اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۷۴۷۸۳
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

شاخص بورس رشد کرد

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۱۵ روز معاملاتی، با ۲۱هزار و ۸۷واحد افزایش، معادل ۲۷ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

خبرگزاری مهر: شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۱۵ روز معاملاتی، با ۲۱هزار و ۸۷واحد افزایش، معادل ۲۷ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۲۱۵ روز معاملاتی تعداد ۲۰۹ میلیارد و ۲۴۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۵۳۲ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال در ۱۳ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۳۴۷ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۲۳ میلیارد و ۴۵۲ میلیون سهم به ارزش ۲۷۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۱۵ نوبت در بازار اول؛ ۷۳ میلیارد و ۹۶۳ میلیون سهم به ارزش ۱۷۷ هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۷۸۴ هزار و ۹۸۷ نوبت در بازار دوم؛ ۶۷ میلیون سهم به ارزش ۶۷ هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال در ۱۹ هزار و ۶۰۸ نوبت در بازار بدهی؛ ۱۰ میلیارد و ۳۶۸ میلیون سهم به ارزش ۵۹۵ میلیارد ریال در ۲۱۰۵ نوبت در بازار مشتقه و ۱۳۹۸ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۴ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال در ۷۱ هزار و ۹۳۲ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل بورس نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲۱هزار و ۸۷ واحد افزایش معادل ۲۷ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۹۸ هزار و ۳۱۷واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۵هزار و ۳۳۰ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۴۳ هزار و ۲۴۶ واحد افزایش مواجه شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از کاهش ارزش پول ملی هم بنوسید هی از رشد نگید

    • بی نام

      من که از حقم نمیگذرم چون از سال ۶۸چندنوع سهام خریدم ویک نوع از سهام ها سیمان تهران بود واز ۴۰۰۰تومان به زیر ۲۰۰تومان رسید. ویا سود ان به جیب سواستفاده کنندگان رفت .ودیگه من نخریدم وبس ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج