۶۸۲۹۱۰
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

آغاز رجیستری ۲ گوشی سامسونگ از فردا

طرح ملی رجیستری گوشیهای تلفن همراه پس از "بلک‌بری"، "موتورولا"، "گوگل‌پیکسل"، "ال‌جی"، "نوکیا"، "هواوی"، "تکنو" و "سونی"، این بار به سراغ گلکسی های S۹ و S۹+ رفت.

خبرگزاری تسنیم: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از چهاردهم آذر ماه وارد فاز دوم اجرای طرح ملی رجیستری گوشیهای موبایل شد و رسما مبارزه با کالاهای قاچاق اپل را آغاز کرد.

در ابتدای اجرای این فاز از رجیستری، تمام مدلهای گوشی و تبلت اپل در دستور کار کمیته مربوط به اجرای این طرح قرار گرفت و عملا واردات این محصولات غیر از مبادی رسمی، به کشور محدود شد.

با گذشت حدود ۱۵ روز از اجرای فاز دوم، اسامی سه برند امریکایی بلک‌بری، موتورولا و گوگل‌پیکسل دیگر نیز به اعمال مقررات اضافه شد.

بعد از آن نیز ال‌جی به عنوان برند مشمول رجیستری معرفی شد تا روز گذشته که دامنه آن برندهای نوکیا، هواوی، سونی و تکنو را هم در برگرفت.

در حالیکه مسئولان این اسامی را به عنوان آخرین برندهای مشمول برای سال جاری مطرح کردند اما ظاهرا تصمیمشان عوض شده و امروز نیز از برندی دیگر که تحت شمولیت قرار می‌گیرد، پرده برداشتند.

حتی روز گذشته معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره اینکه چرا اجرای این طرح به برند سامسونگ نرسید، گفته بود که این برند هم طی دو هفته ابتدایی سال ۹۷ اعلام خواهد شد و این تصمیم برای کنترل بیشتر بر بازار موبایل أتخاذ شده است.

کانال اطلاع رسانی این طرح گفته باتوجه به پیگیری و استقبال نمایندگان شرکت سامسونگ و سایر برندهای معتبر در ایران و مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جدیدترین مدلهای تلفن همراه با نشان تجاری سامسونگ، شامل "S۹+" , "S۹" از تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۶ (ساعت ۰۰:۰۰) مشمول طرح رجیستری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آقای حقیقت

      عجب مملکتی !!!طرح رجیستری یاطرح مالیات گرفتن ازمردم بخاطرخریدگوشی؟؟؟؟

    • بدون نام

      اگه میخواهید با قاچاق کالا مبارزه کنید بدید جلو کود انسانی بگیرید تا پول بیت المال صرف مدفوع ترکیه نشود خیلی جالبه مگه هزار نوع کالای قاچاق وارد کشور میشود بس چرا روی گوشی زوم کردید هر نوع کالای که ما در داخل تولید میکنیم با وارد بی رویه نابود شده ولی گوشی موبایل که در ایران تولید نمیشه ما نیاز به به واردات داریم داره باهاش مبارزه میشه خدا کنه مبارزه با قاچاق گوشی سر آغازی باشه برای مبارزه با کالاهای دیگه که به صورت قاچاق میاد وبا بیکاری مردم و تعطیلی کارخانجات امنیت ما را تهدید میکنه

    • بدون نام

      کاش همه ی گوشی های سامسونگ رو رجیستر میکردین . باید بعد اپل بلافاصله سراغ سامسونگ میرفتین

    • بدون نام

      همون موقع که سامسونگ لعنتی از هدیه دادن به ورزشکارای ایران خودداری کرد ما باید رجیستریش رو شروع میکردیم و تحریمش میکردیم نه حالا. ما به این ها اجازه میدیم که بهمون توهین کنن و میدونن که اتفاقی براشون نمیفته

    • علی

      راستی بازیهای زمستانی تمام شد ورزشکاران با غیرت ما امانتیهای کره ایها را پس دادن ،یا نه ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج