۶۴۸۹۴۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

اتومبیل‌های تویوتا تا ۲۰۲۵ الکتریکی خواهند شد

با اعلام تویوتا ژاپن قرار است تا سال ۲۰۲۵ تمامی اتومبیل های تویوتا که به تولید می‌رسند یا تمام الکتریکی باشند، یا یک گزینه هیبریدی داشته باشند.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: با اعلام تویوتا ژاپن قرار است تا سال ۲۰۲۵ تمامی اتومبیل های تویوتا که به تولید می‌رسند یا تمام الکتریکی باشند، یا یک گزینه هیبریدی داشته باشند.

دیگر نیازی به گفتن نیست که با توجه به آلودگی بیش از حد هوا در جهان و به تبع آن، نابودی محیط زیست به واسطه تولید آلاینده‌ها توسط اتومبیل ها، خودروسازان طی چند سال اخیر تصمیم به تولید وسایل نقلیه الکتریکی گرفته‌اند. در این بین تویوتا نیز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان خودرو در جهان از این قافله عقب نمانده است و مشغول اجرای برنامه‌های خود است. غول خودروسازی ژاپنی تایید کرده است که تا سال ۲۰۲۵ تمامی محصولاتش الکتریکی خواهند بود. این بدان معناست که تمامی اتومبیل های تویوتا تا کمتر از ۱۰ سال دیگر یا تمام الکتریکی یا هیبریدی خواهند بود.

تویوتا امروز یک اعلامیه مطبوعاتی را منتشر کرده است که در آن رسما خبر الکتریکی یا هیبریدی شدن تمامی اتومبیل های تویوتا تا سال ۲۰۲۵ تایید شده است. همچنین آن‌ها ابراز امیدواری کرده‌اند که تا سال ۲۰۳۰ خرید این محصولات، نیمی از کل فروش اتومبیل های این شرکت ژاپنی را تشکیل دهند. این میزان چیزی در حدود ۵.۵ میلیون دستگاه خودرو برقی است.

11 میلیون دستگاه تولید شده از اتومبیل های تویوتا هم اکنون الکتریکی هستند

این شرکت وعده داده است که تا سال 2025 خودرویی با برند تویوتا یا لکسوس تولید نخواهد شد که به جز یک مدل الکتریکی اختصاصی و یا یک گزینه الکتریکی (هیبریدی) گزینه‌ی دیگری برای تولید داشته باشد. تویوتا می‌گوید که این خودرو تا کنون بیش از 11 میلیون اتومبیل تولید کرده است که از تکنولوژی الکتریکی یا تکنولوژی از این دست استفاده می‌کند. تویوتا همچنین قصد دارد تا سال 2020 فروش بیش از 10 مدل خودرو تمام الکتریکی را نیز آغاز کند. به طبع پیش از آن که بخواهد فروش این محصولات در نقاط مختلف جهان آغاز شود، چین به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای اتومبیل های تویوتا ، نخستین بازار هدف عرضه این محصولات خواهد بود. انتظار می‌رود طی سالیان آینده شاهد حضور هر چه گسترده‌تر خودروهای الکتریکی تویوتا در دیگر بازارها نظیر بازار ژاپن، ایالات متحده، قاره سبز و همچنین هند باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تنها

      نکته جالبش اینجاست که در اون برهه از زمان دیگه نفت کشورهایی مثله ما باقیمت ناچیز خریداری میشه و ما که قبلان درامد خوبی از این طریق داشتیم ونتونستیم زیر ساخت هامون رو توسعه بدیم و دنباله رانت بازی و مصرف گرایی بودیم وبودجه مملکت رو برباد دادیم عملان به نون شب مون محتاج خواهیم شد که کماکان درحال حاظر نشانه هاش بر همگان روشن هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج