۶۶۵۲۶۹
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

رخام: نقش‌های پیشنهادی جذاب نبودند

شراره رخام می گوید این چند سال در سریال های مناسبتی تلویزیون حضور نداشته به همین دلیل این شائبه پیش آمده که کم‌کار شده است.

خبرگزاری مهر: شراره رخام می گوید این چند سال در سریال های مناسبتی تلویزیون حضور نداشته به همین دلیل این شائبه پیش آمده که کم‌کار شده است.
رخام: نقش‌های پیشنهادی جذاب نبودند

شراره رخام بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه چرا در این چند سال در تلویزیون کم کارتر شده است، گفت: شاید فرصت نمی شد در این چند سال بتوانم در نقشی که دوست دارم، بازی کنم و از طرف دیگر نقش های پیشنهادی چندان خوب نبودند که بتوانم آنها را بپذیرم.

وی ادامه داد: من در این چند سال بیشتر تله فیلم کار کردم و همین الان چند فیلم و سریال دارم که هنوز اکران یا پخش نشده اند.

رخام با اشاره به اینکه در این سال ها نتوانسته در سریال های مناسبتی حضور داشته باشد، اظهار کرد: وقتی در سریال های مناسبتی تلوزیون نباشید این شائبه پیش می آید که بازی نمی کنید شاید چون در تلویزیون این گونه سریال ها بیشتر دیده می شوند و مردم آنها را بیشتر دنبال می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم هنوز جویای حال و وضعیت وی هستند، بیان کرد: مردم هنوز هم وقتی مرا می بینند از حالم می پرسند و به من لطف دارند. چندان هم نگران حضور کمرنگم در کارها نیستم و معتقدم هراتفاقی هر زمانی که مناسب باشد خودش رخ می دهد.

رخام که قرار است به زودی جلوی دوربین سریال «هم‌سرایی» برود در این باره گفت: سریال «هم‌سرایی» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی محمدرضا وکیلی طباطبایی برای شبکه سه ساخته می شود و من در این سریال نقش فروغ را دارم که فکر می کنم این نقش خواهد درخشید.

رخام در پایان گفت: این نقش و این سریال بسیار جذاب است و فکر می کنم یک بار دیگر با این نقش می توانم در سریالی که دوست دارم بازی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابلایی که تو سر صورتت آوردی دیگه کسی مایل نیست بهت کاری پیشنهاد بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج