۶۶۸۶۸۰
۳۲ نظر
۵۰۰۸
۳۲ نظر
۵۰۰۸
پ

جزییات مرگ یک جوان پشت فرمان خودرو

نیمه شب پنجشنبه، رانندگانی که از حوالی خیابان آزادی- نزدیکی میدان آزادی- عبور می‌کردند به توقف یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ مشکی در وسط خیابان اعتراض کردند.

ایران نوشت: نیمه شب پنجشنبه، رانندگانی که از حوالی خیابان آزادی- نزدیکی میدان آزادی- عبور می‌کردند به توقف یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ مشکی در وسط خیابان اعتراض کردند.

از آنجا که راه بسته شده بود چند نفر از راننده‌ها پیاده شدند و به طرف خودروی مورد نظر رفتند. اما ناگهان با مشاهده پیکرخون‌آلود مرد جوان در پشت فرمان، پی بردند او کشته شده است.

بلافاصله موضوع به پلیس ۱۱۰ و اورژانس اعلام شد و مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان و تیم اورژانس در محل حاضر شدند. اما امدادگران پس از بررسی‌های لازم اعلام کردند مرد جوان بر اثر شدت جراحات و خونریزی شدید جان سپرده است. بدین‌ترتیب موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل و اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد. پس از حضورتیم جنایی درمحل واقعه و بررسی‌های مقدماتی، جسد به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران به پزشکی قانونی انتقال یافت.
تیمی از کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز مسئول تحقیق دراین باره شدند.
آنها در نخستین گام پس از شناسایی هویت مقتول - امیر، خ ۳۰ ساله - اطلاع پیدا کردند دقایقی پیش ازکشف جسد سرنشین خودروی ۲۰۷، یک درگیری خونین در خیابان حبیب اللهی واقع درخیابان ستارخان رخ داده و موضوع به پلیس ۱۱۰ نیزاعلام شده بود.
بلافاصله کارآگاهان با مراجعه به محل درگیری در یک سوپرمارکت، اطلاع پیدا کردند پس از جدال خونین دو جوان داخل سوپرمارکت، هر دو نفر بشدت مجروح شده‌اند. پس از خروج آنها از مغازه یکی‌شان سواربرخودرو پژو ۴۰۵ و دیگری با خودرو پژو ۲۰۷ محل را ترک کرده بودند.
با بررسی تصاویر به‌دست آمده از دوربین‌های مداربسته سوپرمارکت، کارآگاهان به شناسایی مالک خودرو پژو ۴۰۵ پرداختند. اما پس از مراجعه به خانه شهرام- ۳۰ ساله- در خیابان ستارخان پی بردند وی به بیمارستان منتقل شده است.

کارآگاهان با حضور در بیمارستان دریافتند این جوان از ناحیه سر، پهلو، ران پا و دست‌ها دچار جراحت‌های شدید ناشی از اصابت قمه شده به‌گونه‌ای که بر اثر شدت ضربات وارده، یکی از انگشتان دستش نیز قطع شده است.

شهرام در بازجویی به درگیری با مردجوان اعتراف کرد و گفت: «من و امیر بچه محل بودیم و از چندی پیش با یکدیگر اختلاف داشتیم. چندین بار برای یکدیگر پیغام فرستادیم و خط و نشان کشیدیم و همین موضوع انگیزه درگیری ما شد.»
شهرام در خصوص درگیری خونین‌شان گفت: «در سوپر مارکت بودم که ناگهان امیر با یک قمه وارد شد و بدون هیچ حرفی چند ضربه به من زد که باعث جراحت و خونریزی شدیدم شد؛ اما زمانی که امیر قصد خروج از مغازه را داشت ناگهان قمه از دستش روی زمین افتاد. من هم خیلی سریع خودم را به قمه رساندم و در همان وضعیت چند ضربه به او زدم که امیر خودش را به ماشین پژو 207 مشکی رنگش رساند وفرارکرد. من هم به کمک تعدادی از دوستانم خودم را با ماشین پژو 405 به بیمارستان رساندم و تحت عمل قرار گرفتم و پس از آن خبری از امیر ندارم.

سرهنگ کارآگاه حمیدمکرم- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ -دراین باره گفت: با توجه به شواهد و دلایل به‌دست آمده از محل درگیری منجر به جنایت و نیز اعتراف صریح متهم به درگیری، قرار بازداشت موقت او از سوی بازپرس پرونده صادر شد تا پس از پایان مراحل درمانی، برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبختها

    • سارا

      سلام چیزی ندارم بگم فقط میگم خدارحمتش کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه تورو خدا سارا خانوم شوما نظر بده تورو خدا بيا وگرنه کار مملکت ميخابه

    • سارا

      سلام خدا چرا انسانها اینجور شدند به همدیگه رحم نمیکنند

    • مهدی گلپا

      حالا اون خط نشانها ارزش اینو دارنند که منتظر اعدام بمانی الکی فقط خانواده خودت و خانواده امیر و داغ دار کردی بعید می دانم ارزش داشته باشد که جان کسی رو بگیری

    • نگار

      سلام ..خوب لابد از بس خونریزی داشته پشت فرمون فوت کرده اون یکی هم که خونریزی شدید داشته بیمارستانه هیچ چیز مبهمی وجود نداره به نظر من خدایا به فریادمون برس به کجا داریم میریم خودت رحم کن

    • بدون نام

      هر دو نفر را باید به دار زد. چه زنده, چه مرده

    • شش ساله از شمال

      خدایا چه خبره.خدایا خودت برسون.

      پاسخ ها

      • راستگو

        ۶ ساله جون خدا رسونده ۶ ساله

      • مهدی گلپا

        ببین کاربر عزیز و گرامی هنوز سنت ممیزیه وقتی یکم بزرگتر شدی متوجه میشی خدا از رگ گردن نزدیکتره

    • بدون نام

      روانی ها

    • تاجیک

      آخ جووون بازم دعواا
      بزنیدهمدیگروکه منم خووشم میاد
      ...

    • بیحوصله

      این روزها اکثرا اعصاب ندارن و زود از کوره در میرن و کار دست خودشون میدن ..خیلی از اختلافاتو میشه با گفتگو حل کرد ..اون ک داشت میرفت ولی جناب قاتل با اینکه این همه زخمی شده بود بهش حمله کرد و باعث مرگش شد

    • آرام

      سلام آقا مهدی گلپا شما چرا ازدواج نکردید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یاده مراسم خواستگاری اومدم
        خخخخ

      • فری

        ارام میخا بهش پیشنهاد ازدواج بدی؟

      • مهدی گلپا

        باعرض ارادت وادب وعلیکم السلام بنده ٨٠ حدود یکسال و نیم عروسی کرده بودیم جدا شدیم هردونفرما مقصر بودیم حالا یکی سهمش کمتر از اون یکی بود ولی دونفرمقصر بودیم بعداز تمام شدن طلاق چن ماهی نگذشته بود که مادرم با اسرار فراوان می خواست مجددا زن بگیرم اون موقع در جوابش می گفتم اگرهوس همون یکبار بسه من دیگه زن نمی گیرم ببخشید از همه خوانندگان کلمون هنوز کال بود سال ٨٢ خدا تمامی رفتگان خوانندگان این صفحه رو بیامرزد مادر عزیزم فوت کرد دیگه از ازدواج هم سرد شده بودم هم کمی هم ترسیده بوده بعداز گذشتن ۴ .۵ سال خانواده بهم می گفتن زن بگیر ومن لج می کردم سال ٩۴ بعد از ١۴ سال عاشق شدم عاشق همکارم در اولین صحبت با وی آدرس منزلشونو گرفتم وبه خ استگاربش رفتم قرار شد ی مدت باهم نزدیکتر باشیم در محل کار وقتی توی این مدت دلباختش شدم بهم گفت نباید کاری بگذشته من داشته باشه با اینکه خیلی سخته قبول کردم بشرطی که کاملا با گذشته اش خدا حافظی کنه ولی اینکارو نکرد بعد از یکسال نیم بهم گفت صیغه کسی دیگه ای هستش هموتون توی فیلمها دیدید وقتی ظرفی از دست کسی می افته آهسته نشون میدن چهل تیکه میشه بخدا دقیقا احساس کردم شکست صدای شکستنش هنوز تو گوشم می پیچه بخدا دوست دارم ازدواج کنم بچه امو ببینم بخدا وقتی بچه کوچیکی می بینم دلم غنج میره حاضرم همون لحظه یک روز زنده باشم ولی صدای بچه و صدای مادر بچه تو خونه ام شنیده بشه ولی متا سفانه هنوز ن بچه رو دارم نه مادر بچه از کاربران عزیز صمیمانه عذرخواهی می کنم طول کشید ولی این تجربه ای که توی این مدت کسب کردم بهم یاد داده چجوری می شه ی زندگی خوب و شیرین و پرازصفا وعلاقه ایجاد کرد با کمال تشکر از کاربرانی که مطالعه کردن وبا تشک و سپاس از مسئول محترم بابت چاپ نظرات و ی تشکر ویژه و مخصوص برای سرکار خانم آرام دارم

      • مهدی گلپا

        کلمه قلبم جا افتاده همتون دیدید ظرفی می افته بصورت آهسته نشون میده چهل تیکه شده دقیقا قلبم توسینه ام چل تیکه شده صدای شکستنش هنوز توگوشم می پیچه

      • بدون نام

        متاسفم برای کسایی که راحت با احساس کسی باز میکنه...

        آقای گلپای عزیز ناامید نباشین
        امیدتون به خدا باشه
        و در کنارش تلاشتونم بکنید...
        ان شاالله یه نفر که لایق باشه نصیبتون بشه...

    • شاپرک

      تکراری بود

    • داود صمدی

      ارسلان اینجایی؟
      خونه کارت دارن. نگرانن، بدو برو

    • بدون نام

      این اتفاقات فقط سر منشاش بی دینی/ فراموش شدن ارزش ها/ ماهواره /دنیای مجازی /گناه/ گمشدن وجدان/درنده خویی...........

    • بدون نام

      دیوونه خونست

    • بدون نام

      میخاستم بگم دیوونه خونه است دیدم بیچاره دیوونه ها که به کسی کاری ندارن . چهی بگم

    • سمیرا

      فضای مجازی!خواستگاریهای مجازی! دلبستگیهای مجازی!ازدواجهای مجازی!آمار طلاق ایران کره زمین را ترکونده

      پاسخ ها

      • ای قشنگ تر از پریا!!!

        اقای مهدی گلپا خییییلی تعجب کردم که جدا شدید شما که اونجوری نظر میدید پیش خودم گفتم اگ زن داره موفقه اگ نداره بگیره بهترین زندگی را داره با اخلاقش خییلی با حرفاتون احساس موفقیت کردم نسبت به زندگیت .. برات اذیت شدم برادر از خدا براتون بهترینها را ارزو میکنم

      • ب ارام

        ارام جون توچرا ازدواج نمی کنی.وضع گلپاکه
        روشن شد.

      • مهدی گلپا

        باعرض ارادت وادب به کاربرعزیز ومحترم قشنگ تراز پریا این اخلاق ثمره ١۶ سال تنهايی هستش کع اگر به امید خدا ازدواج کردم چجوری باهمسرم زندگی کنم که فقط صفا باشه صمیمبت و علاقه شاید کمبود مالی پیدا کنیم ولی تحت هیچ شرایطی کمبود عاطفی کمبود صفا و عشق و علاقه نمی زارم احساس کنه هرکاری از روی علاقه انجام میدم از شما کربرعزیز وگرامی سپاسگزاری که نظر لطف به بنده دارید انشالله خدا ازتون راضی باشه باکمال تشکروسپاس از مسئول محترم چاپ نظرات

      • شش ساله شمال

        خدایاخودت برسون.

    • بدون نام

      ای قشنگ تر از پریای عزیز
      باید بگم
      گاهی کسایی که نصیحت های قشنگ میکنن
      خیلی سختی کشیدن...
      احتمالا آقای گلپا هم از اون دست آدمهاست...

      ان شاالله که ایشون و همه جوونها خوشبخت و عاقبت بخیر بشن

    • بدون نام

      یادمه آقای گلپا یه جا گفتن طرف چندتا زن گرفته من هنوز یکیشم نگرفتم فکر کنم اون لحظه دچار فراموشی شده بودن

      پاسخ ها

      • مهدی گلپا

        بدون نام عزیز و گرامی فرمایشتون کاملا درست منظورم نگهد اشتنه وقتی درحال حاضر ی هم صحبت نداری ی غمخواری انگار ازدواچ نکردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج