adexo3
۶۵۵۷۵۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

نماینده دامغان: صف مردم از اغتشاشگران جداست

نماینده مردم دامغان در مجلس با تاکید بر اینکه صف مردم از اغتشاش‌گران جدا است، گفت: مطالبه اصلی مردم از مجلس جلوگیری از گرانی‌ها است و این خواسته به حق باید پیگیری شود.

خبرگزاری مهر: ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه خواست مردم از مجلس این است که جلوی گرانی را بگیرد و به وضعیت اقتصادی توجه کند، تأکید کرد: در اعتراضات چند روز گذشته برخی شهرهای ایران اسلامی، مردم به‌محض اینکه مشاهده کردند اراذل، اوباش و عناصر زیر سلطه آمریکا صحنه را تبدیل به اغتشاش و وارد کردن خسارت به زیرساخت‌های کشور کردند و دست به ناآرامی زدند خودشان را از این گروه‌ها جدا و از نیروهای امنیتی و نظامی پشتیبانی کردند که این نشان می‌دهد حساب جامعه از اغتشاشگر جدا است.

وی افزود: مسئولان نیز باید همانند ملت ایران بیدار باشند و خودشان را به خواب نزنند و اقتصاد مقاومتی را سرلوحه برنامه‌ها قرار داده و اشتغال و معیشت مردم را در بودجه ۹۷ به‌طور چشمگیر موردتوجه قرار دهند تا بتوانیم رضایتمندی مردم را بیشتر کنیم.

آمریکا در صدد ضربه زدن به ملت ایران

عضو گروه امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره ریشه اعتراضات مردمی، گفت: بعد از شکست مفتضحانه آمریکا و نابودی کامل داعش و از طرفی منزوی شدن استکبار جهانی در سطح منطقه، جلسه‌ای در واشنگتن به طراحی موساد در کنار دلارهای عربستان سعودی و بازیگری انگلیس شکل گرفت تا این کشورها که از طریق سیاسی و نظامی ایران را غیرقابل نفوذ می‌دیدند، راه دیگری برای مقابله با نظام اسلامی پیدا کنند.

حسن بیگی به اهداف استکبار جهانی در مقابله با ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان حاضر در نشست واشنگتن معتقد هستند وقتی معیشت قشرهای مختلف مردم در مضیقه قرار دارد و از سویی می‌توان ذائقه مردم را در زیاده‌خواهی تحریک کرد، به‌راحتی می‌توان با شعار اقتصادی نیروهای معاند را از طریق رفع نیازمندی‌ها پشتیبانی کرد که مردم باید درباره این دسیسه هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: دیگر طرح جلسه آمریکا علیه ایران به وجود آوردن فتنه جدید بود، چون مردم تهران و مراکز استان‌های بزرگ نسبت به این حرکت‌ها در جریان فتنه سال ۸۸ آسیب‌های زیادی دیده بودند لذا در این طرح جدید حضور پیدا نخواهند کرد و به سمت شهرهای دور و مناطق مرزی رفتند تا با خسته کردن نیروهای امنیتی و نظامی آن‌ها را منزوی کرده و طی یک برنامه طولانی مدت مردم را به خیابان‌ها بکشانند که درباره این امر نیز باید هشدار داد.

۹دی سیل خروشان ملت

عضو مجلس دهم تصریح کرد: جشن بزرگ ملت ایران در ۹ دی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین پیروزی ملت ایران دانستند یکی از اهداف دشمنان بود که تجمعات را به آشوب‌های کوچک بکشانند و از طریق عکس، فیلم، ماهواره و فضای مجازی، ایران را ناامن جلوه دهند و در جنگ روانی حضور یابند.

حسن بیگی تأکید کرد: دشمنان با خود می‌گفتند برای اینکه بتوانیم جریان‌های سیاسی را به جان هم بیندازیم می‌بایست توسط مأموران سیا و موساد افرادی را به قتل برسانیم که نمونه آن را در درود و جراحت راننده آتش‌نشانی و ربودن خودرو مشاهده کردیم که متأسفانه چند نفر جان خود را در این موضوع از دست دادند.

وی ‌اضافه کرد: در اینجا همه ما و مسئولان احزاب و گروه‌های سیاسی لازم است هوشیار باشند که دشمن با همه ‌توان برای ضربه زدن به مردم وارد صحنه شده و آن‌ها هرگز هیچ تفاوتی بین اصولگرا و اصلاح‌طلب قائل نیستند بلکه می‌خواهند به مردم ضربه زده و انقلاب اسلامی ‌ایران را بی‌حیثیت و به آن خدشه وارد کنند.

مردم انتظار بهبودی اوضاع کشور را دارند

نماینده دامغان در مجلس گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه و همه افراد صاحب نفوذ باید بدانند در مصاحبه و سخنرانی‌ها اعلام موضع صریح داشته باشند چراکه همه ما زیر یک سقف هستیم و اکنون هیچ‌کس نمی‌تواند معیشت مردم، بیکاری و شرایط اقتصادی را به گردن دیگری بیاندازد، همچنین بالغ‌بر یک سال است سران قوا با جلسات مشترک به مردم بشارت خوب شدن اوضاع را می‌دهند و مردم نیز به دنبال عملی شدن وعده‌ها هستند.

حسن بیگی با بیان اینکه مردم امروز به یک گروه، حزب، کمیسیون و یا حتی قوه نگاه نمی‌کنند بلکه از همه نظام انتظار بهبودی اوضاع کشور را دارند، افزود: ما شاهد هستیم طی چند روز گذشته ملت بزرگ ایران هرگز در هیچ شهری حرکات اراذل‌واوباش و عناصر خودفروخته و وطن‌فروش را تایید نکردند اما از سوی دیگر توقع هم دارند که در مسئولان یک ید واحده به وظایف قانونی و شرعی خودشان عمل کنند و در مصاحبه‌ها و جلسات خود را وامدار ملت بدانند.

وی بیان کرد: تنها فردی که مداوم قوا را نصیحت می‌کند و دلسوز واقعی ملت محسوب می‌شود، رهبر معظم انقلاب اسلامی است که همه ما باید به‌فرمان ایشان گوش بسپاریم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بینام

      برخی معترضین اینها مردم همین کشورهستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج