عشق ندارد و عاشقانه زیستن را تجربه نکرده در حد بیمارگونه و افراطی خود را مینمایند.. و انسان دچار تیرگی و اشفتگی درونی برای فراموشی ‌و فرار از حس بدبختی که شب و روز و در خواب و بیداری تجربه میکند به انواع وسایل فرار از حقیقت انسانی خویش چنگ میزند.. لذت طلبی وقتی بیداد میکند که ادمی حالات شریف و ظرافت‌ها و زیبایی های طبیعی زندگی و شادمانی و شعف را در نمیابد پس هر چه بیشتر در گرداب و گنداب لذت‌جویی فرو میرود و نااگاهانه در سطحی از بی‌تفاوتی سیر میکند که در آن تنها ذائقه متاعی‌ست که با پول و ارزش مادی قبل ابتیاع باشد.. در حقیقت انسانی که دربند این قبیل رفتار و ادا و اطوار گیر میکند انسان نابینایی‌ست.. که هرگز حالات والا و فطری انسان را درنیافته و تجربه نکرده است.. رفتار توخالی و پوچ لاکجری و خرج‌های انچنانی و بی‌تفاوتی به مسائل دیگران و دور و بر از تهی‌بودن و فقر درون حکایت دارد.. ادمی که هنوز زندگی و تار و پود انرا نفهمیده و جز لذت حالتی را نمیشناسد براحتی در این چرندیات فرو میرود!

    • کریم

      آقازاده ها انشاالله بشه سرطان و از بدنتون
      خارج نشه

    • بدون نام

      اونقدر الحمدالله آدمهای ژن خوب زیاد شدن که باید غذا هم ژن خوبش رو بخورن... حتما خواهان داره که عرضه میشه

    • بدون نام

      طلا اونوقت کیلو چنده

    • ایرانی

      حتماً همین گوشت کیلویی یک میلیون تومان باعث شده که افزایش حقوق مجلسیان تطابق با این گوشت داشته باشد.

    • بدون نام

      متاسفانه احساس میکنم آلودگی هوا تاثیرات عجیب و غریب در فهم و شعور مردم تهران گذاشته! یکی پیدا میشه گوشت لاکچری! میفروشه، بقیه چرا میخرند؟!

    • علی

      مردم برای نان شبشون موندن اینها دیگه چه خبری هستن

    • بدون نام

      آه مظلومای ایران اتش توی گورتون بشه

    • بدون نام

      اینکه جای تعجبی نداره منم یک کیلو گوشت گوساله رو میدم کیلویی 200هزار تومان خخخ.مارو که جبور نکردن که حتما بخرید چند تا (xxx)پیدا شدن هر غلطی می کنند.

    • یوسف

      واقعا ما داریم به کجا میریم یکی به نون شب محتاج یکی انقد پول داره که حقوق یه ماه یه کارگر بدبخت میده یه کیلو گوشت خدایا دیگه وقتش شده تمومش کن

    • بدون نام

      اونی که میره یه قلیون میکشه 300 هزار تومن باید گوشتش کیلو 900 تومن باشه نوش جونشون خدا بیشتر بهشون بده ولی من خانواده ای رو میشناسم که میرن از یه جایی استخوان گوساله میخرن آبگوشت درست می کنن تا بچه ها شون یه جونی بگیرن بخدا راست میگم من از نزدیک دیدم

    • بدون نام

      حالا گوشت گوسفنی یا شتر بود ی چیزی گاو چی هست که بخواد گرون باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج