۶۵۴۹۳۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

انتشار تصاویری از گوشی جدید و اسرارآمیز اوپو

اخیراً در مجله Real Life و صفحات اینترنت تصاویری از یک مدل جدید منسوب به کمپانی اوپو منتشر شد. گوشی جدید اوپو ظاهراً تمام صفحه است، اما هنوز هیچ اطلاعات دیگری به جز چند عکس غیر شفاف از آن در دست نیست.

وبسایت کلیک - آتوسا عابدی: اخیراً در مجله Real Life و صفحات اینترنت تصاویری از یک مدل جدید منسوب به کمپانی اوپو منتشر شد. گوشی جدید اوپو ظاهراً تمام صفحه است، اما هنوز هیچ اطلاعات دیگری به جز چند عکس غیر شفاف از آن در دست نیست.
انتشار تصاویری از گوشی جدید و اسرارآمیز اوپو

آن طور که در این تصاویر دیده می شود گوشی جدید اوپو که احتمالاً قرار است سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شود، تمام صفحه است. البته این تصاویر به خاطر کاور گوشی چندان واضح نیستند و کاور گوشی مانع دیده شدن کل صفحه شده است؛ با وجود این، با اکتفا به بخشی از تصویر هم می‌توان تقریباً مطمئن بود که این مدل جدید اوپو تمام صفحه و فول اسکرین است.

این اولین باری نیست که اوپو با تولیدکنندگانی که به تولید گوشی های تمام صفحه روی آورده‌اند، همگام شده و گوشی های خود را با طراحی تمام صفحه راهی بازار می کند، اما این تصاویر حاکی از آن است که گوشی های سال ۲۰۱۸ اوپو نیز تمام صفحه خواهند بود.

اوپو قبل از این، در سال جاری میلادی، گوشی تمام صفحه اوپو آر ۱۱ اس را به بازار عرضه کرد و با این کار در رده اولین کمپانی هایی قرار گرفت که به سمت و سوی تولید گوشی های فول اسکرین روی می آورند. اکنون با توجه به این تصاویر جدید، به نظر می رسد اوپو قصد دارد در سال ۲۰۱۸ نیز از همین طراحی برای مدل های جدید خود استفاده کند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می شود، سنسور اثر انگشت به خاطر فول اسکرین بودن صفحه نمایش به پنل پشتی گوشی منتقل شده است. یکی از مواردی که در این تصویر به چشم می‌خورد و نمی توان از آن صرف نظر کرد، آیتم‌هایی است که در کناره بالایی صفحه نمایش قرار گرفته‌اند.

در قسمت بالای صفحه نمایش علاوه بر دوربین سلفی، فلش و سه سنسور دیگر دیده می شوند که البته از این عکس‌ها فعلاً نمی توان کاربرد آنها را تشخیص داد. به هر حال این احتمال وجود دارد که اوپو در صدد اضافه کردن تکنولوژی تشخیص هویت چهره متفاوتی باشد. گوشی های هوشمند اوپو در حال حاضر از این سیستم برخوردار هستند، اما ممکن است اوپو برای مدل جدید خود در فکر ایجاد تغییراتی در این سیستم باشد.

علاوه بر این، آن طور که در این عکس مشخص است کلیدهای کم و زیاد کردن صدا در قسمت سمت چپ و کلید پاور و محفظه سیم‌کارت در سمت راست گوشی قرار گرفته‌اند.

نباید فراموش شود که عکس های منتشر شده در مجلات و سایت ها شباهت زیادی به OPPO R۱۱S دارند؛ بنابراین حتی احتمال آن وجود دارد که این عکس‌ها مربوط به همین مدل باشند و فقط کاور متفاوتی که در عکس دیده می‌شوند ما را به اشتباه انداخته باشد؛ با این همه سنسورهایی که در کناره های بالایی قرار گرفته‌اند می توانند وجود هر گونه شک و تردیدی را از بین ببرند و ما را مطمئن کنند که این عکس ها مربوط به گوشی جدید اوپو است که قرار است سال ۲۰۱۸ به بازار معرفی شود.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره هویت این مدل به ناچار باید منتظر درز اخبار و عکس‌های جدیدتر باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب گوشی اسرار آمیزي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج