adexo3
۶۵۳۳۵۸
۲۲۵ نظر
۵۰۰۶
۲۲۵ نظر
۵۰۰۶
پ

جهانگیری: حرکت های خیابانی اخیر، بهانه است

معاون اول رئیس جمهور گفت: کسانی که حرکتهای خیابانی را آغاز می کنند، پایان دهنده ‌آن نخواهند بود و دود اقدامات آنها به چشم خودشان هم می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رئیس جمهور گفت: کسانی که حرکتهای خیابانی را آغاز می کنند، پایان دهنده ‌آن نخواهند بود و دود اقدامات آنها به چشم خودشان هم می‌رود.

اسحاق جهانگیری امروز در بیست و پنجمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، اظهار کرد: شاخص‌های اقتصادی کشور در وضعیت مناسبی است. ولی چند کالا گران شده است که دلایل خود را دارد و دولت هم مکلف است قمیت آنها را اصلاح کند.

وی در ادامه افزود: اما مسائل اقتصادی بهانه برخی مسائل شده است. در پشت پرده مسائل دیگری مطرح است. کسانی که بانی برخی اقدامات علیه دولت شده‌اند، بدانند دود اقدامات آنها به چشم خودشان می‌رود. وقتی حرکت سیاسی در خیابان شروع می شود، دیگران بر آن سوار می شوند و کسانی که آن حرکت را شروع کردند، پایان دهنده آن نیستند.

معاون اول دولت با بیان اینکه در زمینه اقتصادی دولت دستاوردهای خوبی داشته است، گفت: سال گذشته رشد اقتصادی ۹ درصد بود که رشد سرمایه‌گذاری مثبت و تورم هم تک رقمی شد. سال گذشته ۶۰۰ هزار شغل و در شش ماهه اول امسال هم ۷۰۰ هزار شغل درست شده است ولی دولت مکلف است قیمت چند کالا که به دلایلی گران شده است را اصلاح کند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه نهادهای مدنی، سیاسی و صنفی و نخبگان تضمین کننده و تثبیت کننده حرکت صحیح جامعه هستند، خاطر نشان کرد: ما اگر به نهادینه شدن دموکراسی یا حرکتهای قانونمند در کشور فکر می‌کنیم یا به پاسخگو بودن مسئولان، باید از نهادهای مدنی، صنفی و سیاسی حمایت کنیم. دولت خود را مدیون نخبگان و جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی و مدنی می‌داند که در مقاطع مختلف به ویژه انتخابات ۹۲ و ۹۶ مردم را به صحنه آوردند.

جهانگیری ادامه داد: انتظار دولت این است که همواره مورد حمایت جریانی باشد که از ابتدا از دولت حمایت کرده است. البته معنای حمایت این نیست که گفته شود هر اقدام دولت خوب است. نقد منصفانه و ارائه راهکار به دولت یکی دیگر از انتظارات ما است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه فقط میدان سیاست نیست که نیازمند حضور مردم و دموکراسی است ، افزود: سایر میدانها از جمله اقتصاد، فرهنگ یا مسائل اجتماعی بدون حضور مردم، آزادی و عدالت به شکوفایی نمی رسد. بنابراین باید رعایت حقوق شهروندی و حمایت از تشکلهای مدنی و نقش دادن به مردم در دستور کار حاکمیت و دولت باشد. برای رسیدن به این هدف تشکل های مدنی باید به عنوان یک فرصت تلقی شوند و نه تهدید. دولت هم به سهم خود تلاش می‌کند از احزاب رسمی و شناسنامه‌دار حمایت کرده و آن را تقویت کند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای حل مشکلات کشور باید به یک درک مشترکی از مسائل و تفاهم ملی برای حل آنها برسیم تا بتوانیم به راهکارهای مناسب و مورد تفاهم دست یافته و از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های کشور بهره ببریم. همه جریانهای سیاسی کشور در شرایطی می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند که کنار هم قرار بگیرند و یک جریان با حذف سایر جریانها کشور را اداره کند. جریانهای سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالی که دغدغه امروز و فردای ایران را دارند باید در کنار هم قرار بگیرند. هشدارها و رهنمودهای رهبری واظهار نگرانی‌های چهره‌های دلسوز کشور باید جدی گرفته شده تا بتوانیم تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم. ما چالشهای بزرگی مثل بیکاری، مسائل معیشتی مردم و تهدیدات منطقه‌ای و بین‌المللی داریم. بنابراین باید از همه ظرفیتهای مادی و معنوی کشور بهره ببریم. برجام یکی از موفقیت‌های دولت بود و بنا بود که فرصت مناسب و مثبتی برای توسعه و رشد کشور ایجاد کند اما آمریکا در تلاش است که این فضای مناسب برای ایران ایجاد نشود.

وی با اشاره به ضرورت همه جانبه‌گری در مسائل کشور و تلاش برای درک مسائل پیش رو، اظهار کرد: نهادهای مدنی، صنفی و سیاسی و همچنین نخبگان باید تلاش کنند که در تعریف وضعیت موجود کشور و منابع لازم برای حل مشکلات یک اجماع و تفاهم ایجاد شود. همچنین باید میان نقد و تهمت، لجن پراکنی و فحاشی تفکیکی انجام شود. ما به نقد نیازمندیم اما تخریب وتهمت زیان‌بار است. ما امید داریم نخبگان کشور با نقد سیاست‌های دولت و ارائه راهکارهای مناسب به دولت کمک کنند.

جهانگیری همچنین تصریح کرد: ما به امید اجتماعی هم نیازمندیم. من معتقدم در موفقیتهای کشور بیش از آنکه سیاست‌های دولت موثر باشد امید مردم موجب دستیابی به موفقیت شد. ما به تقویت امید اجتماعی ونقش آفرینی بیشتر جوانان، زنان و اقوام و اقلیت‌ها نیازمندیم. این در حالی است که به شدت امید مردم از سوی برخی نشانه گرفته شده است تا در جامعه یأس حاکم شود. همچنین علاوه بر تقویت امید اجتماعی برای خروج از تنگناها به نقش احزاب و رسانه‌های مستقل نیز نیازمندیم.

جهانگیری یکی دیگر از ضرورتهای کشور را گسترش تعاملات بین‌المللی دانست و گفت: نمی‌توان با دیوار کشیدن دور ایران مشکلات را حل کرد ما برای حل مشکلات اقتصادی هم به ارتباطات بین‌المللی نیازمندیم.

وی در پایان با بیان اینکه با اجرای بیمه طرح بیمه سلامت موفقیت‌های خوبی به دست آمد، خاطر نشان کرد: البته این طرح با چالش‌هایی روبرو شده است که حتما با ارائه راهکارهای مفید این چالشها حل می‌شود. دولت به دنبال ارتقای کیفیت خدمات و دسترسی بیشتر مردم به خدمات طرح بیمه سلامت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای جهانگیری بس است. چشمان خود را به روی حقیقت زندگی مردم باز کنید.
      مردم پول ندارند . طبقه ی متوسط فقیر شده اند. چرا نمی فهمید؟؟
      چطور میتوانید دم از رشد 9درصدی اقتصاد بزنید درحالیکه همسر من و امثال آن یکسال است که حقوق خود را نگرفته اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شماها یا نمی فهمید این چی گفته یا خودتون رو به اون راه می زنید که در اون صورت معلوم میشه از مردم عادی نیستید!

      • بدون نام

        اقا جانگیری من سه تا بچه دارم سه ماه بیکارم پول ندارم نون خالی بخورم اگر راست میگین بیان زندگی من بیبین دیگه مردن من بهتر است تا زنده بمان خودم نمی تونم خودم خانوام بکشم مجبورم بیام تو خیابان داد فریاد بزنم تا یکی پیدا باش بکش مردی بگین اگر. راهی باقی هست بگین من که شرمنده خانواده خدا باعث شرمنده خانواده کنند

      • محسن

        آقایون و خانمها
        مگه رییس جمهور تو این مملکت کاره ای هست؟

      • بدون نام

        کاربر محسن
        هیچ وقت از روی غرض حرف نزن و سعی کن اطلاعاتت رو بیشتر کنی .

    • بدون نام

      اینم بگو چندتا شغل از بین رفته ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی از این بالا همینطوری پشت سر هم کامنت گذاشته تا پایین !! یعنی مردم رو چقدر ساده لوح فرض می کنید ! شاید هم هستند!

    • مرادی

      اقای جهانگیری از وضع مردم بی خبر هستید.مردم نان شب ندارند شما علیه مردم جبهه میگیری؟منتظر عواقب حرفات باش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظور اینه افراطیها که همه کار کردند که روحانی در دور دوم رای نیاره و موفق نشدند حالا از این طریق وارد شدند و از نارضایتی مردم سوء استفاده می کنند .در حالیکه نارضایتی مردم از شرایط اقتصادی ریشه در اقدامات همین جریان داره .فهمش سخت نیست ولی تلاش کنید!

    • بدون نام

      مردم به لب رسیده گرانی بی بند باری اختلاس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جان "مردم" به لب رسیده از بی تحریمی از نبود جنگ!!!

    • .

      اقای جهانگیری شما پولدارا نمیتونین مردم فقیر رو درک کنید ،خیلیا برای یه تکه نان محتاجن ما فقیرا هم دیگرو بهتر درک میکنیم ادم گریش میگیره مردمو تو گوشه خیابونا میبینه که کارتن خواب هستن ،مرور زمان نشان داده که شما برای مردم ارزش قائل نیستین و باید مردم خودش یه کاری برای فقر و بدبختی بکنن،اقای ادمین حداقل کاری که شما برای ما میتونین بکنید پیاممو سانسور نکنید،ممنون

    • ام

      ی جهانگیری شماازهمسایت خبرنداری یاداری؟؟ بزاربهانه باشه پس مردم چراخودکشی میکنن بس مردم چرا قرص میخورن ودعوای خانگی راه میاندازن باشه باشه دیگه نیگن چرااز دواج نمیکنن شما که نمیگین این گورخوابی نمبینی بهانه است زلزله کرماشاه اومده شما فقط این کار کردی اب برق رایگان باشه باشه ماهم ساکت نمیمانیم ماهم یمخواهیم شماکه به زلزله کمک نکردین بهانه باشه خدانگاه میکنه شمااصلا فقط به فکر اشتغالی یعنی مردم بمیرن ولی خیابان نیان درخفا این کارکنن اقای جهانگیری شمابه فکر اشتغال ما میگیم وقتی مردیم کی داره قیمت 2میلیون به بالاده باشه بهانه باشه ولی زلزله اومده کله تون تکون نخورده باشه شما هیچ کاری نکن فقط حرف بزن عمل کن بعدا میگی زلزله اومده مسیولانخودت میدانی چه گفتی ادمین تایید کن که به فکر اشتغال نمیخواهیم از حامل بردارین ن برای اشتغال

    • بدون نام

      ما اصلا امیدی به زندگی نداریم
      میایم تو خیابون حرفمونو میزنیم

    • سینا

      شما مسئولین بی تدبیر چشمتان را رو به واقعیت ها بستین و هر کاری رو فکر میکنین سیاسیه

      .......

    • کیومرث

      جناب آقای جهانگیری ...........
      بهانه ای مهمتر از فقز بدبختی بگرانی یکاری خودکشی فساد فرار مغزها افسردگی هزاران مورد دیگر که زندگی بیش از 70 میلیون را فلج کرده !!!
      دو هفته گذشته یک دارو رو با قیمت 5 هزار تومن خریداری میکردم الان شده 54000 تومن !!!!
      ایا سطح درامد مردم 10 برابر افزایش یافته که شماها هر روز دارید مردم را به صلابه گرانی میکشید !!!

    • سال ۹۶

      هیچ هم سازمان یافته نیست،مردم از فقر نابود شدند لعنت به این گرونی و این مدیریت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درد کشیده درد درد داررا میفهمد نه کسی که بانکداراست ..

      • بدون نام

        سلام و احترام به مردم عزیز و گرفتار و سلام وادب به مدیران و مسئولینی که کم هم نیستند که مساعی خود را در جهت حفظ سلامت و معیشت مردم قدم بر میدارند ولی متاسفانه حرف و برنامه آنها را در سطوح قدرت همواره وتو میکنند . واما سلام من به کدام مردم ، مردمی که اولا اکثریتند و در دو لایه زیرین جامعه کنونی ، کاملا تفکیک شده از دو لایه ۱_ کاملا مرفه و غرق در پول و قدرت. ۲ _ لایه وابسته به لایه اول که گاها از لایه اول به لحاظ ضعف قانون پیشی گرفته اند و نگرانهیچ پاسخی در برابر هیچ قدرتی نیستند . بهترین شناخت این دو لایه آمدن به خیابانها و نگاه و شمارش به تنوع قیمتی ماشینهای در حال تردد است . تجربه گویای این واقعیت است فقط . . آقای آدمین محترم لطفا .......

      • مسلم

        برادر من این قدر به اون سیاست نچسب که نتونی بدبختی های مردم رو نبینی و بگی سیاسی کاریه املت دیگه توقعی نبود که دارین از سفره ی مردم جمعش میکنین به جای سیاسی بازی و حرفای سیاسی و امارای من دراوردی یه کم هم عمل......

    • بدون نام

      بهانه خودتی عمو

    • کیومرث

      منتظر ظهور عدالت هستیم
      صلوات

    • بدون نام

      بابا بخدا مردم در فشارن.کدوم بهانه؟؟؟؟؟

    • بی نام

      وقتی جوانان ما بیکار میشوند خوب کسی پول نداره خرج کنه .چرا انقدر دروغ میگید مگر وضع مردم خوبه .مردم مگه دیوانه اند از سر سیری راهپیمایی کنند.

    • بدون نام

      بهانه چیه...........صبر مردمم حدی داره،گرسنه نموندین که بفهمین مردم چی میکشن

    • بدون نام

      جهانگیری جان فکرنکنم دیگه دیر شده واسه این حرفها نتونستين کاری کننين حتی با اسم برجام و پولهای آزاد شده حالا کسبه ميدوزين واسه جیب ماها

    • بیخیال

      اره تو که راست میگی
      .......

    • مجتبی

      و حالا کامنت مردم همیشه بیکار در صحنه :

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشترش کار یک نفره :)

      • آریو

        داش مجتبی
        اینکه مردم اینجا دارن کامنت میزارن آره بیکارن
        ولی تو صحنه های دیگه ما پشت رهبریم

      • بدون نام

        رئیس آدمای بیکار: مجتبی

      • امیرحسین

        این اقا مجتبی فکر کنم خودش کار و مزد درست داره می رسه شکمش سیره از داد گرسنه خبر نداره تقصیر خودش نیست، پیدا میشن آدمهایی که فقط بفکر خودشونن و بقیه براشون مهم نیست

    • بدون نام

      مردم از مسولان ناراضی هستن نماینده ها تا زمانی رای نیاوردن وعده میدن تا برسن به قدرت بعد تموم شد مردم هیچ کسم جواب کو نیست به نظر شما چیکار باید کرد ؟

      پاسخ ها

      • علی فاضل

        سلام دوستان مواظب باشید دولت خودمان را بدست کسانی که رای نیاوردند


        ازبین نبریم.

      • علی فاضل

        سلام دوستان مواظب باشید دولت خودمان را بدست کسانی که رای نیاوردند


        ازبین نبریم.

    • حسن

      واقعا باید مردم را دریافت ،بدجوری تحت فشار اقتصادی هستند
      دولت باید خرجش را کم کند،تا بتواند به اشتغال ودرآمد خانوار کمکی بکند

    • بدون نام

      تو خوبی

    • علی

      چقدراین آدم پرّو تشریف داره

    • جمال

      اسحاق از خواب بیدار شو و صدای این ملت رابشنو تا در جریان سیل غرق نشدی

    • بدون نام

      چه بهانه ای!!!گرانی بیدادمیکنه

    • رضا

      اقاي جهانگيري خجالت بكش ،اين همه گراني بهانه است؟؟؟

    • علی

      بله اقای جهانگیری بهانه است البته بهانه ما با شما فرق میکند چون بهانه ما گرسنگی است بهانه ما بی پولی است شما نمیدانم بهانه چی رو دارید که اوضاع مملکت رو عوض نمیکنین البته باید دانست که ادم سیر از گرسنه را خبری نیست

    • سعید

      ........اینها صدای مردمند.

    • بدون نام

      کدوم دستاورد ما رو هالو فرض کردی تو

    • بدون نام

      آقای مهندس جنابعالی همه چیزو از نظر و دید خودتون میبینین همانطوری که با کفش وارد چادر زلزله زدهها شدین و مشکلی واسه پاهاتون پیش نیومد اینجام شما تورم 9 درصدی رو حس نمیکنی بلکه بیکاری و مشکل ازدواج و تورم 50 درصدی و رو مردم حس میکنن ما مردم فقط از خدا میخواهیم مشکل ما رو حل کنه چون شماها مشکل را چند برابر میکنین.

    • بدون نام

      کاملا درسته بهانه ای برای نشان دادن دولت ناکارآمد که منشا ضعف وناتوانیست اگربرای حق وعدالت کارکنید مردم ماکه دشمن کشور نیستتدکه باهاشون اینگونه برخورد میکنید

    • میثم

      آره راست میگی شما راحت باش............

    • بدون نام

      همش دروغ دروغ دروغ

    • kia

      آقای جهانگیری کی میخواهید بفهمید که جون به لب شدیم؟

      بسه دیگه نمیتونید کشور رو اداره کنید برید کنار

    • بدون نام

      چرا همیشه بعد منفی هر حرکتی را میبینید ، خیلی ساده است، مردم حق دارند صدایشان را به گوش مسئولانی که انتخابشان کردن برسانند ، کدام دود

    • محمد رضا

      خدایی خیلی بی چشم و رو هستن

    • علی عباسی

      دود اقداماته شما که مردمو کور کرده گله من

    • بدون نام

      حرکت مردم دقیقاً عین دموکراسی و مردم سالاریه

    • بدون نام

      این آمار ها چطوری گرفته میشود وقتی بیکاری باشد وقتی واردات بیشتر باشد و صادرات صفر وقتی جنس گران شود چطوری میشود که رشد اقتصادی بالا باشد تنها چیزی که ما دیدیم رشد دزدی بوده

    • مثل ققنوس

      اگر دولت دیگه ای میگفتن حرکت خودجوش ملت حالا که بر علیه خودشونه طور دیگه ای میگن.خدا میداند و شما نمیدانید

    • حسن

      دولت بی تدبیروبی امیدجهانگیری ازسفره مردم خبرنداره جایش گرمه

    • بدون نام

      بله یک بهانه است که مردم درد دلشونو بگن

    • بدون نام

      مسئولین نباید از اعتراض مردم به اتفاقات و مسائل جامعه برداشت بد و غلط داشته باشند

    • بدون نام

      سکه وارز روزی روحانی از اصولگراها گرفت تحویل از الان گرانتر بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یارانه که قطع بشه بنزین گرون بشه بهت میگم

    • حمید

      مثلا دولتمردان سیاسی چرا اعتراف نمیکنید که ناتوانید اصلا چرا هستید

    • بدون نام

      اقای جهانگیری بهانه چیه اقا جان مردم به تنگ اومدن چند کالا چیه هر روز قبمتها میره بالا هر روز بک فیلم سر مردم میخان دریارین الانم معلومه بفکر مردم نیستین با اون تعیین بودجتون بالاخره یجوری باید بفهمین

    • بدون نام

      یکی از اعضای کمیته امنیت ملی اعلام کرد که اگه دولت بخواد میتونه در عرض6ماه رکودو برداره،.......
      ملت هشیار باشید!

    • میلاد

      است میگه ۷۰۰ هزار نفر تو پیک موتوری و اسنپ تاپ سی مشغول شدن خخخخخخخخخ

    • سعید

      اره همه چی ارومه من چقدر خوشبخت

    • هنر

      امیدواریم شاهد پیشر

      فت های نظام جمهوری اسلامی باشیم شرایط امروز از زمان ۸سال جنگ بدتر نیست ما انرا پشت سر گذاشتیم انشا الله ازاین مشلات ومسائل مهم سربلند بیرون می اییم

    • بدون نام

      این حرکت‌ها طرح جدید دلواپس‌ها برای برکناری دولت آقای روحانی هست که مردم ناآگاه دارن با اون همراهی میکنن و بعدا هم میگن ما پشیمون شدیم که چرا این کارو کردیم!!........

    • جمی

      مملکت ما مملکت گل و بلبل هست با امارهای شما

    • محمد

      پس چجوری مردم مشکلات خود را به گوش مسئولان برسانند

    • بدون نام

      این همه مردم فریب نده مردم آگاه فهمیده هستن

    • بدون نام

      چند تا کالا گروون شده ؟
      ؟پدر مملکت رو در اوردین،،،فکر و ذکر تون شده قدرت نمایی ،،،،تا کی آقای جهانگیری؟؟؟مردم هم صبری دارن،،تا مردم میخان اعتراض کنن میخاین با زور دهنشون رو ببندین،،،مردم رو خسته کردین

    • عباسی

      آاقای جهانگیری فسادوگرانی اختلاس وو..
      درکشوربیدادمیکندبه مردم حق بدیداعتراض کنند

    • یاس

      شما واقعا متوجه نیستید جناب معاون اول محترم یا خودتون رو زدید به متوجه نبودن!!!!؟؟؟؟؟
      بسه بازی با کلمات بسه بازی با اعداد و ارقام مردم اعداد و ارقام واقعی رو تو زندگی و سر سفره هاشون درک میکنن . بسه دروغ
      نمیتونید بگید نمیتونیم
      چقدر مردم بیچاره رو اذیت میکنید
      الانم که صدای ملت رو دراوردین باز چشمتون رو بستین؟؟

    • بدون نام

      ساکت شو

    • بدون نام

      خوب آقای جهانکیری درستش بکن مانون خالی نداریم بخوریم خانواده محترمتان هم مثل ماببچارهامیخورند یاسفرتون 20 ر

    • بدون نام

      به نظر من حتی خیلی از بزرگان هم باید در این اعتراضات شرکت کنند، چه اشکالی داره؟ این معترضین ، نه خرابکار ند، نه دشمن، نه عوامل بیگانه، فقط و فقط معترضند به اوضاع اقتصادی

    • مهسا محمدی

      دیگ حنا شماها برا ملت رنگی نداره

    • شهرام

      حالا دیگه اعتراض مردم حرکات پشت پرده است؟ خرتون از پل گذشته دیگه . دوره آخرتونه دیگه زدین به جاده خاکی . جناب آقای دایی جان ناپلئون.....

    • بدون نام

      موضوع را نباید خیلی پیچیده کرد، مردم به محقق نشدن وعده‌های رییس‌جمهور معترضند

    • سولماز

      لطفا فرافکنی نکنید آقای جهانگیری. مردم در منگنه ی گرانی و بیکاری له شده اند. به جای این تئوری های توطئه به بررسی امور معیشتی مردم بپردازید.

    • بدون نام

      آقای روحانی ، قرار ما این نبود

    • سالار

      با مردم بد تا کردید

    • بدون نام

      جهان گیری درست میگه اونایی که صحنه گردان این بلواها هستند هم خائنند هم احمق.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا ، جهانگیری درست میگه .ولی ای کاش واضح تر میگفت تا همه درک میکردن داستان چیه .

    • بدون نام

      فقط چند کالا؟؟؟؟!!!!

    • امیر‌علی

      سلام‌آقای‌جهانگیری‌به‌جیب‌خودش‌نگاه‌نکنه‌‌نمیگم‌کارگری‌که‌درماه‌ شاید‌وشاید‌ده‌روز‌به‌طورروزمزدکارگری‌کنه‌اونم‌نمیگم‌‌چون‌به‌نظر‌احمقانه‌ی‌ش




      ما‌باید‌اون‌خانواده‌بمیرد‌کارگری‌که‌درماه‌سی‌روز‌کارمیکنه‌یکوپانصد‌حقوق‌میگیره‌هفتصدکرایه‌خونه‌میده‌اون‌باید‌چه‌گلی‌به‌سرتون‌بزنه

    • من بلوچ انقلابی هستم

      درودبر روحانی وجهانگیری

    • amir

      اقای عزیز چرا وضیعت مردم نمیبینید بابا مردم به خاک سیاه افتادن نداران بخورن مردا شرمنده زن بچه شدن بابا ببینید از فقر فهشا زیاد شده تو رو به خدا کاری واسه مردم بکنید به قران ما بهترین مردم داریم با همه بدبختیها بازم کنار میان شما باید جواب این همه گرفتاری هارو بدین

    • من بلوچ انقلابی هستم

      درودبرجهانگیری وروحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوش به حالت

    • امیرکیوان

      دیگه عادت شد به گرانی و بی عدالتی و بهونه تراشی فانتزی

    • آرین

      بس کنید ... ملت دیگر خام حرف های شما نمی شوند این ملت هشیارتر از قبل برای دفاع از حق مسلم خود بپا خواسته اند و دیگر به شما منفعت طلبان مفت خور سواری نمی دهند

    • علیرضا

      آقای. جهانگیری : مثل اینکه در ایران زندگی نمی کنی.!!!
      از کدام رشد اقتصادی صحبت میکنی ؟ البته درست میگی فشار اقصادی و گرانی در خانواده شما وجود ندارد!!! چون از جنس مردم نیستی...... به قول آقای لاریجانی: که گفته بود: تحریمها روی ملت ما تأثیری ندارد!!!!

    • علی دانا

      باشه. همه چی خوبه و مردم از سر دلخوشی ریختن بیرون. یکم دیگه دلخوشی هاشون رو کم کنید همه چی حل!!!؟؟؟؟

    • حسین

      عجب رویی ،نمیخوان قبول کنن که اینها مردم ناراضی هستن که به تنگ اومدن و خارج از این سیاست بازی های شما دارن اعتراض میکنن و خیلیهاشون همونهایی هستن که طرفدار شما بودن _شکم گشنه جناه و حزب نمیشناسه

    • بدون نام

      و صد رحمت به احمدی نژاد

    • محمد

      این تجمعات زنگ هشداری است برای مسئولین که از عمل کردشان غافل نباشند

    • بدون نام

      ه،ومردم میفهمن

    • بدون نام

      چ بهونه ای؟!!مردم از فقر و بیکاری دارن عذاب میکشند بعدا شما میگین بهونه!!واقعا میگن آدم سیر به فکر گشنه نیستش اینجاست شب روز ما شده عذاب و شکنجه مردم ناراحتی اعصاب گرفتند دیگه چکار کنند با این همه بیکاری و بیپولی

    • بدون نام

      ودودش وخودتون میبینن بعداازادم مرده دلجویی میکنن

    • هادی علی نژاد

      فقط چند کالا گران شد؟!!!! مردم بیچاره شدن.تخم مرغ ۶۶۰ تومان.کامیون ۴۰ میلیون افزایش قیمت خورد عرض ۲هفته.اقای جهانگیری مردم حرکت سیاسی نمیکنن.حرکتش واسه اینه که نمیتونن شکم بچه هاشونو سیر کنن......

    • اکبری

      ملت رو تهدید میکنی؟؟؟شما اوضاع بیکاری و گرانی رو درست کن،والله من به روحانی رای دادم ولی پشیمونم

    • بدون نام

      بهانه تو هستی اره اون نوبخت اون حسن کلید........

    • احسان

      جناب جهانگیری اینکه افاضه میفرمایید جامعه باید امید را بیافریند در اشتباه هستید امید را باید دولت بیافریند نه جامعه. با حقوق نجومی که تو و هزاران نفر امثال تو میگیرید امید را درجامعه نابود میکنید و فقرا را دقمرگ میکنید حالا میایید از امید درجامعه صحبت میکنید!!!!@

    • بدون نام

      مردم از گرانی و بلاتکلیفی ریختن بیرون چرا ادعای اقتصاد خوب میکنید البته برای شما و امسال شما روز به روز خوب شده که روت میشه این حرفا رو میزنی

    • شی می

      آقای جهانگیری...برادر عزیز مردم که از سر شکم سیری آزارشون نگرفته که بریزن تو خیابون...مردم رفاه میخوان نه آمار الکی...کشور نه تنها که رشد نداشته بلکه پسرفت هم کرده.وقتی اون روزای انتخابات قول الکی میدادی باید فکر این روزهاشم میکردی.

    • من بلوچ انقلابی هستم

      درود برروحانی وجهانگیری قیمت بنزین برای چی بالامیبری تخم مرغ ریختن مردم درخیابانهاباعث گرانی شده به ملت کمک کنیدتابه خیابانهابیاند و

    • مردم

      مردم حق دارند.

    • احمدی

      باید نقد منصفانه باشد تا شاهد آشوبهای دیگر چون فتنه 88نباشیم.
      مسئولین باید این نوع اعتراضات را تا قابل کنترل است محکوم کنند نه مثل برخی مسئولین در قبال فتنه 88 سکوت کنند.
      اجازه ندهید هرج و مرج و آشوب آرامش و امنیت مردم را ازبین ببرد.چه اصول گرا و چه اصطلاحاتی و ...تفاوتی ندارد.

    • بی نام

      دولت خیلی خیلی ...... کجای کشور را شما مشاهده کذدین که کسب وکار رونق دارد

    • بدون نام

      کجاش بهونه هس
      دیگه خرافاتو دوس نداریم،

    • اشکات

      واقعیت جامعه هم چیز دیگه ای غیر از آمار شما میده شماهم بهتره بجای تهدید مردم به وضع معیشت مردم بپردازید تا دود بی عرضگیتون به چشم خودتون نرفته

    • بدون نام

      آقای جهانگیری ملت ازتون ناراضی هستن از میز ریاست کنار بکشید دیگه بشه اینقدر خوردید شکمتون اومده جلو هیچ کس بفکر ملت نیست مردم باید خودشون ی کاری کنند

    • مونتلا

      ای کاش مردم همه بلند شوند و جلوی این اختلاس گران رو بگیرند

    • شایان الیاسی

      ت به مردم را تمام کنید وضعیت کارگر را در نظر بگیرید بعد صحبت کنید

    • بدون نام

      همش دروغه

    • بدون نام

      باید مردم از گرسنگی بمیرند تا مسئولین بفهمند که وضعیت معیشتی مردم شدییدا نا بسامان شده!

    • وحید

      توا کردی ک بهانه ی.نابود کرد

    • ع.م

      آخر یک مقدار به فکر ملت هم باید بود درآمد ناچیز و هزینه ها سر سام آور است فقر و فحشا بیداد می‌کند

    • siavash

      دولت تدبیر و امید ساختارش اصلاح نکنه دولت روحانی ۵سال سرکار چکار مثبتی کرده که مردم احساسش کرده باشن روز ب روز به تحریم های ایران افزوده میشه دل مردم ب پسابرجام خوش بود که هیچ چیزی حداقل واسه مردم نداشته

    • بدون نام

      پاشید جمش کنید همتون

    • بدون نام

      ن تبهکارها

    • بدون نام

      تو را خدا بس کنید

    • بدون نام

      لطفا چشمایدتون رو باز کنید

    • بیحوصله

      حداقل ۶۰ درصد مردم ایران فقیرن و از این دولت راضی نیستند چون ک همتون فقط ب فکر خودتونید

    • بدون نام

      آقای جهانگیری چقدر رودارندکه این همارووعده های سرخرمن به مردم میده .درباره ی مردم چی فکرکردی.

    • امیر عباس آراستگان

      پای خروسمو ببینم یا قسم حضرت عباستو باور کنم ؟

    • الیاس

      فقط بلدین شعار بد

    • بدون نام

      به فکر مردم باش آقای جهانگیری

    • احسلن

      آقا ،عزیزتر از جان، ولله که مردم نه رشد اقتصادی نه کاهش تورم نه ایجاد ۶۰۰ هزار شغل و... احساس نمی کنن،تمام کالاها و خدمات مصرفی و مورد استفاده مردم قیمتش افزایش پیدا کرده،توی هر خونه دو سه تا بیکار تحصیل کرده هست،به خدا ذله شدیم دیگه

    • محمد

      معاون اول سفره غذاش جوره ازمردم گشنه خبر نداره

    • مش قاسم

      خوبه نگفتی نوآر ه

    • بدون نام

      ملت خیلی وقته عاصی شدن

    • بدون نام

      برو ...

    • ستاره

      بهانه نیست مگه مردم بچن بهانه بگیرن والا همه چی گرونه مردم بدبختن با این گرونی

    • کارمند

      ای کاش جناب جهانگیری هم مثل آیت الله علم الهدی جسارت داشت ومی پذیرفت تورم و گرانی جان مردم را به لب رسانده وگرنه هیچکس خواهان هرج ومرج نیست

    • کارمند

      ای کاش جناب جهانگیری هم مثل آیت الله علم الهدی جسارت داشت ومی پذیرفت تورم و گرانی جان مردم را به لب رسانده وگرنه هیچکس خواهان هرج ومرج نیست

    • بدون نام

      آره ما همه راحت و سربلند هستیم
      خجالت بکشید

    • بدون نام

      جهانگیر اگر برادر تو وبرادر روحانی ودوستان شما دست به اون کار ها نمی زداند مردم دیوانه نیستند به خیابان بیایند ودشمن را خوشحال کنند

    • تنها

      همه چی مقصرامریکاس ول کنین بخداخجالت داره

    • تنها

      همه چی مقصرامریکاس ول کنین بخداخجالت داره

    • کشاورز جهانبخش

      اقای جهانگیری
      چهل درویش در گلیمی بخسبند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند ب مملکت یکی ملت یکی.

    • بدون نام

      آقای جهانگیری اعتراضات خیابانی مردم نسبت به وضعیت اسفناک اقتصادی کشور که شما عامل آن هستید عین واقعیت روزگار مردم در دولت شماست اما شما دولت مردان رفاه زده هیچ وقت آنرا لمس نکرده و تا بر کرسی دولت نشسته اید مانندد ملت را باور نخواهی کرد .

    • تنها

      حتمابایک ساعت کاردهفته حساب کردن شده700هزارشغل

    • بدون نام

      بهانه است ؟
      دیر نباشد که
      آه مظلومان و جوانان د....

    • احمد

      اقای جهانگیری اصلا به بازار برای خرید میروی

    • بدون نام

      خوب سیاستی گرفتین... هرکی رو حقش اعتراض کنه میندازی...

    • بدون نام

      تو باید ....

    • بدون نام

      فقط چند تا قیمت اصل....

    • بدون نام

      چرا آنهایی که به دنبال تضیف دولت هستن برای یک باربا آنه برخورد جدی نمی کنند که باعث عبرت دیگران شود تا دیگر کسی دنبال توهین وخراب کاری نشود این حزب اصولگرا که دیگر کسی آنها را به رسمیت نمی شناسد ولکن نیستن .

    • بدون نام

      اینجا که تورمش به اندازه تورم کشورهای اروپایی است اعتراضشون هم مثل اوناست دیگه!!!!میگیدنه ببینید ...همه چی آرومه توبه من میخندی...همه چی آرومه...تو......

    • بدون نام

      بفهم مردم مشکل دارند شما فضایی ها ما زمینی هارو درک کنید فقط ما خاکی ها غذامون تخم مرغ بود اونم دارید میگیرد پس بریم سبزی بخوریم الانم زمستانه سبزیها خشک شدن چون ..........

    • امیرحسین

      طی این سالها چند میلیون شغل کم شده حالا با چند هزار شغلی که خودشون میگن ایجاد کردن میخاین چه اتفاقی زیاده؟ درضمن تو این مدت که شما شغل ایجاد کردین همون قدر کم شده، نمیفهمم اینا چرا سعی دارن بگن وضع اقتصاد خوبه بابا مردم دارن با تمام وجودشون وضع بد اقتصادو درک میکنن

    • بدون نام

      فقط تا میتونی لاف بیا فقط همین و بلدی

    • بدون نام

      جوانان را با شعار آزادی شبکه های اجتماعیو رای آورند

    • بدون نام

      جناب جهانگیری وبقیه دولتمردان بهتره به فکر پیداکردن جای امنی یه گوشه دنیا باشید

    • بدون نام

      از کدوم رشد اقتصادی حرف می زنی؟

    • ایرانی

      آقای جهان گیری از خواب قفلت بیدار شوید بهانه های تجمع خیابانی باعث بانیش شما دولتیها هستید که مردم را درفقرمطلق نگه داشتید و با ناجوانمردانه مردم رانارضی میکنید و مردم فقیر وکم درآمد را درک نمیکنید مردم به تجمع خیابانی راضی نیستند ولی به ناچار وناعلاجی وعمل نکردن قولهای شما مردم به ناچار دست به اعتراض میزنندو مردم چاره ای جز اعتراض وتجمع خیابانی ندارن اعتراض کردن حق مردم است چون مردم خیلی سختی میکشند مردم درد دلشان را به چه کسی بگویند مگر روحانی قول نداده بود که فقر را از بین ببره که چنین نشد و روز به روز هم به فقر و بیکاری اضافه شد وروز به روز گرانی مسکن وگرانی موادغذایی وگرانی کرایه خانه وگرانی غیره وغیره بوجود آوردید با این حقوقهای کم مردم شرمنده اهل وایالشان میباشن در صورتی که شما دولتیها خودتان وخانواده تان با نازو نعمت زندگی میکنید این عادلانه نیست که مردم سختی بکشند وشما با ناز و نعمت زندگی کنید

    • کارگر بدبخت

      چه دستاوردی داشتی؟؟.بنزین گرون...قطع بیمه...تخم مرغ...بس کنید

    • بدون نام

      فقط چند قلم افزایش داشته!!!!

    • بدون نام

      مشکلات جوانان و کارگران بیکاری تورم فقر.... با حرف مفت مشکلات حل نمیشه

    • بدون نام

      حسودها نمی زارند شما کار کنید!؟

    • بدون نام

      بروبابامردم ازدستتون به تنگ اومدم

    • بدون نام

      شما به کموامثالهم بپرداز!وقتی مردم شروع کنند خودشان هم پایان میدهند تا به حقشان برسند آقای جهانگیری دیگر حرفاتون هیچ تاثیری نخواهد داشت،

    • شهرام کمایی

      سلام من امسال در سال اقتصاد واشتغال دو برادرم یکی در شرکت اکتشافات نفت یکی در شرکت حفاری شمال بعلت تعداد زیاد نیروی اخراج شدند بعد آقای جهانگیری ما ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کردیم بابا خواب دیدید خیر باشد معاون اول الان من باید برای اینها نان بخرم

    • فاطی

      آقای جهانگیری مردم دیگه به هیچکس امید ندارن،

    • ناشناس

      پدر مردمو در اوردين اينو نگي چي بگي هه

    • بدون نام

      میگم آقای جهانگیری چرا ما مردم که تو خود جامعه هستیم این خوبیایی رو که میگید نمیبینیم البته حق دازید خوب شده برا چند تا سرمایه دار اطراف شما که شما اونارو مردم به حساب میارید تا حالا فکر کردی با حقوقی که خودتون تصویب کردید اگه یک نفر تا اخر ماه تخم مرغ خالی بخوره باز ته ماه کلی بدهکار میشه خودتونو زدید به کوچه علی چپ تموم شد اون زمانیکه میگفتید خوبه همه چیز ماهم باور میکردیم اینقدر به شعور مردم توهین نکنید

    • احمدی مقدم

      با سلام دغدغه آقای جهانگیری درست است در موقعیتی که دشمنان این ملت در صدد نابودی انقلاب اسلامی و مشکل تراشی برای مردم عزیزمان هستند عقل حکم می کند که باید متحد باشیم ودولت را در خدمت به مردم کمک کنیم و نقد هارا هم دوستانه در میان بگذاریم .شکی نداشته باشیم که دشمن صلاح مارا نمی خواهد ودر صدد چپاول ملت و جبران شکست های خویش است. برخی از ورشکسته های سیاسی که اکنون مجال یافته اند و آب به آسیاب دشمن می ریزند بدانند که دشمن ریشه همه مارا میزند وبه هیچیک رحم نخواهد کرد.بهوش باشیم امنیت ها دعواهای نفسانی مارا فریب ندهد .عقل و شرع حکم می کند در این موقعیت خاص به مردم ودولت خدمت کنیم .با تشکر فراوان .

    • بدون نام

      دولت محترم وجناب اقای جهانگیری،این اعتراضات وتجمعات مردمی وبحق میباشد.تلاش کنید مردم از مدیریت شما راضی و فشاراقتصادی ک مدتهاست بردوش مردم سنگینی میکند کم کنید،مردم سخت درفشار اقتصادی ومالی هستند.

    • سید جواد

      جناب جهانگیری برادر عزیز شما از کجا اینجور امار در مورد توسعه و پیشرفت ودستاورد ها ی اقتصادی مثلا مثبت ویا اشتغالزایی میاورید در صورتی که مردم هرر وز ه از طریق رسانهای ملی معتبر شاهد تعطیلی و ورشکستگی در اثر رکود بازار اقتصادی بسیاری از شر کتها یا کارخانجات ویا کارگاههای تو لیدی که تعداد زیادی از جوان را برای اشتغال به خود جای داده بود هستند یا منظور شما کارگاههای ویژه واختصاصی خودتان هستند نه عام یا اینکه نمیخواهید واقعیت را قبول کنید لا اقل برای گوشه ای از حفظ ابرویتان کمی ترجیحا انصاف بخرج بدید اینجوری که خیلی گوشش بازه خیلی زود دولت سقوط میکنه براتون خوب نیست گفته باشیم خود دانید اگر راست می گویید چرا بیشتر به فکر ‌واردات هستید نه صادرات دارید چکار میکنید

    • بدون نام

      جهانگیری...

    • بدون نام

      مرگ بر سانسور

    • Ali

      حرف مفت نزن

    • بیکار مستاجر

      گفتن یه اختلاس کم بشه همه چی بهتر میشه بهانست؟

    • ترسو

      كار دشمنان ايرانه !!!!
      ولي چه دشمناي قوي داريم كه به اين ر

    • بدون نام

      بابا درسته ما هممون مشکل داریم ولی این مشکلات مال این دولت و اون دولت نیست مال بیسوادی ونادونی خودمونه اگه میخواییم درست بشه باید عقل مونو بزاریم وسط احساسی عمل نکنیم وایران رو از اینی که هست بدتر نکنیم

    • تهرانی

      آقای معاون,شما که توهم نداری.مردم مشکل دارند.باید حلش کنید چون ایران کشور ثروتمندی هست.نمیتونید بسپارید به اهلش

    • بدون نام

      چشمشون بدبختیای مردم رو نمیبینه اعتراضا رو هم سیاسی میکنن . رشد ۹ درصدی تو وضعیت اقتصادی خودشون حتما بوده اگر نه مردم که حال و روزشون بدتر شده

    • بدون نام

      یادمه موقع انتخابات هر چه می گفتن اینا مرفهین بی درد هستن اگه بخواستن به داد مردم برسن ۴ سال اول رسیده بودم یه عده پنبه گذاشته بودن تو گوششون و می گفتن فقط اینا هستن خدای ما و روزی ما رو اینا میدن . از گرسنگی مردیم . حالا بکشن اگه تونستن اینا رو از اریکه قدرت پایین بکشن . مگر خدا ...

    • بدون نام

      خدا خودت بداد مردم ایران برس اینم از مسئولانمون میگه مردم بهانه گیرن میگه مردم از سر خوشی اعتراض میکنن خودت قضاوت کن

      پاسخ ها

      • امرلا

        آقای روحانی شما فرمودید من کلید دارم پس کلید های تو وان وعده های ن شما چه شد تو دیگه سنی ازت رفته دنیا آنقدر نمی ارزد کم ب این مردم عزیژ وعده بده اگه نمی تونی برو کنار

    • بدون نام

      چراگران نیست همه چیزطی این پانزده سال چهارصدبرابرشده است

    • فرهاد

      سلام اقای جهانگیری . ضمن تشکر از زحمات شما در سمت معاونت ریاست جمهوری باید عرض کنم که متاسفانه وضع مملکت اون طور ها هم که شما می گویید خوب نیست ! درست است که اوضاع کمی بهتر شده ولی به هیچ عنوان ایده ال نیست ! از طرفی به مردم هم حق بدهید که به بعضی از مشکلات موجود اعتراض داده باشند . موفق باشید .

    • بدون نام

      ما را با خدافظی خوشحال کن

    • بدون نام

      مردم پول نان ندارد

    • بدون نام

      من نمیدانم که این آمار وارقام چگونه شمامحاسبه میکنید
      که با هیچ منطقی چوردرنمیاداگر انسانی ودردمردم رامی حجدانیدباحداقل حقوقی می گیرند اما هم زندگی را بگذرانید شماازمردم نیستید ودردمردم رانمی فهمید
      .............

    • بدون نام

      هرچی مینویسم تایید نمیشه چه وضعشه حتما عین دفعه پیش باید هرچی از دهنم درمیاد بهت بگم

    • مهدی

      یه نیگاهی به نظرات انداختم ....علی برکت الله ....

      پاسخ ها

      • آرشیم

        تبارک الله ...

    • بدون نام

      بابا نفس مردم گرفته شده.میگی فقط چند قلم کالا.برنج ۵۲هزاری امروز شده۶۵هزار

    • بدون نام

      بسه دیگه چقدر ناله میکنید، برید با حقوق شهروندیتون حال کنید...کنسرت هم که برگزار میشه دیگه چی میخواین از این دولت.

    • بدون نام

      :همه چی آرومههههه من چقدررررر خوشبختم ؛

    • بدون نام

      والله هر بار اخبار رانگاه میکنیم میگه در یک کارخونه تخته شده.این شغلها کجا ایجاد میشند خدا میدونه.

    • بدون نام

      مردم قبول کنید که دولت آقای روحانی مقصر نیست چه ایشان وچه آقای ریسی وچه علم الهدی وخلاصه هرکس هم رییس جمهور میشد چیزی درست نمیشد اقتصاد از پایه خراب است چرا زمان احمدی نژاد آقا یون صداشون درنیامد که این همه خرابی ببار نیاید واین همه پول به تاراج نرود بنا براین این دولت عصای حضرت موسی ندارد که این همه مشکل را حل کند

    • بدون نام

      متاهلم4ساله بیکارم مسافر کشی میکنم و به زور نون شب رو در میارم فوق دیپلم مکانیک دارم گواهینامه پایه یک دارم بسیجی فعال دارم کارت پایان خدمت دارم امدادگری هلال احمر دارم قهرمانی ورزشی دارم ولی بیکارم میفهمی خجالت خونواده میفهمی دارم سکته میکنم میفهمی چی میگی عمو بسه دولت استعفا بده ...

    • محمد

      آقای جهانگیری عزیز
      من خودم هوادار شما هستم
      اما این آمارها نباید خودشو یکجا نشون بده?!
      برادر من، ملت از بیکاری و فقر به ستوه اومدن
      تا حالا اینهمه دنبال کار نگشته بودیم

    • بدون نام

      آدمی که خودشو زده به خواب و نمیشه بیدار کرد جناب جهانگیری.............
      من نوعی یکی از میلیون ها نفری هستم که حقوق خردادو گرفتم اسمش هم هست سر کار میرم فقط خدا رو شکر خانومم و همسرم مایحتاج اولیه دقت کن مایحتاج اولیه نه اون رفاه و آسایش و امنیت که یه خانواده باید داشته باشن تأمین میکنه بعد شماها فکر کن آقایون و یا مادرانی که خودشون به تنهایی نان آور خانواده هستند در چه وضعیتی زندگی میکنند...
      خودتونو به خواب نزنید.........گذشت اون زمان که مردم هر چی شماها میگفتین باور میکردند خدا رو شکر عقل شعور اجتماعی و اقتصادی و سیاسی مردم بالا رفته هرچند شما چنین چیزی و نمیپسندین..........

    • بدون نام

      اقای جهانگیری چرا همش من سه تا فرزند بیکار دارم در منزل کار مال نورچشمی هاست مردم را چه گیر آوردید اقای عزیز چرا نمی فهمید یا می فهمی خودت را به آن راه زدی ما انقلابمان را دوست داریم هم سو با رهبرمان حرکت می کنیم ولی دزد ها را نه اختلاص گران نه ..... توقع داری مردم بیکار بشین تمام مشکلات دولت شماست من که تقسیم بوجه ها را می بینم خنده ام گریمی گیره

    • بدون نام

      جهانگیری چه بهانه است مردم ندارند شما ها جیب پر پول مردم ندارد را باور ندارید چون مردم پارتی ندارد وام کلان بگیرد یا دوذی یا اختلاس کنند مردم عادی حمایت دولت رفع گرانی را می خواهد نه که هر روز صبح بلند شود هر روز گرانی بد بختی بیکاری فقط کمیته نیازمند نیست مردم عادی حقو ق بگیر هم فقر است ندارند

    • بدون نام

      چشم هایتان را باز کنید مردم فقیر است ندارند ...

    • بدون نام

      ثروت ملت را چکار کردید به کجا بخشیدید

    • بدون نام

      متاسفم براي كسايي كه انقدر ساده لوح و ... بودن به اين دولت تدبير و نا اميدي راي دادن

    • بدون نام

      جهانگیری چه میفهمه که درد مردم چیه

    • بدون نام

      دولت فقط مظلوم نمایی میکنه و هر دفعه هم به بهانه ای جیب ملت رو میزنه....والا دیگه چیزی نیست که بزنید :(

    • بدون نام

      جناب روحانی یا باید تعویض کند مهره ها را البته اگرجرات دارد تواین 5سال نداشت عباس آخوندی چون باجناق ...

    • محمد

      لطفا آدرس این هفتصد هزار شغل را بدین تا من چهار فرزند بیکار دارم یکی را بزارم سرکار

    • بدون نام

      مرد مومن شما کره ماه زندگی می کنی؟ من فکر می کنم اتراض مسالمت آمیز دیگر جواب نمیده.

    • مجتبی اشرفیان

      سلام لطفا خودتان را جای مردم بزارید ببینید حقوق ما سالی ۱۰ درصد اضافه میشه اما تورم روزانه به مردم تحمیل میشه تورو به امام زمان قسم اگر نمی تونید مدیریت کنید بکشید کنار تاکننده کار مصلت بشه که مشکلات مردم حل کنه دیگه نمی دونیم چکار باید بکنم تا شرایط زندگیمان بهتر بشه قرض تمام زندگیمان را مثل موریانه داره میخوره

    • بدون نام

      اقای جهانگیر به خدا قسم بهانه نیست من کشورم
      و رهبر م را دوست دارم اصلا اعتر اض هم ندارم
      ولی بخدا به نان شب محتاجیم ولی خانواده و خودت از ما خبر نداری
      چه میکشیم

    • منصور

      آقای جهانگیری با درامدی که میگیره با دخل و خرجش جور در میاد به خاطر همین هم همشون میگن نرخ بیکاری و تورم تک رقمی شده من نمیدونم این نرخها را با چی میسنجن ما هم یاد بگیریم یا 70 میلیون بلد نیستند یا آقایان
      آقای جهانگیری دست از سر این ملت بردارید ...

    • جانا

      یه سوال چند نفرتون تو انتخابات به روحانی رای دادین ؟
      من که به رییسی رای دادم قصدم توهین به طرفدارای روحانی نیست فقط میخوام بدونم چند نفر بهش رای دادن

    • روانشناس

      خیلی منطقی وقتی شرایط تغییر میکنه که اقتصاد نفتی الانمون با تحمل سختی بسیار از نفت جدا بشه که در نتیجه جدا شدنش بازار مجبور به پذیرش شوک کمبود ارز و افزایش قیمت ارز هستند و اما این واردات رو به شکل کاملا مؤثر کاهش میده و توجیه و صادراتو ارزشمند میکنه تا به مرور همه ایران بر اساس آمایش خودش شرایط مناسب رو به دست بیاره نه به زور نصف پول نفت رو بدیم تهران تا وارد و توزیع کننده بین تعدادی استان فقیر باشه و ما یتیم خانه ایران نیستیم

    • بدون نام

      بهانه ای مهمتر از فقر بدبختی بحرانی یاری خودکشی فساد فرار مغزها، افسردگی و هزاران مورد دیگر که زندگی بیش از 70000000 را فلج کرده.!!!

    • آریا

      مردم گله مندند

    • ‌‌بی نام

      هـــــــه

    • بدون نام

      خسته شدم از بس گفتم پول ندارم

    • بدون نام

      اقا تو چقدر پررویی مردمو بدبخت کردی به وزرای حودت نگاه کن از اینا انتظار اشتغال کار ورشد وپیشرفت مملکت داری خجالت بکش توهم بدتر از همه خستی

    • بدون نام

      لطفا از پشت میز خارج بشین و مشکلات مردم رو ببینید حجم جیب خودتون رو با حجم جیب مردم مقایسه نکنید

    • بدون نام

      اجتماع آره تخریب نه نابودی اموال مردم نه

    • رضا

      مردم عزیز کشورم این که همه در تنگنا هستن و مشکل دارند و مطالبات از دولت دارن یک واقعیت انکار ناپذیر هست ولی اینکه برخی به شهدا توهین میکنند کار درستی نیست همین شهدا به روزی آز جونشون گذشتن تا آتش جنگ ابه همه کشور کشیده نشه و خیلی ها در امان باشن همین شهدا نه دروغگو بودن نه خیانتکار. نه ظالم نه اختلاس گر. نه فاسد همین شهدا پولی رو هم که زمانی دز جنک می‌گرفتند به فقرا و جبهه میدادن. شما چه میدانید که خانواده هاشون چه زجری کشیدن چه میدانید که خیلی ار خانواده هاشون چقدر بدبخت شدن. الان هم هیچکس بهشون سر نمیزنه. .همین آمریکا یی که از اغتشاش حمایت میکنه هنوز هم برای بازماندگان جنگ جهانی. احترام قایل هست. این انصاف نیست که به شهدا توهین کنید درسته که شهدا نبستند اما خدای شهدا هست. منتقم خون پاکترین انسانهای رو زمین خداست. دوستدار همه مردم عزیزم کشورم یک خانواده شهید

    • غ.ایرانی

      کاش اصن رای نمیدادم.پشیمونم آقای جهانگیری از اینکه باعث انتخاب فردی مثل شما شدم

    • بدون نام

      آن چنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم که مردم به این 45500 تومان نیازی نداشته باشند....

    • هیچکی

      اگر خودت بودی به مردم کمک میکردی فقط خدا میدونه حقوق تو چقدره

    • m

      اقای جهانگیری ی؟ازمشکلات مردم چی میدونی ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج