۶۷۱۴۶۵
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ شهردار تهران به انتقادها از مدیریت برف اخیر

نجفی در خصوص انتقاداتی که نسبت به عملکرد شهرداری در مدیریت برف اخیر در تهران مطرح است و انتظارات مردم گفت: صبح روز یکشنبه که روز بعد از برف بود تمام خیابان های اصلی تهران باز بود. بیشتر از این شهرداری باید چه اقدامی انجام می داد؟ این برف وضعیت ویژه ای داشت و ۲۷- ۲۸ ساعت مداوم بارید که در طول سال های اخیر بی سابقه بود و حجم بارش و سرعت آن و نیز میزان برودت هوا زیاد بود و برف به سرعت تبدیل به یخبندان شد.

خبرگزاری مهر: محمد علی نجفی شهردار تهران در حاشیه بیست و نهمین نشست کمیته های دائمی بین المللی احزاب آسیایی و دومین کنفرانس ویژه راه ابریشم در جمع خبرنگاران پیرامون انتقادات کرباسچی از بودجه شهرداری تهران گفت: من چند سال است از کارگزاران استعفا داده ام و فقط در مواردی برای مشورت در شورای عالی حزب دعوت می کنند که آن هم به ندرت حضور پیدا می کنم.

وی ادامه داد: افراد نظرات مختلفی دارند و آقای کرباسچی چون متخصص و کارشناس بودجه است در مورد آن صحبت کرده است که اشکالی هم ندارد.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که کرباسچی گفته بودجه بر اساس نیاز مردم بسته نشده است گفت: اشتباه می کنند. باید شورای شهر که مرجع تصویب بودجه است نظر بدهد و ملاک ما مصوبه شورای شهر است.

وی در خصوص شایعه استعفای خود نیز گفت: این شایعه ای است که همین الان ساخته شده است.

نجفی در خصوص انتقاداتی که نسبت به عملکرد شهرداری در مدیریت برف اخیر در تهران مطرح است و انتظارات مردم گفت: صبح روز یکشنبه که روز بعد از برف بود تمام خیابان های اصلی تهران باز بود. بیشتر از این شهرداری باید چه اقدامی انجام می داد؟ این برف وضعیت ویژه ای داشت و ۲۷- ۲۸ ساعت مداوم بارید که در طول سال های اخیر بی سابقه بود و حجم بارش و سرعت آن و نیز میزان برودت هوا زیاد بود و برف به سرعت تبدیل به یخبندان شد.

شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری آنچه را که در توان داشت انجام داد، گفت: حتی در مواردی هم به وزارت راه در ارتباط با فرودگاه مهرآباد و بخشی از جاده تهران، قم و تهران، کرج کمک کردیم.

وی افزود: مسائلی هم خارج از اراده شهرداری یا هر دستگاه دیگری است. وقتی مثلا جاده به سمت کهریزک بسته می شود و کامیون‌های حمل زباله نمی توانند رفت و آمد کنند.

وی افزود : کشور ما به ویژه شهر تهران از نظر امکانات خیلی ضعیف تر از شهری است که برای حدود ۱۰ میلیون ساکن آماده شده باشد بنابراین مشکلاتی که وجود دارد همه باید تلاش کنیم که تدریجا امکانات و قدرت مدیریت را افزایش دهیم.

شهردار تهران گفت: در این زمینه هم همکاری مردم بسیار مهم است که البته آنان در حد قابل قبولی همکاری کردند اما فکر می کنم در مواردی مانند برف های سنگین از نوع امسال باید تلاش کنیم از مردم کمک بیشتری بگیریم.

وی در خصوص مدیریت بحران و این که در وضعیت اخیر بیشتر شاهد بحران مدیریت و تداخل وظایف سازمان ها بوده ایم گفت: در مورد موضوع برف هیچ تداخل کاری وجود نداشت. پلیس راهور و شهرداری هر کدام وظایف خود را به خوبی انجام دادند.

شهردار تهران گفت: فقط روزهای اول و دوم مقداری مشکل داشتیم اما این مساله با سرعت مرتفع شد و در شب اول حدود هفت هزار نفر را اسکان دادیم و این از افتخارات شهر تهران و نظام جمهوری اسلامی است که با وجود سرمای هوا و برف سنگین حتی یک مورد یخ زدگی افراد در خیابان ها در تهران و سایر شهرها گزارش نشده است.

نجفی در پایان خاطر نشان کرد: ما در عین حال که باید اشکالات و ضعف ها را بررسی می کنیم یاد نقاط قوت را مد نظر قرار دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آی بی شرففففففف

    • بدون نام

      خیلی روداری

    • بدون نام

      آقای شهردار بی عرضه و پرمدعا، بدجوری خودتم توی برف گیر کردی خبر نداری ،مردم باید در مورد کارکردت نظر بدن ،خودت داری به خودت نمره بالا میدی ،همیشه برف نیست که منتظر بشی آب بشه ،شما در حد مدیریت یه کلانشهر نیستی که بتونی بحرانهای کلانشهر مثل زلزله و ...رو مدیریت کنی ،اگه نمره بیست میخواهی از کار کردت بگیری و کار درست انجام بدی ،بهتره خودت
      کنار بکشی از سمت شهرداری تا فرد باکفایتی بتونه کار شهرداری رو دست بگیره ،اینو میدونیم که جلوی ضرر رو از هر جا بگیری منفعته

    • بدون نام

      ۱۰ملیون چیه فقط ۵ملیون افغانیه

    • ترسو

      اين بنده خدا ، مريض احوالست و اصلا اينكاره نيست ، ولي چارچنگولي چسبيده به پُست و مقام و مثل بقيشون بازنشستگي هم تو كارشون نيست و بحول و قوه الهي ، عشقِ خدمت به امّت ، هلاكشون ميكنه .......

    • بدون نام

      خیلی جالبه

    • بدون نام

      مشتی برو کوچه خلوت بوق بزن

    • arvin

      شهردار بی خاصیت حداقل انتقاد پذیر باش

    • بدون نام

      آقای شهردا شما مقصر نیستید .. مملکت ما از بیخ مشکل دارد و رو به فنا میرود..هیچکدام از مسوولان ما همدل نیستند و برای حل مشکلات مردم وحدت ندارند..مسوولان ما یادشان باشد خدایی هست که نظاره گر رفتارهای ماست...همین و بس

    • بدون نام

      ن توروخدا.میخواستید چند نفری هم منجمد بشن.اینارو تورو خدا

    • احمد

      تو اين مملكت با پديده هايي روبرو هستيم كه دروغ رو با جديت تمام و با اعتماد به نفس بالا بيان مي كنند
      ممنونيم كه هستيد.

    • بدون نام

      حقتونه اين گروه دنبال حزب بازي هستن و دنبال كار نيستن مهمترين كارشون و هدفشون تغيير نام اتوبان نيايش بود بيچاره سردار عملياتي قاليباف بعد اينهمه خدمت چه زود فراموشش كردن و به اينا راي دادن

    • حسین اقدم

      اقای
      شهردار هنوز هم که هنوز یه هفته از روز برفی میگذره ولی توخیلی ازکوچه های شهر شاخه درختا رو زمینه٬ادم دروغگوو بی مسئولیت

    • حسن عباس زاده

      سلام از شب اول بارندگ برای شن پاشی خیابان بیستم پیوند شهرک مخابرات سعادت آباد برا ۱۳۷ تماس داشتم و سه بار روز بعد و چهار بار روز بعد و هنوز برای پاکسازی برفها که مسیر را بسته اقدامی نشده بخصوص نیمه بالای خیابان امروز ۱۴ بهمن است چند روز گذشته هیچ اقدامی شهرداری منطقه ۲ نکرده

    • بدون نام

      واقعا درست میگن دستشون درد نکنه من ساکن غرب تهرانم و در محاصره 4 بزرگراه حکیم باکری همت ستاری روز های یکشنبه و دوشنبه هم صبح وهم بعد از ظهر با وجود برف سنگین شب قبل و تداوم بارش واقعا هیچ مشکلی تو اتوبانها و خیابانهای اصلی نبود.

    • ايران

      آقاجان باوركرديم . فقط ۵ملیون افغانیه

    • بدون نام

      کلا بعد از نیک پی فقط یک شهردار با عرضه اومد که کرباسچی بود و کله شد!!!

    • بدون نام

      مدیر دانا کشور اباد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج