adexo3
۶۸۱۴۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«ارواح اسماعیل» بالاخره اکران شد

بهار گذشته بود که «ارواح اسماعیل» جدیدترین اثر فیلم‌ساز مؤلف تحسین‌شده ارنو دپلشن که فیلم‌های «قصه کریسمس»، «شاهان و ملکه‌ها» و «روزهای طلایی من» را در کارنامه دارد، اولین نمایش جهانی‌اش را در جشنواره فیلم کن با کم‌ترین سروصدا پشت سر گذاشت.

بانی فیلم به نقل از پلی‌لیست: بهار گذشته بود که «ارواح اسماعیل» جدیدترین اثر فیلم‌ساز مؤلف تحسین‌شده ارنو دپلشن که فیلم‌های «قصه کریسمس»، «شاهان و ملکه‌ها» و «روزهای طلایی من» را در کارنامه دارد، اولین نمایش جهانی‌اش را در جشنواره فیلم کن با کم‌ترین سروصدا پشت سر گذاشت.

اولین نسخه فیلم توسط گروهی از منتقدان قابل قبول ارزیابی شد و نقاط مثبت و منفی خودش را داشت اما حالا قرار است نسخه تازه‌ای از آن که بیست دقیقه طولانی‌تر است، پس از نزدیک به یک سال به صورت محدود اکران شود. این طور که پیداست نسخه جدید این فیلم که متیو آمالریک، شارلوت گنزبور و ماریون کوتیار نقش‌های اصلی آن را بازی کرده‌اند، به شکل محسوسی در قیاس با نسخه کن، تغییر لحن پیدا کرده است. اما باید دید که چه تعداد از منتقدان دوباره به تماشای فیلم می‌روند و ارزیابی‌شان از این اتفاق چیست.

داستان درباره اسماعیل ویار است که فیلم می‌سازد. او درگیر پروژه‌ای درباره ایوان است، دیپلماتی که شخصیت او با الهام از برادرش شکل گرفته است. او و بلوم، استاد و پدر زنش، هنوز پس از بیست سال در سوگ از دست دادن کارلوتا به‌سر می‌برند. با این حال، اسماعیل زندگی تازه‌ای را با سیلویا آغاز کرده است که ناگهان کارلوتا از جهان مردگان برمی‌گردد! سیلویا پا به فرار می‌گذارد و اسماعیل هم نمی‌تواند کارلوتا را بپذیرد.

«ارواح اسماعیل» توسط «مگنولیا پیکچرز» از جمعه ۲۳ مارس (۳ فروردین) در نیویورک و از جمعه ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) در لس‌آنجلس اکران می شود و پس از آن به‌تدریج نمایش عمومی‌اش گسترده‌تر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج