۶۵۱۰۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

احتمال افزایش تعداد مصدومان انفجار گاز در دزفول

فرماندار دزفول از انفجار مخزن گاز ال پی جی در این شهر خبر داد و گفت: تاکنون یک مصدوم این حادثه از زیر آوار خارج شده است.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار دزفول از انفجار مخزن گاز ال پی جی در این شهر خبر داد و گفت: تاکنون یک مصدوم این حادثه از زیر آوار خارج شده است.

حبیب آصفی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این انفجار در مخزن گاز ال پی جی حدود ساعت ۱۷ امروز (۳دی ماه) در سه راهی حمزه در نزدیکی شرکت خمیرمایه دزفول رخ داده است.

وی افزود: تاکنون یک مصدوم این حادثه از زیر آوار خارج شده و به مراکز درمانی انتقال یافته و یک مصدوم دیگر در زیر آوار مانده است. در حال حاضر نیروهای امدادی و آتش نشانی در حال تلاش برای نجات مصدوم دیگر حادثه هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت.های پزشکی دزفول از احتمال افزایش تعداد مصدومان حادثه انفجار مخزن گاز ال پی جی در دزفول خبر داد.

سیدمحمد محمودی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حادثه انفجار و آتش‌سوزی مخزن گاز ال پی جی که حدود ساعت ۱۷ در سه راهی حمزه نزدیک شرکت خمیرمایه دزفول، تاکنون ۵ نفر از کارکنان این شرکت مصدوم شده‌اند.

وی افزود: مصدومان این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی به بیمارستان گنجویان دزفول انتقال یافتند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت.های پزشکی دزفول با بیان اینکه در این حادثه همچنان حریق مهار نشده است، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل شدت و گستردگی حریق فعلا نتوانسته‌اند به کانون اصلی حریق دست یابند و امکان دارد تعداد مصدومان افزایش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج