۶۶۴۹۰۵
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

آقای روحانی! لایحه بودجه ۹۷ را پس بگیرید

کمیسیون تلفیق بودجه، لایحه بودجه سال ۹۷ را شخم زده و شیر بی یال و دم و اشکمی از آن درآورده است که عملا اقتصاد کشور را به سمت فلج کامل خواهد برد .

محمد مهاجری در خبرآنلاین نوشت: کمیسیون تلفیق بودجه، لایحه بودجه سال ۹۷ را شخم زده و شیر بی یال و دم و اشکمی از آن درآورده است که عملا اقتصاد کشور را به سمت فلج کامل خواهد برد .

اینکه حق مجلس است لوایح دولت را اصلاح کند،حتی اگر حرف درستی باشد در مورد لایحه بودجه بشدت محل تامل است. قانون بودجه، نقشه راه دولت است و اگر مجلس بخواهد نقشه راه را به هم بزند، لابد باید خودش هم آن را اجرا کند.

متاسفانه آنگونه که بایسته است مدیران سازمان برنامه و بودجه و نیز دستگاههای اجرایی پای بودجه ای که خودشان نوشته اند نایستاده اند و در برابر شخم زدن آن در لاک سکوت فرو رفته اند. بنابر این شاید بهترین راه این است که دولت لایحه بودجه را کلا پس بگیرد تا مجلس، با فراغ بال کامل هر بودجه ای می خواهد بنویسد و تصویب کند.

البته دولت موظف خواهد بود همان مصوبه مجلس را هم اجرا کند اما تفاوتش با الان این است که مسئولیت صفر تا صد همه چیز از دولت ساقط خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع ا

      این چرت و پرت ها چی که نوشتید . مجلس حق دارد . دولت هم با میلیونها نفر کارمند حقوق بگیر مخصوصا سازمان عریض و طویل برنامه بودجه ، که به مردم خدمت کنند .موردی ندارد باید بودجه دوباره اصلاح کند اگر بازهم ایراد داشت اصلاح کند وظیفه اش است ناز کردن نداره . برای مثال شهرداری وقتی مجری سازنده طبق اصول کار نکند ۱۰۰ بار هم ببرد و کار را اصلاح نکند . تایید نمی شود . بس حرف کارشناس متن کاملا بی جا میباشد .

    • یوناس حقی

      مگه تا الان موردی داشتیم و دیدید که کسی مسولیت بودجه یا هرچیز دیگری را بر عهده بگیرد!!!!گزارشات تفریق بودجه چه زمانی اعلام میشود؟ چه کسی گزارش عملکرد بودجه دریافت شده را میدهد؟ اگر گزارشی هم باشد صحت و سقم آن چقدر است؟

    • پیری

      اقتصاد کشور فلج است نه الان چند سال شمانمیدونی همش برای حاملها وسودوام راپایین نمیارن نقشه میکشن میدونم سود ربطی نداره ولی دیگه اخرش چی

    • بدون نام

      دولت و مجلس هر دو متهم وضعیت به وجود آمده هستند.آن موقع که دوستان می رفتند با کری پیاده روی و برخی دیگر بیست دقیقه ای برجام رو تصویب کردن باید فکر ابنجا رو هم می کردند.
      خدا قسم یاد کرده هرکس به غیر او امید داسته باشد،از همان جا که امید بسته ،نا امید خواهد شد.
      شاهد زنده قضیه ی برجام.

    • تنها

      بهتر مگه دولت تا حالا چه گلی به سر مردم زده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج