۶۸۱۶۸۳
۱۸ نظر
۵۰۱۰
۱۸ نظر
۵۰۱۰
پ

کنایه شاهرودی به احمدی نژاد در روز غیبت او

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که می‎بایست پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود در قبال مردم و کشور و نظام باشند، مطالبی را مطرح می‎کنند که خوراک تبلیغی دشمنان و رسانه‎های معاند بیگانه را فراهم می‎کند.

جماران: رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که می‎بایست پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود در قبال مردم و کشور و نظام باشند، مطالبی را مطرح می‎کنند که خوراک تبلیغی دشمنان و رسانه‎های معاند بیگانه را فراهم می‎کند.

آیت الله محمود هاشمی شاهرودی در ابتدای جلسه امروز مجمع ضمن ابراز تاسف از سقوط هواپیمای تهران -یاسوج، از دست دادن ۶۶ نفر از هموطنان عزیز در این سانحه را تسلیت گفت و از مسوولان خواست با رسیدگی جدی و تمهید اقدامات لازم مانع از تکرار وقوع چنین سوانح ناگواری شوند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه طرح موضوع رفراندوم را آن هم در روزی که سیل خروشان ملت سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفته اند، مورد انتقاد قرار داد و از مسئولان و مدیران کشو‌ر خواست به جای طرح موضوعات فرعی، به فکر رفع مشکلات مردم و عمل به وظایف قانونی و انقلابی خویش باشند.

اهم سخنان او را در ادامه بخوانید:

*{ضمن محکوم کردن اقدامات آشوبگرانه اخیر در یکی از خیابان های تهران که علاوه بر اخلال در نظم و امنیت عمومی موجب شهادت تعدادی از نیروهای خدوم انتظامی و حافظان امنیت جامعه گردید}: این نوع اقدامات که امنیت عمومی جامعه را خدشه دار کند به هیچ وجه قابل قبول نیست و لازم است مسوولان با جدیت و قاطعیت برخوردهای قانونی لازم را به عمل آورند و از نعمت ارزشمند امنیت صیانت نمایند.

*حضور حماسی مردم عزیز کشورمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حاکی از وحدت و ایمان عمیق ملت به انقلاب است و نشان می دهد که به رغم همه فضاسازی ها و تبلیغات دشمنان نظام و رسانه های بیگانه، انقلاب و ولایت جزو هویت و اعتقادات مبنایی مردم عزیز ماست و آنهایی که خیال خام جدایی مردم از انقلاب و نظام را در سر می پرورند باید چشمهای خود را بر واقعیت های برآمده از اعتقاد این ملت همیشه در صحنه، بگشایند و بدانند که مردم غیور ایران اسلامی حتی اگر از برخی نارسایی ها گله و شکایت بحقی داشته باشند هیچ گاه دست از گوهر بی بدیل انقلاب و آرمان های امام راحل عظیم الشان و رهبری معظم نخواهند کشید.

*{با انتقاد از رفتارها و سخنانی که از سوی برخی مسئولان و چهره های سیاسی در فضای جامعه ابراز می شود}: متاسفانه برخی مواقع شاهد رفتارهایی خارج از چارچوب دین و قانون از کسانی هستیم که در کشور مسئولیت و اختیارات داشته و یا دارند. کسانی که می بایست پاسخگوی عملکرد و تصمیمات خود در قبال مردم و کشور و نظام باشند، مطالبی را مطرح می کنند که خوراک تبلیغی دشمنان و رسانه های معاند بیگانه را فراهم می کند.

بنابر این گزارش در ادامه تعیین اولویت های دوره جدید مجمع، اعضای مجمع از میان پیشنهادهای کمیسیون خاص، عناوین "سیاست های کلی سبک زندگی ایرانی، اسلامی " و "سیاست های کلی ایران منطقه ای" را تصویب کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط تو خوبی

    • سجاد

      ما احمدی نژادی هستیم و میمانیم

    • بدون نام

      بعد شما از كجا برداشت كرديد كه كنايه به احمدي نژاده؟

    • بدون نام

      بجای پشت سر هم دیگر حرف زدن و زیر آب زدن هم دیگر و جناح بازی .فکر مردم و مملکت و این اقتصاد بی ٹباط باشید. اگرنمی توانید. بروید کنار پدر مردم با این جنگولک بازی هاتون درآوردید. یکسال است بی کار شدم و بازار کارم صفر شده چشممان هم به عملکرد شماست.شما هم که مردم را بازی گرفتید. خدا ازتون نگذره انشااله ..شب عید تمام آدمهاای مثل من باید شرمنده زن وبچه شوند..خدا خدا خدا از دست اینا خسته شدم بابا اون بالایی یک نفرو بفرست بداد مردم برسه.

    • بدون نام

      خدا جواب همتونو بده مردم به گدایی افتادن

    • بدون نام

      شما که میرین المان به خاطر یه سرما خوردگی حق نداری درمورد احمدی نژاد حرف بزنی

    • بدون نام

      چخبر از پروفسور سمیعی!؟ چه سریع برگشتین؟

    • بدون نام

      ی مثالی به خودت بزن که باپول بیت المال برای درمانت راهی کشورآلمان شدی بهترین دکترهادرکشورداریم .

    • بدون نام

      اگه اطمینان دارید رفرندام برگزار کنید

    • بدون نام

      زنده باد دکتر احمدي نژاد.

    • بدون نام

      معلومه المان خوش گذشته ها

    • دلخون

      پولت از پارو میره بالا فکر گدا و ندارها نیستین صداتون از جای گرم در میاد دیگه با چه رفتاری بگیم دس از سر کچل ما بردارین بابا به تنگ اومدیم چرا این دوره زمونه مردها دراز روده شدن

    • نگار گرگعلی 11ساله از،،،،،

      زنده محمود مغول

    • امیرعلی

      درود براحمدی نژاد

    • بدون نام

      اینقدر که اعتماد به نفس دارین رفراندوم برگزار کنید

    • بدون نام

      احمدی نژاد اگه اشتباه کرده
      حالا میخواد جبران کنه شجاع و نترس

    • بدون نام

      احمدی نژاد و دوست داریم

    • بدون نام

      همه میدانند که روابط احمدی نژاد و آقای شاهرودی حسنه و صمیمی است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج