adexo3
۶۷۴۰۹۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آ‌غاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت نوروزی اتوبوس

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری با اشاره به آغاز پیش‌فروش اینترنتی و حضوری بلیت ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای، گفت: امسال برای اولین بار افزایش کرایه در نرخ بلیت‌های نوروزی اتوبوس و ناوگان عمومی مسافری جاده‌ای اعمال نمی‌شود.

خبرگزاری فارس: احمدرضا عامری؛رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری با اشاره به آغاز پیش‌فروش اینترنتی و حضوری بلیت‌های نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و اتوبوس اظهار داشت: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از طریق دفاتر سطح شهر، دفاتر شرکت‌ها در پایانه‌های مسافربری و پایگاه اینترنتی شرکت‌های مسافربری، انجام می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل مشکلات اقتصادی مردم در راستای ایجاد انگیزه سفر و تشویقی برای استقبال از حمل و نقل عمومی جاده‌ای، امسال برای اولین بار افزایش کرایه در نرخ بلیت‌های اتوبوس و ناوگان عمومی جاده‌ای اعمال نمی‌شود.

عامری گفت: پیش از این در ایام نوروز بابت سفرهای یکسر خالی حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد به نرخ بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی جاده‌ای افزوده می‌شد، اما امسال این افزایش قیمت اعمال نمی‌شود تا در این شرایط سخت اقتصادی، مردم حداقل امکان استفاده از ناوگان مسافری عمومی جاده‌ای را برای سفر داشته باشند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت: در ایام نوروز امسال ۱۶۵۰۰ دستگاه اتوبوس، ۴۶۰۰۰ دستگاه سواری و ۴۵۰۰۰ دستگاه مینی‌بوس آماده ارائه خدمت به مسافران هستند.

وی بیان کرد: ظرفیت اتوبوس‌ها بسته به نوع آنها ۲۴ تا ۴۰ نفر، ظرفیت سواری‌های کرایه ۳ تا ۴نفر و ناوگان مینی‌بوسی ۱۶ تا ۳۰ نفر است.

رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری یادآور شد: برای جلوگیری از هرگونه تخلفی نظارت کامل و جامعی بر عملکرد شرکت‌ها داریم و با هرگونه تخلف احتمالی به‌خصوص در قیمت بلیت به شدت برخورد می‌کنیم.

عامری با تأکید بر اینکه در این ایام نمایندگان شرکت‌های تعاونی مسافری و سازمان راهداری بر خدمات نظارت دارند، گفت:‌ در این ایام از نظر تأمین سوخت‌ برای اتوبوس‌ها مشکلی نخواهیم داشت.

‌رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری اظهار داشت: برای این ایام پیش‌بینی راننده جایگزین و کمک راننده نیز انجام شده است زیرا رانندگان بیش از ۹ ساعت مجاز به رانندگی نیستند و باید ساعات کاری خود را تنظیم کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ببینیم امسال چند نفرو به آتش می کشید.

    • بدون نام

      آقا شما شدی کاسه داغتر از آش! همه چیز افزایش خودش را داره بجز نرخ بلیط!پارسال هم افزایش نداشتید پس رانندگان با این مشکلات تهیه لوازم و تورم و گرانی روبرو نیستند؟ صنف رانندگان اتوبوس ميلياردر هستند که دو سال پیاپی افزایش قیمت ندارید؟ راست میگویید قطعات یدکی، روغن، لاستیک و هزینه های دیگر را جبران کنید بعد به فکر توان اقتصادی مردم باشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج