۶۶۲۵۴۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ربیعی:

شایعات حمله به سانچی، کارکرد سیاسی دارد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نماینده ویژه رئیس‌جمهور برای پیگیری وضعیت حادثه «سانچی» به بیان توضیحاتی در مورد جزئیات این حادثه پرداخت.

ایسنا: علی ربیعی، وزیر کار و رفاه اجتماعی با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار کرد: از آنجا که انتقال پیکر سرنشینان برای ما مهم بود به دنبال کنترل آتش بودیم تا بتوانیم به محل وقوع حادثه نزدیک شویم.

وی ادامه داد: بی‌شک حجم آتش در ساعات اولیه، هر کسی را که در سطح نفتکش بوده از بین برده است. همچنین وجود گازهای سمی امکان زنده‌ماندن هموطنانمان را نمی‌داده است، ضمن اینکه کسانی هم که در موتورخانه پناه گرفته بودند از هوای سالمی تنفس نمی‌کردند و به مرور زمان حتما دچار خفگی شده‌اند.

وزیر کار همچنین خاطرنشان کرد: شایعاتی که از وجود موشک و برخورد آن با کشتی سخن می‌گوید، حاصلی غیر از افزودن غم و ماتم برای خانواده شهدای حادثه ندارد.

ربیعی گفت: هزینه‌های امدادرسانی در این حادثه به عهده چینی‌ها و بخشی هم به عهده ما و برخی شرکت‌های طرف قرارداد نفتی ماست.

وی همچنین تاکید کرد: شایعات انتشاریافته در خصوص این حادثه توسط رسانه‌ها و نشریات غیر حرفه‌ای و غیرتخصصی است و اگر در رسانه‌های خارجی و رسمی هم شایعه‌ای درج شود بی‌شک کارکرد سیاسی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      نمدتنم اقای ربیعی چکاره است رفته چین وظیفه زنگنه بود میرفت یا ظریف ربیعیبلده باموبتیل گریه زوری بکنه اقای روحانی دیپلمات ازاین بهتر نثاشتی

    • بهروز

      منظور از کارکرد سیاسی چیه,یعنی قبول کنیم,شاید شما بخاطر از دست ندادن رابطه با چین این حرف رو میزنید ولی ما دلمون برا اون عزیزان که معلوم نیست چه بلای سرشون اومد,فکر میکنیم ,اگه یه چینی تو کشور ما خون از دماغش بیا تا وزرات خارجه دنبال میکنن,ولی ما سی دو عزیز ازمون شهید شدن شما از کار کرد سیاسی حرف میزنید اقای ربیعی من فکر میکردم شما خیلی تعصب به میهنت داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج