اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۶۲۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی

معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور در جمع معاونان برنامه‌ریزی استانداری‌ها از آغاز نخستین گام احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد و گفت: گزارش عملکرد برنامه پنجم همراه لایحه بودجه ۹۳ تقدیم می‌شود.

تابناک: معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور در جمع معاونان برنامه‌ریزی استانداری‌ها از آغاز نخستین گام احیای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خبر داد و گفت: گزارش عملکرد برنامه پنجم همراه لایحه بودجه ۹۳ تقدیم می‌شود.

محمد باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در نخستین نشست مشترک این معاونت با معاونان برنامه‌ریزی استانداریهای‌ سراسر کشور گفت: با تقدیم به موقع لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ مصمم هستیم قانون را اجرا کنیم و در جلسه هیأت دولت هم از تمام وزرا خواسته‌ایم، تا پانزدهم شهریورماه سال جاری گزارش عملکرد اجرای قانون برنامه پنجم توسعه را به منظور جمع‌بندی و تنظیم گزارش نهایی به این معاونت ارایه کنند.

وی افزود: باید تمام توان و وقت به سمت یک سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی روزآمد، قوی و کارآمد معطوف شود، خوشبختانه با وزارت کشور در مقوله توسعه، نگاه مشترک وجود دارد و باید بتوانیم در کنار سازمان مرکزی و ملی، در هر استان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چالاک، قوی و فهیم استانی هم با مرتفع کردن نقص‌هایی که در گذشته وجود داشته، فراهم کنیم.

نوبخت در این نشست مشترک اظهار داشت: مباهات می‌کنم که به معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور گام نهاده‌ام، جایی که به منزله عقل منفصلی در کنار مدیریت اجرایی کشور تلقی می‌شود و اینک در شرایطی قرار داریم که از این عقل منفصل باید به درستی استفاده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج