adexo3
۶۵۶۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

قزوین در آرامش و امنیت کامل است

استاندار قزوین گفت: استان در امنیت و آرامش کامل است و هیچ مشکلی نداریم و با آشوبگران و اخلال گران با قاطعیت برخورد می شود.

مهر نوشت: استاندار قزوین گفت: استان در امنیت و آرامش کامل است و هیچ مشکلی نداریم و با آشوبگران و اخلال گران با قاطعیت برخورد می شود.

عبدالمحمد زاهدی در خصوص حوادث اخیر در برخی مناطق استان اظهارداشت: امینت استان در حال حاضر کاملا برقرار شده و هیچ مشکلی نداریم و از امروز با هر گونه آشوب و ناامن کنندگان فضای جامعه که برای مردم مشکل ایجاد کنند با قاطعیت برخورد می کنیم و نمی گذاریم خانواده ها و مردم نگران شوند.

استاندار قزوین تصریح کرد: حساب کسانی که به مسئولان و دولت انتقاد دارند و از برخی مسائل ناراحت هستند و خواستار پاسخگویی به مطالبات خود از سوی مسئولان با روش قانونی هستند از کسانی که اموال عمومی و ساختمانهای دولتی را تخریب می کنند و خودروهای مردم را به آتش می کشند کاملا جداست و ما هم انتظار داریم خانواده ها مراقبت کنند تا فرزندانشان در دام افراد فرصت طلب که با برنامه در صدد آسیب زدن به ارکان نظام هستند نیفتند.

زاهدی اضافه کرد: بعد از وقایعی که در تاکستان رخ داد مردم انقلابی این شهر خودجوش وارد صحنه شدند و با حضور در صحنه و خیابانها جواب محکمی به آشوب گران دادند و ما پس از دو روز اول که بنای مدارا داشتیم امروز دیگر اجازه نخواهیم داد برخی فرصت طلبان که از بیگانگان دستور می گیرند از شرایط کنونی و احساسات دیگران استفاده کرده و خود را پشت مطالبات مردمی پنهان کرده و به اهداف شوم خود برسند.

با اخلالگران و آشوبگران قاطعانه برخورد می شود

استاندار قزوین گفت: مردم در هر جامعه ای از جمله کشور ما یک سری مطالبات اجتماعی و معیشتی دارند که ممکن است براورده نشده باشد و تا حدودی این گونه است و طبیعی است باید ما شرایطی را ایجاد کنیم تا مردم مطالبات خود را از مجاری قانونی بیان کنند.

وی بیان کرد: مسئولان وقتی از مشکلات و خواسته ها مطلع شدند باید اگر می شود آن را حل کنند یا مسائل را تغییر دهند و اگر نشد مشکل را به مردم بگویند تا در جریان قرار گیرند.

استاندار تصریح کرد: چرا باید موضوع بیماری آنفلوانزای مرغی را با مردم در میان نگذاریم تا در جریان گرانی و کمبود کالایی مانند تخم مرغ قرار بگیرند و مطلع باشند میلیونها قطعه مرغ از بین رفته است.

وی گفت: باید شرایطی را ایجاد کنیم تا بیان مشکلات مهیا شود اما مردم و والدین هم باید مراقب باشند که فرزندانشان به دام جریانات فرصت طلب و معاند نیفتند و گرفتار نشوند.

زاهدی تصریح کرد: آنچه دیده شد این بود که برخی با سوء نیت آمدند و برخی جوانان احساسی بودند و برخی نیز از اوضاع و مسئولان ناراحت بودند که باید همه را تفکیک کنیم که البته سخت است.

استاندار یادآورشد: مبنای ما در روزهای اول مدارا کردیم تا افکار عمومی قانع شود و فرصت دادیم تا صف افراد آشوبگر و مردم عادی جدا شود اما الان شرایط فرق کرده و اجازه نمی دهیم امنیت مردم به مخاطره بیفتد.

وی بیان کرد: مردم کشور خود را دوست دارند و امنیت برای آنها مهم است و هر فردی بخواهد سوء استفاده کند با آن برخورد می کنیم و اجازه نمی دهیم امنیت و آرامش مردم آسیب ببیند لذا از این پس با شدت و قاطعیت خواهیم کرد.

استاندار اظهارداشت: دنبال راهکارهایی خواهیم بود تا رضایت مردم را جلب کنیم و در این راستا دستور داده ام تا راهکارهایی پیدا شود و مدیران پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات ما این است که برخی مدیران پاسخگوی رسانه ها نیستند که مقرر شده جلسات آموزشی برای مدیران برگزار کنیم تا ارتباط بین مدیران و رسانه ها برقرار شود زیرا رسانه زبان ما هستند و ما باید از زبان شما حرف خود را بزنیم تا مردم در جریان فعالیتها قرار گیرند.

راهپیمایی مردمی روز پنجشنبه برگزار می شود

استاندار قزوین بیان کرد: مردم انقلابی و با بصریت ما قرار است در یک حرکت خودجوش روز پنجشنبه به صحنه آمده و تکلیف فرصت طلبان و آشوبگران را روشن خواهد کرد و بار دیگر با آرمانها و ارزشهای انقلابی و رهبری بیعت خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه جا شده پارتی بازی از راه قانونی هم اقدام کنیم جواب نمی دهد خود من در قژوین در جاده بوئین زهرا از ۱۲ سال پیش اقدام برای ساخت یک پارکینگ کرده ام چسبیده به زمین من بالاتر از زمین مجوز ساخت داده اند ولی بعد از ۱۲ سال که از نماینده مجلس و رئیس جمهور هم نامه برده ام هیو کاری صورت نداده اند تازه وقتی نامه رییس جمهور به یکی از پرسنل جهاد کشاورزی نشان دادم گفت از این نامه ها بیاری کارت بیشتر عقب می افتد
      این است وضع مردم و ادارات که برای نامه رییی جمهور هم تره خورد نمی کنند
      کیوان صمیمی از قزوین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج