اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۴۴۶۵
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

بررسی افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت بلیت مترو

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از بررسی افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت بلیت مترو در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ظرف هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از بررسی افزایش ۲۰۰ تومانی قیمت بلیت مترو در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش ظرف هفته آینده خبر داد.

علیخانی، در خصوص لایحه افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: در حال حاضر تنها افزایش نرخ بلیت مترو برای شورای اسلامی شهر تهران ارسال شده و در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس فعلا لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر تهران ارسال نشده است.

وی افزود: افزایش نرخ بلیت مترو از ۸۰۰ به ۱۰۰۰ تومان در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران بررسی شده و به تایید رسیده و مقرر شده که در اولین جلسه‌ای که شورا تشکیل می‌شود، بررسی این لایحه در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: البته افزایش نرخ بلیت مترو حداکثر ۲۰۰ تومان خواهد بود و برای مسافت‌های مختلف بر اساس جدولی که تعیین شده است، افزایش‌ها محاسبه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هالو

      با بگید تورم تک رقمی شده و همه چی ارزون شده.بابا هر چی که دست دولته تو این پنج سال بالای دویست درصد گرون شده.آب ،برق،گاز،مخابرات،ارز،طلا،تحصیلات،اتومبیل،پزشکی،و.... تو رو خدا بس کنید از این عوام فریبی.آقایون محترم دولتی مردم از تصمیمات بوالهوسی شما به خود فروشی افتادن.اگه واقعا به والدین خود احترام میزارید لطفا استعفا بدید.ممنونم

    • بدون نام

      چرا دوست تومن یه دفعه پونصد تومون بزارین روش تا مدتی خیالمون راحت بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معمولا بعد از هر اعتراضی قیمت هابالا میره تا فشار و زیاد کنن

    • جعفر

      خوبه گران کنید ....

    • بدون نام

      تاکنون مترو وBRT جدابیتی برای کاهش عدم مصرف خودروهای تک سرنشین نداشته اند.وحال باگران کردن بلیط هااین عدم جدابیت بیشتر خواهد شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج