adexo3
۶۵۴۲۶۶
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر کشور: با خشونت پراکنی قطعا برخورد می‌شود

وزیر کشور گفت: کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی، بی نظمی و بی قانونی کرده‌اند، در قبال قانون مسئول‌اند و باید پاسخگو باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان: وزیر کشور گفت: کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی، بی نظمی و بی قانونی کرده‌اند، در قبال قانون مسئول‌اند و باید پاسخگو باشند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در واکنش به حوادث و اتفاقات اخیر اظهار کرد: حوادث و اتفاقات چند روز اخیر موجب نگرانی، تاثر و ناراحتی مردم عزیزمان شده که همیشه هوشیاری و هوشمندی مردم و اهمیت دادن آنها به نظم و امنیت و قانون موجب شکست هر توطئه‌ای شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی چیزی نیست که مردم از آن بگذرند، افزود: هر زمان احساس شود که مردم باید در صحنه حضور پیدا کنند، خواهند آمد.

وزیر کشور تاکید کرد: گروه‌ها، اقشار و طبقات مختلف مردم اعلام حضور و به صحنه آمدن داشته‌اند که اگر لازم باشد به موقع خواهند آمد.

رحمانی فضلی با تاکید بر لزوم رعایت نظم، قانون و امنیت ، مدارا و خویشتن داری نیروهای انتظامی، امنیتی و مسئولان مربوطه را تحسین برانگیز توصیف کرد و گفت: فضای ایجاد شده نه تنها برای امنیت، تولید و اشتغال کشور بهره ای ندارد بلکه موجب آسیب رساندن به تولید، اشتغال و امنیت کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول سال‌های اخیر شاهد برگزاری تجمعات مختلف مردمی با رعایت قانون و نظم پیرامون مسائلی همچون پدیده شاندیز، موسسات مالی و اعتباری و موضوع بازنشتگان و ... بوده ایم که با پیگیری دولت، مجلس و قوه قضاییه نسبت به حل بسیاری ازآنها اقدام شده است، گفت: کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی، بی نظمی و بی قانونی کرده و موجب سلب امنیت مردم می شوند در قبال قانون مسئولند و باید پاسخگوی رفتارهای خود بوده و هزینه آن را بپبردازند.

وزیر کشور بیان کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه مصمم به پیگیری مطالبات مردم برای حل مشکلات آنها هستند.

رحمانی فضلی با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد از فضای مجازی در اتفاقات اخیر گفت: کسانی که از فضای مجازی سوءاستفاده کردند و از آن در جهت سلب امنیت، بی نظامی، قانون شکنی و تخریب اموال مردم استفاده کردند، نشان دادند که استفاده از ظرفیت این امکان بهانه است، آنها بدنبال خشونت پراکنی و رعب و وحشت هستند که قطعا با این نوع رفتار برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در آرامش، امنیت و نظم و در چهارچوب قانون بهتر می توان پیگیری مطالبات شد، تصریح کرد: مردم عزیزمان همواره با تاکید بر روش‌های قانونی پیگیر حقوق خود بوده و خواهند بود لذا نباید تخریب‌ها و تجاوز به حقوق عمومی و شهروندی جامعه را به حساب مردم فهیم و عزیزمان گذاشته شود.

وزیر کشور تصریح کرد: در شرایط کنونی حفظ آرامش، دعوت به نظم و قانون و تقویت وحدت، انسجام و هماهنگی و همکاری و پیگیری خواست و مطالبه مردم بهترین راه برقراری امنیت عمومی و پاسخگویی مناسب به مردم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب وزیر از کدوم مردم حرف میزنید؟مگه اینهایی که ریختن خیابون گاو و گوسفندن؟کدوم مطالبات سپرده گذاران رو حل کردید،....بندگان خدا چادر زدند جلو مجلس پول به حق خودشون رو بگیرند.خاوری اونهمه پول مردم رو برد،کدوم یک ریالش رو برگردوندید؟....

    • بدون نام

      فقط برخورد کن تو خب

    • بدون نام

      یارانتون بخوره توسرتون باید قیمت ها برگردن

    • گندم از گراش

      جناب وزیر،بازم به مردم نیاز داشتین شدن فهیم و عزیز و هوشیار؟؟؟؟
      این مردم فهیم!!!!!!!!!نان شب ندارن به کی و کجا باید اعتراض ببرن؟؟؟؟

    • بدون نام

      با شدت با اغتشاش گران و مزدوران برخورد كنيد

    • مرادی

      کاش ی خورده هم با اختلاس گران و دزدان بیا المال برخورد میکردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجلس بایستی دولت رو به خاطر توهین به مردم استیضاح کنه مجلس مجلس بیداری !!!

      • غــــــــــز ل

        کدام بار این کار را کرده مردم کجا هستند

    • بدون نام

      با گران فروشی چطور با دزدی چطور

    • اواره

      اقای وزیر مردمو تهدید نکنید درمقابل سیل جمعیت معترض تهدیدوارعاب جایی ندارهاگه میخواهید به جاهای باریک نکشد مسالمت امیز تمومش کنید ملت گرسنه وفقیر دیگه چیزی براازدست دادن نداره.

    • فدایی دین

      شهادت قداست دارد هرکسی لایق شهادت نیست این اعتراضات کور فقط آب به آسیاب دشمن است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج