۶۵۱۲۲۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

دستگیری مادر و پسر موادفروش در تهران

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری مادر و پسری که اقدام به قاچاق و توزیع موادمخدر در تهران کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری مادر و پسری که اقدام به قاچاق و توزیع موادمخدر در تهران کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ محمد بخشنده در این باره گفت: از مدتی قبل مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از فعالیت افرادی در زمینه خرید و فروش موادمخدر با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرارداده و متوجه شده که زن و مردی اقدام به توزیع موادمخدر در محدوده خیابان ایران و بهارستان کرده اند.

وی با بیان اینکه مأموران به شکل نامحسوس تحقیقات خود روی این افراد را آغاز کردند، گفت: در ادامه تحقیقات، مأموران مطلع شدند که این افراد قصد دارند تا با خودروی سواری ۴۰۵ مقادیر قابل توجهی موادمخدر را از محدوده بزرگراه آزادگان وارد شهر کنند که در همین راستا مأموران اقدام به تعقیب این افراد کرده و پس از اطمینان از وجود موادمخدر در خودروی این افراد اقدامات خود برای دستگیری دو متهم را آغاز کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: مأموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شده و به آنان دستور توقف دادند؛ اما دو متهم بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشتند که در ادامه تعقیب و گریز، مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک چندین تیر به سمت لاستیک این خودرو کرده و سرانجام دو سوداگر مرگ را در بزرگراه آزادگان زمین‌گیر و دستگیر کردند.

بخشنده با بیان اینکه این دو قاچاقچی مادر و پسر بودند، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان ۱۴۰ کیلوگرم مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

به گفته وی، پس از تشکیل پرونده برای دو متهم، آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم، روانه دادسرا شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی گلپا

      یکی از خوانندگان عزیز در مطلب گذشته اش فرمود هر ضربهٔ هرکس می خورداز آشنایانشان است که دقیقه ٩٠ پلیس را مطمئن می کنن که داخل ماشین مواد هستش فقط این اطلاعات را آشنایان خیلی نزدیکش می دانستن دراین زمونه آدم فقط باید به چشمانش وخانواده اش اعتمادداشته باشد

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      همینا هستن که بچه های مردم‌ رو بدبخت میکنن .... اینارو ۳۰ سال توزندان بندازید تا آدم شن ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج