اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۴۹۷۷۴
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

چهار کشتی غول‌ پیکر در راه ایران

خبرگزاری تسنیم به نقل از مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از الحاق ۴ فروند کشتی غول‌پیکر به ناوگان این شرکت طی سال آینده خبر داد.‌

خبرگزاری تسنیم به نقل از مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از الحاق ۴ فروند کشتی غول‌پیکر به ناوگان این شرکت طی سال آینده خبر داد.‌

محمد سعیدی اعلام کرد: با ورود این شناورها، رتبه ناوگان ملی کشتیرانی در دنیا به ۱۶ ارتقا می‌یابد.شناورهای کانتینری جدید که به ناوگان ملی کشتیرانی ملحق شود باعث افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت کانتینری کشور می‌شود.

وی با بیان این‌که فروردین ۹۷ یک فروند کشتی کانیتنری و در مجموع ۴ فروند سال آینده تحویل کشتیرانی می‌شود، افزود:‌با این شناورها ، ظرفیت ناوگان کشتیرانی به ۱۵۰هزار TEU (واحد شمارش کانتینر) افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: با این کار رنکینگ کشتیرانی در دنیا نیز بهتر می‌شود،‌به طوریکه از رتبه ۲۰ کنونی به رتبه ۱۶ صعود خواهیم کرد.

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که گفته بودید "در یک برنامه ۵ ساله کشتیرانی تبدیل به ۱۰ شرکت برتر دنیا خواهدشد،" بیان کرد:‌ با تحویل گیری شناورهای جدید در سال آینده به دنبال تحقیق همین برنامه هستیم.

وی با بیان این‌که امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و آماده شدن شرایط بانکی و فاینانس جزو ۱۰ شرکت برتر دنیا خواهیم شد، اظهار کرد:‌ برنامه‌ توسعه آینده ناوگان کشتیرانی با اتکا به توان داخلی و خارجی در دستور کار قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف اصغرزاده

      عالیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالیه !!! اما جیب ما خالیه خخخخخخخ

    • ارش

      خیزش چیه ؟؟؟ رتبه و این بازیها رو بذار کنار.. برا کشور مصرفی و غیر صادراتی این حجم از کشتی به چه کار میاد ؟؟؟ برا واردات بیشتره ایا ؟؟؟

    • علیرضا

      عالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عالی با طعم پرتغالی جان ابول خخخخخخخ

    • جلیلی

      کشتی ها رو بیشتر و بزرگ تر کردند که ماشین های گرون تر و بیشتری جا بگیره و خاک بیشتری بتونند قاچاق کنند وگرنه چه نفعی به زندگی من و شما میرسه. مطمئن باشید آب از آب تکون نمی خوره اگه رابطه اول هم بشیم تو هر بخش اقتصادی در دنیا.

    • بدون نام

      چه فایده به مردم ایران،همه چیز گران است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج