جاباما
۶۷۵۰۷۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

عرضه نسخه نهایی اندروید ۸ برای گلکسی S۸

سامسونگ از حدود سه ماه پیش آزمایش عمومی اندروید ۸ اوریو روی گلکسی اس ۸ را آغاز کرده بود. طبق برنامه‌ی اعلام شده قرار بود این برنامه‌ی بتا در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ به اتمام برسد. با این حساب ما انتظار داشتیم نسخه‌ی نهایی این به‌روزرسانی حداکثر تا پایان ماه ژانویه منتشر شود که البته انتظار بیهوده‌ای بود.

وبسایت دیجی‌کالامگ - محسن چینه‌کش: سامسونگ از حدود سه ماه پیش آزمایش عمومی اندروید ۸ اوریو روی گلکسی اس ۸ را آغاز کرده بود. طبق برنامه‌ی اعلام شده قرار بود این برنامه‌ی بتا در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸ به اتمام برسد. با این حساب ما انتظار داشتیم نسخه‌ی نهایی این به‌روزرسانی حداکثر تا پایان ماه ژانویه منتشر شود که البته انتظار بیهوده‌ای بود.

در یکی دو روز آینده ممکن است آپدیت اندروید ۸ برای عموم دارندگان گلکسی اس ۸ منتشر شود.

سامسونگ اعلام کرده بود که به عنوان قدردانی، به‌روزرسانی رسمی اندروید ۸ را یک روز زودتر از عرضه‌ی عمومی در اختیار افرادی قرار خواهد داد که در برنامه‌ی بتا شرکت کرده بودند. به نظر می‌رسد این اتفاق دیروز افتاده است. بسیاری از کاربران گلکسی اس ۸ که در برنامه‌ی بتای اندروید ۸ شرکت کرده بوده‌اند، از دریافت کردن نسخه‌ی نهایی این به‌روزرسانی خبر می‌دهند. حتی بسیاری از کاربران کشورهای اروپایی تصاویری را از اندروید ۸ روی گوشی گلکسی اس ۸ روی اینترنت منتشر کرده‌اند.

این به‌روزرسانی همراه با رابط کاربری Samsung Exprinece ۹.۰ و وصله‌ی امنیتی ماه فوریه عرضه شده است. رابط کاربری Samsung Exprinece ۹.۰ جدیدترین نسخه‌ی رابط اختصاصی سامسونگ محسوب می‌شود. به احتمال زیاد دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از ابتدا با همین نسخه از رابط کاربری به بازار خواهند آمد. خلاصه این که اگر در برنامه‌ی بتای اندروید ۸ اوریو شرکت کرده بودید همین الان سری به بخش به‌روزسانی گلکسی اس ۸ خود بزنید. در غیر این صورت هم به احتمال زیاد چندان منتظر نخواهید ماند؛ چرا که در همین یکی دو روز آینده ممکن است این آپدیت برای عموم دارندگان گلکسی اس ۸ منتشر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تأسف باره که دارین از محصولات این شرکت خبر میزارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج