adexo3
۶۷۵۹۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

آغاز فرآیند خرید ریال قطر از صادرکنندگان

یک مسئول در سازمان توسعه تجارت ایران، از شروع فرآیند خرید ریال قطر از صادرکنندگان کالا و خدمات خبر داد و گفت: مبنای تعیین خرید ارز ریال قطر، تغییر کرد.

خبرگزاری مهر: یک مسئول در سازمان توسعه تجارت ایران، از شروع فرآیند خرید ریال قطر از صادرکنندگان کالا و خدمات خبر داد و گفت: مبنای تعیین خرید ارز ریال قطر، تغییر کرد.

فرزاد پیلتن از آغاز شروع فرآیند خرید ریال قطر از صادرکنندگان کالا و خدمات خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده در خصوص حل مشکلات صادرکنندگان کالا به کشور قطر و تشکیل جلسات متعدد با حضور تجار و صادرکنندگان و نمایندگان بانک‌های مرکزی، صادرات و ملی در چارچوب کارگروه اقتصادی- تجاری ستاد قطر، با همکاری بانکهای مرکزی و صادرات فرآیند انتقال ارزهای حاصل از صادرات به قطر به داخل کشور اصلاح و نحوه تعیین نرخ خرید ارز از صادرکنندگان اعلام گردید.

وی ضمن تشکر از پیگیری بانک صادرات و مساعدت بانک مرکزی ج.ا.ایران، گفت: بانک صادرات از تاریخ۹۶/۱۱/۰۸ و تنها یک روز پس از انجام اولین معامله با بانک مرکزی ج.ا.ایران، اقدام به تغییر مبنای تعیین خرید ارز ریال قطر بر اساس نرخ اعلامی بانک مرکزی ایران نموده است.

مدیرکل دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران ابراز امیدواری کرد: این اتفاق مهم باعث تسهیل صادرات به قطر شده و نقش موثری در افزایش صادرات به این کشور داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج