جاباما
۶۷۷۸۸۶
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

الهه کولایی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنی تأیید آرمان انقلاب بود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در ۲۲ بهمن امسال خیل عظیمی از مردم حضور داشتند که این به معنی تایید ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بود.

خبرگزاری فارس: الهه کوبایی استاد دانشگاه عصر امروز (پنجشنبه) در نشست تخصصی "جمهوری اسلامی و چشم انداز پیش رو" در حزب اتحاد ملت ایران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: در ۲۲ بهمن امسال خیل عظیمی از مردم حضور داشتند که این به معنی تایید ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: بسیاری از کسانی که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور داشتند افراد مستضعف جامعه بودند و این به منزله تایید ارزش ها و آرمان های انقلاب بود اما این حضور باید تبدیل به کارآمدی نظام در تحقق خواسته‌های مردم شود.

به باور کولایی بسیاری از مردم ایران همچون گذشته پشت انقلاب هستند.

این استاد دانشگاه در ادامه به نقد برخی سیاست‌ها پرداخت و گفت: حاصل برخی سیاست‌ها در این ۴۰ سال ایجاد یک ساختار معیوب دولتی است که سبب فساد، نابرابری و رانت شده است.

وی با اشاره به علت فروپاشی شوروی تاکید کرد: شوروی یک ابر قدرت با پاهای گلی بود چون فساد پایه‌های شوروی را از درون پوک و نابود کرد.


این استاد دانشگاه با بیان اینکه بزرگترین تهدید برای جامعه ایران نا امیدی است، بر ضرورت حل مشکلات اقتصادی، مبارزه با فساد، مسئله آب و بیکاری تاکید کرد.

کولایی در ادامه درباره تغییرات نسلی در جامعه ایران ضمن تصریح بر اینکه تغییرات نسلی نمی تواند تهدیدی برای انقلاب اسلامی باشد، اظهار کرد: فکر نمی کنم نسل جدید با ارزش های انقلاب اسلامی زاویه ای داشته باشد.

وی در همین رابطه، آزادی، برابری، عدالت خواهی و نفی تبعیض و سلطه را جزو ارزش های انقلاب اسلامی دانست و در عین حال تاکید کرد که ما امروز دچار شکاف نسلی هستیم.

کولایی افزود: ما نتوانسته بین نسل ها و واقعیت های جامعه آحاد ارتباط کنیم چرا که این واقعیت ها به شدت در حال تغییر هستند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که ایجاد سدهای مکانیکی به پایان رسیده و باید به اقناع و راضی‌کردن مردم رو آورد.

وی در پایان از عدم استفاده و بهره وری از نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی انتقاد و تصریح کرد: ما این همه دانشگاه تاسیس کرده آیم اما واقعا از نخبگان این دانشگاه ها چه استفاده هایی در زمینه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کرده ایم؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باشه.

    • بدون نام

      الهه کوبایی؟؟؟!!!!!!

    • بدون نام

      توی یک مطلب 20 کلمه ای 17 تا استاد دانشگاه نوشته شده !!!
      خخخخخخخ

    • بدون نام

      انقلاب مورد تایید است انچه مورد تایید نیست ویژه خواری وبیعدالتی است.

    • بدون نام

      شکاف نسلها راتازه متوحه شدی اقناع کردم وراضی کردن مردم‌مگه میبینین همتون سروته یک کرباسین ابنو میگی بعدانقشهای فراوان‌میکشن

    • کارمند

      تایید آرمانهای انقلاب به معنی تایید مدیران و مسئولین فاسد ورانت خوار نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج