adexo3
۶۵۶۰۳۹
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

ابراز امیدواری سازمان ملل برای ایران

سخنگوی سازمان ملل متحد با رد گزارش های ادعایی درباره اغتشاشات ایران و اینکه زندگی مردم به خطر افتاده، برای پایان ناآرامی ها ابراز امیدواری کرد.

خبرگزاری مهر: «فرحان حق» سخنگوی سازمان ملل با رد گزارش هایی که مدعی بودند در اعتراضات اخیر در ایران «زندگی مردم به خطر افتاده»، ابراز امیدواری کرد که از تشدید خشونت ها در ایران جلوگیری شود.

از سوی دیگر اعلام شده که رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل درخواست آمریکا برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در خصوص تحولات اخیر ایران را رد کرده است.

شب گذشته «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل، با فرافکنی درباره اغتشاشات ایران خواستار برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت شده بود.

این وضعیت در حالی است که روزنامه ایندیپندنت نیز در گزارشی اعلام کرده آمریکا درصدد افزایش کمک های خود به اغتشاشگران با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه جای دنیا اعتراضات بر علیه دولت و مسائل اقتصادی و خیلی موراد دیگه اتفاق می افته .بعضا به خشونت هم کشیده میشه .چرا باید این همه روی ایران متمرکز بشن؟ غیر از اهداف سیاسی دلیل دیگری هم داره؟ چرا برای حقوق بشر در لیبی نگران نمیشن که با دست تواناشون تبدیل به حیات وحش شده و بازار برده فروشی در اونجا دایر شده؟ قطعا خشونت پلیس با معترضین در همه جای دنیا محکومه ولی معترضین هم حق نابودی اموال عمومی و ایجاد رعب و وحشت رو ندارند

    • بدون نام

      زندگی مردم وقتی به خطر می افته که این زامبی های داعشی که توسط عربستان تغذیه میشن از مرزهای اطراف وارد ایران بشن و پسران رو در کامیون بار بزنند و به بیرون شهر ببرند و تیر توی جمجمه شون خالی کنند. دختران رو به بردگی جنسی بگیرند. بچه های کوچک رو جلوی چشم والدینشون سر بِبُرند .چقدر مردمی باید احمق باشند که از روی لجاجت به این جماعت کثیف که در امریکا دولت رو در دست گرفتند روی خوش نشون بدن .بلا به دور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        11:39 عجب حوصله‌ای تو داری بابا کتاب نوشتی :خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج