اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۹۲۱۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تقدیر دادستان کل از کمک مردمی در زلزله کرمانشاه

دادستان کل کشور با تقدیر از کمک های مردمی در زلزله کرمانشاه گفت: کمک های مالی در حوادثی مثل زلزله باید با برنامه ریزی مناسب در مسیر درست و قانونی صورت گیرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه روسای سازمان های هلال احمر و امداد و نجات گزارشی از عملکرد خود در جریان زلزله کرمانشاه را به دادستان کل کشور ارائه دادند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری با تاکید بر ضرورت آسیب شناسی عملیات امداد و نجات و کمک رسانی به حادثه دیدگان در شرایط بحران و بررسی موانع عدم خدمات دهی مناسب در برخی موارد گفت: وجود بی نظمی در مرحله امداد رسانی در بحران هایی مانند زلزله قابل قبول نیست و البته در مرحله اولیه و حساس نجات جان افراد در حوادثی مانند زلزله هم نهایت تلاش و دقت باید انجام شود.

دادستان کل کشور همگرایی عمومی در کمک رسانی به زلزله زدگان را بسیار مناسب توصیف کرد و بر تقویت نقش دستگاه های مختلف در امداد رسانی تاکید کرد.

دادستان کل کشور با تقدیر از کمک های مردمی در حوادثی مانند زلزله و به میدان آمدن قشرهای مختلف مردمی در جمع آوری کمک به نفع آسیب دیدگان گفت: جمع آوری پول و کمک های مالی در حوادثی مانند زلزله باید با برنامه ریزی مناسب تر و سازمان یافته تری در مسیر قانونی صورت گیرد و کمک های جمع آوری شده نیز در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گیرد تا از آن طریق بهتر و سریع تر توزیع شود.

دادستان کل کشور افزود: جمع آوری شخصی پول و سایر کمک ها در حوادث طبیعی و توزیع آن بدون حضور و نظارت مراجع قانونی گرچه برخاسته از احساسات انسان دوستانه و قابل تقدیراست اما ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند و به این جهت باید نحوه خدمت رسانی و جمع آوری کمک های مالی از طریق افراد مشهور و معروف در جامعه، با نظارت و هدایت سازمان های متولی صورت گیرد.

در این دیدار که رییس سازمان مدیریت بحران کشور، رییس سازمان هلال احمر و رییس سازمان امداد و نجات حضور داشتند؛ گزارشی از روند امداد رسانی به مناطق زلزله زده کرمانشاه به دادستان کل کشور ارائه شد.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      همه مردم پس دولت و مجلس اینوسط چکاره حتما میخاد پولهایی که مردم کمک کردند مدیربت کنه اقای دادستان کمکهای مردمی چقدره ودولت چقدر گمک کرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج