۶۶۳۲۵۵
۳۰ نظر
۵۰۰۷
۳۰ نظر
۵۰۰۷
پ

قاتل: او می‌خواست با همسرم ازدواج کند

فردی که ۱۰ سال قبل و در روز روشن، جوانی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مشهد دستگیر شد اما با ادعاهای وی، هم‌چنان روزنه های تاریکی در این پرونده جنایی باقی ماند.

روزنامه خراسان نوشت: فردی که ۱۰ سال قبل و در روز روشن، جوانی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مشهد دستگیر شد اما با ادعاهای وی، هم‌چنان روزنه های تاریکی در این پرونده جنایی باقی ماند.

دوم فروردین سال ۱۳۸۶، ناگهان صدای شلیک گلوله در بولوار معلم شهرستان بم، اهالی را از منازلشان بیرون کشید.

جوان ۲۷ ساله ای غرق در خون وسط خیابان افتاده بود که خودروهای اورژانس آژیرکشان به محل حادثه رسیدند اما «هادی- ح» بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

با پیدا شدن سلاح کلاشینکف در محل ارتکاب جرم، مشخص شد که عامل جنایت با استفاده از سلاح کشف شده، اقدام به شلیک کرده و از محل متواری شده است.

در همین حال پرونده ای در این شهرستان تشکیل شد و ماجرای این جنایت با توجه به شناسایی متهم، مورد رسیدگی قرار گرفت ولی متهم به قتل به مکان نامعلومی گریخته بود و تلاش ها برای دستگیری وی بی نتیجه ماند.

در عین حال دستگاه قضایی به صورت غیابی وارد رسیدگی شد ومتهم فراری را به قصاص نفس محکوم کرد. گزارش خراسان حاکی است، بعد از گذشت بیش از ۱۰ سال از ماجرای این جنایت هولناک، سرنخ هایی به دست آمد که نشان می داد، محکوم فراری به صورت مخفیانه در مشهد زندگی می کند.

بنابراین دستور نیابت قضایی از بم برای شناسایی و دستگیری محکوم فراری به پلیس آگاهی خراسان رضوی رسید. بررسی ها بیانگر آن بود که مجرم فراری در منطقه خواجه‌ربیع مشهد سکونت دارد و به شغل لوله کشی ساختمان مشغول است بنابراین کارآگاهان صبح روز گذشته محل اختفای وی را در خیابان شهید یوسف‌زاده به محاصره درآوردند و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه، او را به دام انداختند.
این محکوم به قصاص که هم اکنون ۳۸ سال سن دارد پس از انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت و ادعاهایی را مطرح کرد که روزنه های تاریکی را در این پرونده جنایی باقی گذاشت. او مدعی شد هادی (مقتول) مدتی بود تلاش می کرد تا همسرم از من طلاق بگیرد و با او ازدواج کند. به همین خاطر من کینه او را به دل گرفتم تا این که روز حادثه به یک مراسم عروسی دعوت شدیم.

من همسرم را به آرایشگاه بردم و قرار بود ساعتی بعد دنبالش بروم اما در همین هنگام درحالی با هادی روبه‌رو شدم که او یک قبضه سلاح کلاشینکف در دست داشت. من هم بلافاصله اسلحه را از دست او گرفتم و به سویش شلیک کردم. وقتی او روی زمین افتاد. سلاح را در همان جا انداختم و به اتفاق خانواده ام به مشهد گریختم. در این جا هم خانه ای خریدم، دخترم را عروس کردم و به کسب و کار مشغول شدم. دیگر آب ها از آسیاب افتاده بود و فکر نمی کردم که هنوز آن پرونده در جریان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول 10 ساله از تهران

      تا کی باید گیج و متاسف باشم

      پاسخ ها

      • باران

        رسول جان درس و مشقت نوشتی خاله

    • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

      وایییییییییی خدایا .....

    • کریمی هستم

      این رسول و گندم درس و مشق ندارن؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

      • گندم مجیدی ...15ساله...پونک قزوین

        زندگی من به شما هیچ ربطی نداره ... اوکی ؟؟؟؟

    • بدون نام

      کاربر باران خدایی خیلی قشنگ گفتی

    • ز ز

      از نظر روانشناسی افراد گیج قدرت قضاوت درک مطلب ندارن صبر کن از نظر عقلانی بزرگ بشی بعد نظر بده

    • مهدی گلپا

      زنی که با حرف کسی بخواد ازشوهرش جدا بشه همون بهتر جداشه اگر زنی تو خونه شوهرش دلش خوش باشه آسمون به زمین بیاد طلاق نمی گیره ولی اگر زن دل خوشی نداشته باشه دنبال ی بهونه کوچیک هستش اشتباه مردها اینچنینی این هستش کع فکر می کنن کسی زیرپاش می شینه ولی اگر برای زن خونه ای سرشار از عشق درست کنید تحت هیچ شرایطی طلاق نمی گیره

      پاسخ ها

      • دروغگو

        کاربر گرامی مهدی گلپا دوست نادیده ام خداوند بزرگ شما را عمر با عزت عنایت کند با این جمله زیبایی که نوشته اید، اگر زن و مردی همدل و همفکر و در بین شان عشق و علاقه به زندگی باهم باشد هیچ تنابنده ای قادر بهتر جدایی آنها نیست، حالا استثنا هم وجود دارد که از طریف عملیات ناپسند ربایش و تجاوز ممکن است میان آنان اختلاف بیاندازید و الا محال و غیر ممکن است همچنان که سرکار فرموده اید، خداوند حفظت کند،

      • دروغگو

        من کلا با نوشته کاربر فهیم مهدی گلپا صددرصد موافق و هم عقیده ام اگر قابل بداند،

      • مهدی گلپا

        کاربرعزیز وگرامی اولا باعث افتخارم هستش که شما بنده رو دوست خود خطاب کردید دوما شکسته نفسی می فرمائید سوما بنده بعنوان دانش آموخته شما درس پس میدهم چهارما درست می فرمائید زن ومرد بهم علاقه وعاشق هم باشند هیچ کس نمی تواند جداشون کنه اون موردی هم فرمودید درسته ولی خیلی نادر پیش میاد از خداوند بزرگ برای شما طول عمر همراه با عزت و عاقبت بخیری خواستارم

    • بدون نام

      کاربرباران دوسه روزرسول نبودگویامشق رونوشته

      پاسخ ها

      • دروغگو

        جناب گلپای ارجمند و گرامی فارغ از اینکه اگذ چنانچه رن و مرد با هم یکدل و یکرنگ باشند همین است که فرمودید من نوشته های سرکار را صمیمانه و صادقانه چند مرتبه میخوانم و از رک و صریح گویی و صداقت شما بزرگوار لذت میبرم مطمئنم سایرین نیز چنین است اگر صلاح دانستید و امکان داشت بفرما که زایچه و بچه کدام شهر از کشور عزیزمان تشریف دارید بسیار از عنایت شما سپاسگزارم،

    • کلاغِ افسرده(بهزاد سابق)

      دراینمورد روی سخن من با خانواده هاست نه مسئولین
      خانواده های عزیز(چه خانواده دختر و چه پسر) فرزندانتونو به ازدواج اجباری و ناخواسته اجبار نکنید، بذارید با هرکی(انسان متعارف و مقبول از طرف جامعه کافیه) که دوس دارن ازدواج کنن.تا فرد پولدار میبینید تا کارمند میبینید زود فرزندتونو مجبور به ازدواج میکنید، خب معلومه که اگه دلش جای دیگه باشه عاقبت این کار خوب نیست، بعد اینکه متاهل شدن و توو رابطه نامشروع با عشق سابق دستگیر شدن و قتلی اتفاق افتاد اونموقع میگید چه غلطی کردیم بچمونو مجبور به ازدواج کردیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلاغ دم سیاه .. شهروخبرکن.

      • بدون نام

        دروغ می گوید.باورنکنید.

      • تش منه کارت روزگار

        بهزاد سابق دمت گرم موافقم بهات ،به همه هم ثابت شده که اجباریا چه ب روزشون امده اما کو چشم و گوش ..بخدا دوست داشتن به هیچکس ربطی نداره هیچکس جای هیچکس نمیخاد بدبختی بکشه بگذارید با اون حال بدبختی باشیم اما کسی را که مورد پسندمو هست

    • سروش

      چرا ما ایرانی ها بدون هیچ گونه اطلاعی راحت قضاوت می کنیم قاضی و کارگاه نظر نداده ما نطرمون آماده است و هر کس از مزاج خودش طبابت می کنه بابا حداقل کمی صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری دربیاد آیا دیگران در مورد ما اینگونه قضاوت کنند چه حالی خواهیم داشت؟

    • حسین

      شک نکن ک
      دروغ میگه

    • ياران

      سلام دنیای مجازی خانواده ایرانی ها را با مدیریت سازمان یافته ازمطالب بهشت برین برای دختران و حتی خانم ها ی متاهل پاشیده،، مطلبی که در گروه های خانوادگی پخش ونشر ميشه مهندسی شده است، که انتظار وتوقع خانم وحتی بچه ها را به حدی رسانده که بچه وخانم ميگه چرا کارخانه دار و دکتر وبساز بفروش نیست پدر یاشوهرم،، دختر خانم بعد از ازدواج خواسته شاسی بلند و غیره دارد وقتی مرد توان نداره هزاران بهانه بنی اسرائیل پیدا ميشه،، خانم گرامی شما بایک لوله کش ازدواج کرده ای نه با،،،،،،،،،،،

    • بدون نام

      من با کار بر مهدی صد درصد موافقم

    • شش ساله از شمال

      عذاب وجدان نداشتی.ای خدا برسون.

    • میترا از اهواز 19ساله

      خیلی کار خوبی کرد ک اونو کشت آدمی ک به ناموس مردم میپلکه باید جلوشو گرفت

    • جان علی

      نه این رسول ۱۰ ساله هستش نه گندم ۱۵ ساله اینا برا خودشون دل مشغولی پیدا کردند اینجا شما دوستان هم زیاد حساس نشید به اینا

    • یاس

      چرا جک میگی آخه! یارو اسلحه داشته از دستش گرفتی کشتیش!!! ۱۰سال که ۱۰ ساله ۲۰۰سال هم بشه پرونده تو جریانه

    • دراكولا تا به تا

      مرده ٣٨ سالشه، دخترش رو عروس كرده! بعد مادر من، ٦٥ سالشه، هنوز نه عروس داره نه داماد!
      يعني تنها نكته اي كه به ذهنم رسيد، همين بود :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی باحالی
        خخخخ

    • بدون نام

      تو سن 38 سالگی دخترشو عروس کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • لنگ سوخته

      با رمزهای شفر قهرمان میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج