۶۷۱۴۹۳
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

نجفی: ما در قبال شهر و شهروندان مسئولیم

شهردا تهران گفت: ما در قبال شهر و شهروندان مسئولیم و این مسئولیت را می توان در چارچوب حزبی به نحو بهتری به انجام رساند.

خبرگزاری مهر: محمد علی نجفی شهردارتهران در بیست و نهمین نشست کمیته دائمی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم که به همت حزب موتلفه در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: خوشحالم جمعی از چهره های سیاسی و حزبی از کشورهای آسیایی را ملاقات می کنم، از طرف مردم تهران حضور شما را در شهر تاریخی تهران خوش آمد می گویم.

وی خطاب به شرکت کنندگان در این کنفرانس، گفت: در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میزبان شما در تهران هستیم، حقیقتا تهران از زیبایی ها و ظرفیت های خاص خود برخوردار است و امیدوارم در ایام اقامت، فرصتی برای گشت و گذار پیدا کنید تا با قابلیت های این شهر تاریخی آشنا شوید.

شهردار تهران تصریح کرد: من و همکارانم در شهرداری با چالش ها و مشکلاتی مواجه هستیم و برنامه هایی برای عبور از چالش ها تدارک دیده ایم؛ شعار شهر تهران در دوره جدید مدیریت "تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی" تعیین شده است.

نجفی بر اهمیت مشارکت مردم در کلان شهرها بویژه تهران تاکید کرد و گفت: ما اصرار داریم مردم هم در تصمیم سازی و هم در تصمیم گیری های شهری که متعلق به آنها است مشارکت داشته باشند و این شهر را به طور واقعی از آن خود بدانند. ضمن آنکه در این مشارکت، نقش احزاب و گروه های مردم نهاد بسیار، بسیار مهم است.

وی احزاب را حلقه واسط بین مردم و حکومت ملی و محلی می داند و می گوید: این نشان می دهد اهمیت زیادی برای احزاب و نهادهای مدنی قائل هستیم به همین جهت اجلاس آی کپ با اهمیت تلقی می شود.

شهردار تهران ادامه داد: با کمک احزاب و شهرداری ها مسائلی همچون محیط زیست، آلودگی هوا، حمل و نقل، ترافیک، ناهنجاری های اجتماعی و حاشیه نشینی به نحو بهتری حل خواهد شد. به هرحال ما در قبال شهر و شهروندان مسئولیم و این مسئولیت را می توان در چارچوب حزبی به نحو بهتری به انجام رساند.

نجفی با بیان این مطلب که "قاره ما از فرهنگ غنی و پتانسیل برخوردار است بنابراین باید بر فرهنگ و تاریخ آسیایی متکی باشیم و با همکاری هم به توسعه کشورها و توسعه شهر ها کمک کنیم، " اظهارداشت: تهران همواره از فعالیت های بین المللی استقبال کرده و دبیرخانه شهرداران آسیایی در تهران تشکیل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که به مدد این اجلاس که در تهران در حال برگزاری است روابط گسترده تری بین شهر تهران و همه شهرهای آسیایی برقرار شود؛ شما پیام صلح و دوستی شهروندان تهران را به شهروندان خود برسانید و سلام بنده را نیز به شهرداران کشور خواد ابلاغ کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای نجفی گل

    • آرش

      من به این آقا رای دادم تو انتخابات شورای شهر ولی انتظار دارم الان استعفا کنه! واقعآ متاسفم خیلی ضعیف تر از چیزی هست که باید باشه!

    • نسل سوخته

      اره خوب مسئولیتتون انجام میدین.بابارش برف دیدیم

    • بدون نام

      مردم درهمه چی مشارکت دارن نه تنها تهران همه جای ایران هر کسی مسول جواب دادن به مردم اگر مردمن مردم ناله میرنن میگن آلودگی وریزگرد رابرطرف کنید مردم همیشه مشارکت داشتن همین احزاب حالاهرکی بشتابید

    • بدون نام

      تا کی مسئولین تا چه زمانی

    • بدون نام

      تا مدیران از کوچک تا بزرگ پاک وبا صداقت وکاردان نباشند ودلسوز مردم نباشند کشور محال است اب خوش از گلوش پایین برود حالا هی الکی بزنین تو سرهم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج