adexo3
۶۶۵۸۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد مهدوی‌ کنی از تغییر رییس یک دانشگاه

آیت‌الله مهدوی‌کنی نسبت به تغییر رییس یک دانشگاه از سوی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله مهدوی‌کنی نسبت به تغییر رییس یک دانشگاه از سوی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری واکنش نشان داد.

رییس دانشگاه امام صادق (ع) روز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی این دانشگاه در جمع دانشجویان به ایراد سخنرانی پرداخت و اقدام سرپرست وزارت علوم در برکناری رییس یک دانشگاه را کار خوبی عنوان نکرد.

رییس دانشگاه امام صادق (ع) در بخش دیگری از سخنان خود در جمع دانشجویان این دانشگاه با اشاره به تبریک خود به روحانی بعد از پیروزی در انتخابات گفت: در مساله تبریک به روحانی در مجلس خبرگان لازم می‌دانم توضیحاتی ارائه دهم. در آن زمان بنده گفتم تبریک ما سه معنا دارد و معنای آخر یعنی خواستن برکت و مطالبه برکت به معنای خیر عمومی و حتی تاکید کردم اگرچه شاید ما به ایشان رای نداده باشیم اما حالا ایشان رییس جمهور همه ماست.

وی افزود: در ادامه این مطالبه‌گری لازم است بگویم وزیر علومی که رای اعتماد نگرفته و تنها سرپرست وزارت علوم است، هنوز نیامده رییس یک دانشگاه را برکنار می‌کند این به هیچ وجه کار خوبی نیست، بنده این را به عنوان یک مطالبه عرض می‌کنم نه توهین به آقای روحانی که قابل احترام و جزو جامعه روحانیون است.

مهدوی‌کنی تاکید کرد: در روزهای گذشته نیز حضرت آقا مقام معظم رهبری فرمودند ما همه دولت‌ها را تایید می‌کنیم اما این بدان معنا نیست که آنها هرکاری که می‌کنند از نظر ما درست است.

در پی اعتراض تعدادی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی نسبت به عملکرد ۸ ساله شریعتی رییس این دانشگاه، هفته گذشته، سرپرست وزارت علوم اقدام به تغییر رییس دانشگاه علامه طباطبایی کرد و حسین سلیمی به عنوان سرپرست این دانشگاه معرفی شد که البته این اقدام سرپرست وزارت علوم با انتقادهایی نیز مواجه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هنگامه

      ور پی اعتراض چندتا دانششششجو؟!!!!!!! واقعا ؟! فکر میکنید واقعا به این دلیل برکنار شد؟! کاش یکذره فکر درپی این افاضات وجود داشت. ببینید چه کرده که میون اینهمه دانشگاه،ایشون رو برکنار کردن.

    • احمد

      ممنون از این دولت با اراده و مصمم که بالاخره بعد از 8 سال ما را از دست رییس دانشگاه امیرکبیر نجات داد بسیار رابطه و پارتی در این دانشگاه بیداد می کند
      دعاگویتان هستیم

    • نازنین

      حتما رییس دانشگاه علامه مثل رییس دانشگاه امیرکبیر انقدر دانشجویان را اذیت کرده که نفرین دانشجویان کارساز شده قیامت اینها چگونه جوابگو هستند از این همه بی عدالتی و رانت خواری و باند بازی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج