adexo3
۶۸۱۹۰۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

گرمای عربستان و ضرورت تمهیدات لازم برای حجاج

رئیس سازمان حج و زیارت با توجه به شرایط حج در سالهای اخیر و همزمانی با گرم‌ترین شرایط آب‌وهوایی عربستان بر ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی مدبرانه به حجاج تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سازمان حج و زیارت؛ حمید محمدی امروز در جلسه دیدار رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت تأثیر کیفیت خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت در میزان رضایتمندی حجاج و زائران عتبات عالیات، تأکید کرد.

وی با توجه به شرایط حج در سالهای اخیر و همزمانی با گرم ترین شرایط آب‌وهوایی عربستان بر ضرورت ایجاد تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی مدبرانه به حجاج تأکید کرد.

علی اصغر پیوندی؛ رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار گفت: طی سالهای گذشته مرکز پزشکی حج و زیارت به‌عنوان یکی از بخشهای خدمتگزار در حج وظیفه بهداشت و درمان حجاج را به‌عهده داشته اما چشم‌انداز ما این است که با تقویت روحیه اتحاد و همدلی میان مجموعه پزشکی همه کشورهای اسلامی در حج این وظیفه را حتی فراتر از خدمات درمانی به زائران ایرانی ببینیم.

وی تصریح کرد: ما باید با ایجاد انسجام با مجموعه‌های پزشکی و هلال احمر دیگر کشورهای اسلامی و خارج از فضای سیاسی تشکلی را ایجاد کنیم تا زمینه را برای ارائه خدمات بهتر به زائران همه کشورهای مسلمان فراهم آوریم و از فرصت حج برای تقویت فضای همدلی میان مسلمانان همه کشورها استفاده کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت آموزش به حجاج در زمینه مسائل پزشکی حج اشاره کرد و گفت: ما با اطلاع‌رسانی و آموزش مناسب به حجاج حتی می‌توانیم در زمینه کاهش هزینه‌های سفر حج گام برداریم.

پیوندی بر ارتقای روابط هلال احمر و سازمان حج و زیارت برای بهبود روند خدمات‌رسانی به حجاج و زائران عتبات عالیات تأکید کرد.

وی همچنین در این دیدار بر لزوم گردش نیروها در حوزه پزشکی حج و ایجاد فضای رقابتی برای حضور پزشکان و کادر درمانی در حج تأکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تمهيدات لازم نيست

    • بدون نام

      نیازی نیست که شما تمهیداتی را انجام بدید خود عربها تمهیدات لازم را انجام دادند وزوار نچندان عزیز را مستقیمابه لقاء الی الله پیوند میزنند

    • فرهاد.ک

      پولتونو توی حلقوم این وهابیها نریزید میلیونها نفر در کشور ما در فقر و فلاکت بسر میبرند هزینه اینها کنید که چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است ثوابش هم بیشتره به همون خدایی که همه جا هست نه فقط در مکه و مدینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج