۶۷۵۲۷۴
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

حباب سکه شکسته می‌شود؟

طی هفته گذشته بازار سکه با افزایش قیمت همراه شد و دلار آمریکا نوسانات زیادی را تجربه کرد.

خبرآنلاین: طی هفته گذشته بازار سکه با افزایش قیمت همراه شد و دلار آمریکا نوسانات زیادی را تجربه کرد.

در روزهای گذشته قیمت ها در بازار سکه نوسانی بود و کاهش و افزایش هایی را تجربه کرد، اما در مجموع طی یک هفته اخیر با جهش قیمت حدود ۱۵ هزار تومانی مواجه شد.

قیمت سکه در این بازه زمانی از یک میلیون و 510 هزار تومان در ابتدای هفته به حدود یک میلیون و 525 هزار تومان در آخر هفته رسید که نشان دهنده افزایش قیمت 15 هزار تومانی طی یک هفته است.

در حدود دو ماه گذشته قیمت سکه به شکل بی سابقه‌ای در سال ۹۶ با حباب قیمتی روبه رو شده است. در اوایل دی ماه بانک مرکزی از طریق بانک کارگشایی در چندین نوبت اقدام به حراج سکه کرد، اقدامی که موقتا از حباب سکه کاست اما بعد از چند روز قیمت به شرایط سابق برگشت و نرخ سکه تمام به بالای یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

در هفته گذشته نیز بانک مرکزی این بار از طریق شعب بانک ملی اقدام به پیش فروش سکه کرده است که این کار به منظور تعادل و کاهش قیمت سکه انجام شده است که باید دید در روزهای آینده نتیجه آن منجر به شکستن حباب سکه می‌شود یا خیر.

اما در بازار ارز یورو و پوند همچنان به شیب افزایشی خود ادامه داده اند به طور که شیب افزایش قیمت شان از دلار سریع تر بوده است. در حال حاضر یورو بیش از ۶۰۰۰ تومان و پوند انگلستان ۶۸۰۰ تومان قیمت دارد.

اما دلار آمریکا طی هفته گذشته بالا و پایین زیادی را تجربه کرد و در روزهای افزایشی و در روزهای کاهشی شد. شرایطی که باعث شده است بازار دلار بیش از هر زمانی قابل پیش بینی نباشد و در واقع امکان هرگونه پیش بینی را از مردم و فعالان گرفته است.

دلار در ابتدای هفته گذشته حدود ۴۷۰۰ تومان در بازا عرضه شد،‌ در میانه های هفته به ۴۷۶۰ تومان رسید و مجددا در انتهای هفته نرخ آن معکوس شد و به ۴۷۰۰ تومان کاهش یافت.

اما برخلاف سکه و دلار بازار طلای داخلی هفته آرامی را پشت سر گذاشت و نوسان چندانی پیدا نکرد. به طور متوسط هر گرم طلای 18 عیار با نرخ 147 هزار تومان در هفته قبل معامله شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدراین حرفهاحال بدمارابدترمی کند تادودهه قبل این ایام مردم رابااعلام چندکوپن پفک وادامس دلخوش می کردندکه درداحساس نکنند حالاکه مردم به دردمعتادشده اندبااین حرفهاذهنشان رامتفرق می کنندکه کاری به خرجهای چندهزارمیلیاردی همایشهاوجشنهاوانواع اقسام این مسخره بازیهاکه ازمهمانهای افریقایی وافغانی وپیرمردهای روستایی دعوت میشودنداشته باشند تایکی یکی مردم یاخودکشی کنندیابه پردهای لاعلاج دراثرتالمات روحی مبتلاشوندویابه هردلیلی بمیرندوازشراین زندگی نکبتباربدترازجهنم راحت شوند....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از این حرف ها گذشته هر چی پول طورمی چاپ بشه ارزش در مقابل سکه و ارز کم میشه و چون پشتوانه همین طلا ذخیره هست خروج کنترل نشده طلا و ارز هم دامن می زنه
        تعارف نداریم خط فقر الان ماهی سه میلیون هست معلوم هست بزرگان با اقتصاد چه می کنند مردم بدون واهمه دارن دزدی می کنند و قسم الکی خوردن مد شده

    • بدون نام

      کاربر عزیز اون موقع که باکوپن پفک خوشحال میشدی سراز تخم بیرون نیاورده بودی الان باهیچ چیز خوشحال نمیشی چرا؟بخاطر اینکه شبانه روز پای شیطان بزرگ ماهواره وفضای مجازی مینشینی وخودت یکی از شعبه های شیطان شدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج