adexo3
۶۷۰۰۶۱
۱۳ نظر
۵۰۰۵
۱۳ نظر
۵۰۰۵
پ

متلک کری به ترامپ: گواهی دور کمر بیار!

وزیر امور خارجه سابق آمریکا که اخیرا به احتمال نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری بعدی در ۲۰۲۰ اشاره کرده، در سخنانی دو پهلو سنگین‌وزنی دونالد ترامپ را مورد تمسخر قرار داد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر امور خارجه سابق آمریکا که اخیرا به احتمال نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری بعدی در ۲۰۲۰ اشاره کرده، در سخنانی دو پهلو سنگین‌وزنی دونالد ترامپ را مورد تمسخر قرار داد.

ارزیابی پزشکی جدید از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا نشان می‌دهد او در مرز چاقی قرار دارد. جان کری، وزیر امور خارجه سابق آمریکا شنبه در نشست سالانه کلوب آلفالفا در واشنگتن به ارزیابی پزشکی اخیر ترامپ اشاره کرد که نشان می‌دهد او سالم اما در مرز چاقی است.

کری به شوخی گفت: به‌رغم فشاری که او در آن قرار دارد، پزشکان کاخ سفید می‌گویند که رئیس‌جمهور ترامپ هیکلی فوق‌العاده دارد-۱۰۹ کیلو! شخصا تا زمانی که او "گواهی دور کمرش" را به من نشان ندهد، باور نمی‌کنم.

سخنان کری در واقع کنایه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا بود که همواره باراک اوباما را تحت فشار می‌گذاشت تا "گواهی تولد" خودش را که نشان دهد او متولد ایالات متحده آمریکاست، منتشر کند. با این حال بسیاری سخنان پزشک کاخ سفید درباره وزن ترامپ را باور نکردند و شبهاتی درباره وزن واقعی او به وجود آمد.

در همین رابطه جیمز گان، فیلمساز آمریکایی گفت که اگر ترامپ برود روی ترازو حاضر است به هر خیریه‌ای که رئیس‌جمهوری آمریکا بگوید ۱۰۰ هزار دلار اهدا کند. او همچنین لیستی از ورزشکارانی را منتشر کرد که هم وزن ترامپ هستند.

کری ۷۴ ساله سال ۲۰۰۴ از جورج بوش شکست خورد و نامش به عنوان رقیب احتمالی ترامپ در ۲۰۱۶ مطرح شد. طبق گزارش ماه گذشته معاریو، کری به یکی از دوستان نزدیک محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که مایل است یکبار دیگر نامزد ریاست جمهوری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کارشناس ارشد روابط بین الملل

      خفه اشغال میمون . با خیانت هایی که به ملت ایران کردی خودتو به خاطر اینکه دوزار پول ملت رو گدایی کنی مردم ایران باید کمر شلنگی و اون قیافه بوزینه ات رو بهم گره بزنن!!!
      هر چند شبیه به هر انتری هستی جز انسان.استخون سگ نداریم دیگه جلوی تو و رئیس جمهور انترزاده بیاندازیم!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ایول کارشناس

      • Mohsen

      • بهزاد

        تو چی میگی بی تربیت.......

    • علی

      کارشناس ارشد روابط بین الملل ما رو باش . هر چی فحاش تر , کارشناس تر .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه اسمی برای خودش گذاشته.کارشناس ارشد
        ......واقعامتاسفم برات فقط همین.

      • بهزاد

        واقعا درست میگی مثلاً کارشناس....

    • بدون نام

      علی اقا واقعا حد از بحث سیاسی گذشته و حالت خیلی خاص و حساس و غیر طبیعی شده . نون تو خون ملت ایران زدن و در حالت دوره 100 درصد چپاول نه حالت عادی واین جان کری و نوکراش خیلییییییییی بیش حد وقیح شدن!!!!!!!!
      تاریخ معلوم میکنه که چرا باید جان کری با دارو دسته اش محاکمه بشن نه جاخالی بدن و سیاست فرار به جلو رو برن. البته با اون کارتر حتما باید بگیم خدابیامرز!!!!!!!
      هر چی هم بگیم از واقعیت که شماها هم بفهمین تحمل نفس کشیدن براتون سخت میشه ولی این سانسوری می خواد حذف کنه!!! مجبوریم ناسزا بگیم تا سانسور نشه حرف که نمیشه زد!!!

    • بدون نام

      بنظر من تمام دنیا و روسای جمهور اونها همگی به فکر این هستند که در چرخه روزگار به هر طریق ممکن سطح رفاه مردم خودشون رو بالا ببرند حالا یا با شکم گنده یا با کمر باریک.
      و این از ضعف دولتمردان ما هست که بجای رفاه مردم، سعی میکنن در مجامع بین المللی یا از حقوق خودشون کوتاه بیان و یا باج بدهند و برعکس در داخل کشور و هر وقت و هر کجا که کم میارند فقط برنامه میریزند برای گرانی حامل های انرژی و ‌... یا حذف یارانه.
      اونوقت از دیگران انتقاد هم میکنیم.بابا بخدا هر دزدی بفکر دزدی هست تا مردم خودش ....

    • بدون نام

      خخ کارشناس

    • بدون نام

      کارشناس ارشد کی بودی تو

    • بدون نام

      ترامپ چون یک تاجر واقعی و خیلی ها کارهای مثبت تو این مدت کم در امریکا و جهان انجام داده و تمام دنیا و خاورمیانه و بویژه ایران آباد می کنه تا کشور خودشم هم آبادتر و پیشرفت تره بشه و تا حالا به تمام وعده های خودش عمل کرده .
      افکار ترامپ افکار پیشرفت نه مثل این بیمارهای روانی افکار مریض و خراب باشه با نابودی و خراب کردن جهان و تروریست پروری ارتزاق کنن و لذت ببرن!
      بزودی همه چیز رو خواهید و لذت خواهید برد . شان ایرانی و ثروتش بیشتر از یک امریکایی .ایران از امریکا هم باید بالاتر باشه.

    • بدون نام

      ترامپ بهتره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج