۶۶۷۹۳۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

دهه فجر؛ فرصتی مناسب برای مرور تاریخ انقلاب

نماینده ولی فقیه در لرستان، دهه فجر را فرصتی مناسب برای مرور تاریخ انقلاب و بازگو کردن آن برای نسل جوان دانست.

خبرگزاری ایسنا: آیت الله «سیداحمد میرعمادی» در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آمریکا از طریق فشار مالی، نظامی و تبلیغاتی اهداف استکباری خود را علیه ایران پیش می برد ولی باید بداند ما کشوری مستقل هستیم و به سایر کشورها اجازه تصمیم گیری نمی دهیم .

وی با بیان اینکه آمریکا باید بداند برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست و نباید مانع پیشرفت های ایران اسلامی شود، ادامه داد: وجود رهبری آگاه و دشمن شناس، بصیرت و حضور مردم در صحنه، اتحاد و انسجام ملی سه عامل پیشبرد اهداف و تداوم انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمن است .

میرعمادی اظهار کرد: نیاز امروز جامعه را اتحاد، آرامش و انسجام ملی است؛ دشمن به دنبال ناامیدی و دلسردی در جامعه بوده و دهه فجر فرصتی مناسب برای مرور تاریخ انقلاب و بازگو کردن آن برای نسل جوان است .

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم بازگو کردن واقعیت های انقلاب در دهه فجر برای مردم گفت: ایران در گذشته در سیاست، اقتصاد و مسائل نظامی به غرب وابسته بود و دیگران رویکرد سیاسی ایران را تعیین می ‌کردند اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دست آمریکایی‌ها از کشور قطع شد و به برکت این انقلاب در همه زمینه ها پیشرفت کرده ‌ایم .

وی افزود: برنامه‌های نظامی ایران عامل قدرتمند بودن کشور است؛ امروزه آمریکا مانع پیشرفت ایران اسلامی است؛ آنها برجام را تعلیق کرده اند در حالیکه روزی آن را امضا کردند .

میرعمادی سالروز حماسه مردم آمل در برابر منافقین کوردل در ششم بهمن ۱۳۶۰ ایران را گرامی داشت و گفت: این طرح منافقین ناکام ماند و آنها رسوا شدند .

وی با اشاره به تحصن روحانیون در هفتم بهمن سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران در اعتراض به جلوگیری از ورود امام خمینی(ره) در دولت بختیار اضافه کرد: در دولت بختیار طرح کودتا و ترور امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت و بختیاری برای جلوگیری از ورود امام اعلام کرد فرودگاه بسته است لذا روحانیون تحصن کردند و در نهایت این طرح با شکست مواجه شد .

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: امام خمینی در ۱۲ بهمن به ایران بازگشت و امسال در سالروز آن باید متفاوت تر از سال های گذشته جشن برپا کنیم چون در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تایخ را اول مدیران وبعد ملت میسازند مدیران دانا وعاقل وبا وجدان باشند ان ملت در رفاه واسایش است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج