۶۵۴۷۷۹
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

قتل همسر سابق به ‌دلیل ازدواج مجدد

مرد معتادی که همسر سابق خود را در محل کارش با ضربات چاقو به قتل رسانده ‌‌است، ادعا کرد چون همسرش بعد از جدایی ازدواج کرده‌ بود، کینه به دل گرفت و او را کشت.

روزنامه شرق: مرد معتادی که همسر سابق خود را در محل کارش با ضربات چاقو به قتل رسانده ‌‌است، ادعا کرد چون همسرش بعد از جدایی ازدواج کرده‌ بود، کینه به دل گرفت و او را کشت.
دو سال قبل کسبه محله‌ای در ورامین با مأموران تماس گرفتند و خبر از کارد‌آجین‌شدن زنی جوان دادند. بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند و جسد غرق در خون زن جوان را پیدا کردند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، مأموران تحقیقات خود را اغاز کردند و متوجه شدند این زن دو فرزند دارد و مدتی قبل از همسرش جدا شده بود و با مرد دیگری زندگی می‌کرد.
با دستگیری همسر سابق لاله، تحقیقات از او آغاز شد و مرد جوان قتل را قبول کرد؛ اما مدعی شد قصدی برای کشتن نداشته است. با‌این‌حال، کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. روز گذشته جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه ٢ دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در ابتدای جلسه، نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و خواستار صدور حکم قانونی شد. در ادامه پدر و مادر مقتول به‌عنوان اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند. آنها درخواست قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشت نیستند.
پدر مقتول گفت: لاله به این دلیل که شوهرش به‌شدت بداخلاق بود و اختلالاتی داشت و معتاد هم بود، از او جدا شد. این مرد دخترم را کتک می‌زد و اذیت می‌کرد. وقتی شوهرش به زندان افتاد، دخترم از او جدا شد و حضانت بچه‌ها را هم گرفت. بعد هم برای خودش کاری راه انداخت و زندگی خودش و فرزندانش را اداره می‌کرد و با مردی هم صیغه خوانده بود و زندگی خوبی داشت؛ اما داماد سابقم مدام او را اذیت می‌کرد و دست‌بردار نبود.
یک بار قبل از قتل، به مغازه‌اش رفته ‌بود تا او را بکشد؛ اما دخترم سریع متوجه شده و آژیر مغازه را به صدا درآورده بود و همسایه‌ها به کمکش رفته‌ بودند. بار دوم دخترم متوجه نشده‌ بود و قبل از اینکه این مرد را ببیند، او با چاقو دخترم را زد. من از او نمی‌گذرم و درخواست قصاص دارم. در ادامه دو فرزند نوجوان مقتول در جایگاه حاضر شدند. آنها که به‌شدت تحت‌تأثیر کار پدرشان قرار گرفته ‌بودند و به‌سختی توانستند صحبت کنند، گفتند درخواست قصاص دارند.
وقتی نوبت به متهم رسید، او اتهام قتل عمد را رد کرد و گفت: من لاله را خیلی دوست داشتم و ما زندگی خیلی خوبی داشتیم که همه به آن غبطه می‌خوردند تا اینکه اختلاف بین من و همسرم بالا گرفت و همسرم من را به دلیل مهریه، نفقه و مواد به زندان انداخت. چندبار به او گفتم رضایت بدهد تا من از زندان آزاد شوم؛ اما قبول نمی‌کرد. می‌گفت باید در زندان بمانی تا آدم شوی. درواقع او را برادرش تحریک می‌کرد و برادرش از من بدش می‌آمد.
وقتی از زندان بیرون آمدم، متوجه شدم همسرم بعد از جدایی ازدواج کرده و خیلی ناراحت شدم. بعد از آن نمی‌توانستم بچه‌ها را ببینم و این موضوع اذیتم می‌کرد. او درباره روز حادثه گفت: می‌خواستم با چاقو او را بترسانم و روی بدنش خط بیندازم؛ اما نمی‌دانم چه شد که او جان باخت. با پایان گفته‌های متهم و وکیل‌مدافع او، هیئت قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دنیا

      روانی معتاده.

      پاسخ ها

      • خر بوره هستم زیر بارم

        این مرد قاتل اول گفته که برای چی اونو کشته و چطوری قصد کرده!! بعدش هم میگه که نمیخواستم او را بکشم!! خر نفهم عجب

    • راستگو

      خوب بچه می خواسته بترسانه ویه خط بیندازه قصد کشتن نداشت به خدا قسم اگر پدر من بود خودم طناب دار را بر گردنش می انداختم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این مرد محتات قسد کوشتن نداشته بوده بود و هواصش نهبوده، گاهتل آدت خت اندازی داشته و نهمیدونه چتوری و چی چی بوده آهزادش کهنید

    • فرناز۱۲ ساله

      خدایا مرگ مادر خیلی سخت است ان هم به دست پدر کشته بشه خدا لعنت کند قاتل دلم رابه درد اوردی

    • بیهمتا

      خدالعنتت کنه ک ارامش روازیک خانواده گرفتی من هم ب جای اون خانواده بودم اصلارضایت نمیدادم ب چ حقی جون ی ادم روگرفتی وحالاپروپرومیگی میخواستم بترسونم ادم پستی هستی

    • رسول 10 ساله از تهران

      خدایا تا کی کشتار

    • بدون نام

      حالاشمافحش بدین چه سودهلند۱۷ملیون جمعیت ۲نفرزندانی ولی ایران هرساعت۵۰نفرزندان میرن ساعتی۳۰نفرطلاق خوب بیشترشون ازفقروبیکاری محتاط وخلتفکارمیشن افغانیارواخراج نکنیدبدترمیش

      پاسخ ها

      • دروغگو

        10/16مثل اینکه اخلاق فاسد من که دروغگو هستم هم بر شما اثر کرده آخه مگه محتاط!! محوطه یا حیاط صحبتی شده بود؟؟ که نه اینکه واژه کلهم از پسر عمو های حیاط، محوطه احتیاط محتاطانه فامیل است نه با معتاد و اعتیاد!! اونی وقت از سوئد برامون منبر میروی،؟؟ دروغ بده نگو؟؟

    • مهدی گلپا

      جالبه می گه می خواستم خط بندازم اگراین مرد اعدام نشه از این ب بعد زن هائی که اینگونه طلاق می گیرند دیگه امنیت جانی ندارند بخاطر این امنیت جانی زن ها بخطر نیفته باید اعدام بشه

    • بدون نام

      وای خدا بدون نام 10:16 میش شما دیگه انقد نظر ندی بابا بخدا خسته مون کردی با افغانی مشکل داری با خودشون حل کن و انقد میش نش نکن اه اه اه
      یا حداقل با یه اسمی بیا بدونیم کی هستی کامنتت رو بیخیال شیم
      میش نش میش نش میش نش اه

    • بدون نام

      متاسفانه همه کاربرها یه طرفه به قاضی می رن. البته اشتباه نشه قصد طرفداری از مرد رو ندارم. کارش یه جنایت هولناکه که باید هم در این دنیا وهم در اخرت سزای کارش رو ببینه .ولی در اعترافاتش چیزی رو که نظرم رو جلب کرده اینکه زنش رو دوست داشته وسخت بوده که ببینه کسی دیگه با همسر سابقش زندگی میکنه. ومن چنین با شکایت زن. که مهرش رو اجرا گذاشته بوده به زندان افتاده بوده که این خود باعث کینه دردل مرد شده و اورا در زندان همیشه به انتقام فکر میکرده و نقشه میکشیده .پس خانمهای محترم سعی کنید با چماق مهریه و زندان انداختن شوهراتون باعث خون خودتون وبااعدام اونا هم باعث خون اونا نشید. سعی کنید تا می تونید زندگیتان رو دودستی محکم نگه دارید. تاباعت اتفاقات مشابه نشوید. والسلام

    • بدون نام

      واقعا

    • بهناز

      متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج