اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۶۸۲۹۷۵
۶ نظر
۵۰۱۷
۶ نظر
۵۰۱۷
پ

فهرست آپارتمان‌های ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی

به دنبال نوسان قیمت مسکن در طول سه ماه گذشته، کف بودجه مناسب برای خرید آپارتمان‌های میان‌متراژ در مناطق مصرفی به حول و حوش ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

روزنامه دنیای اقتصاد: به دنبال نوسان قیمت مسکن در طول سه ماه گذشته، کف بودجه مناسب برای خرید آپارتمان‌های میان‌متراژ در مناطق مصرفی به حول و حوش ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است.

مشاوران املاک بر این باور هستند که حداقل بودجه مناسب برای خرید آپارتمان میان‌متراژ دو خوابه در مناطق ۴ و ۵ تهران که پرمتقاضی‌ترین و پرمعامله‌ترین مناطق شهر در بازار مسکن به شمار می‌روند، با قدری افزایش نسبت به تابستان، اکنون به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است. این بودجه البته برای خرید آپارتمان نوساز میان‌متراژ در مناطق مذکور کفایت نمی‌کند، اما آپارتمان‌های میانسال بسیاری با سن بنای بیش از ۱۰ سال در این دامنه قیمتی وجود دارد که متراژی بیش از ۷۰ مترمربع داشته و گزینه مناسبی برای زوجین دارای فرزند متقاضی خرید یا تبدیل به احسن ملک به شمار می‌آید.

بررسی فایل‌های موجود در بازار کنونی نشان می‌دهد نه تنها تنوع مطلوبی از آپارتمان‌های ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی در مناطق مصرفی وجود دارد، بلکه آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ در این دامنه قیمتی نیز در سایر مناطقی همچون ۸ و ۱۴ که بعد از مناطق مصرفی ۴، ۵ و ۲ در رتبه‌های نسبتا بالا به لحاظ حجم معاملات ماهانه مسکن قرار دارند، قابل جست‌وجو است.

تحقیقات میدانی «دنیای اقتصاد» حاکی از این است که دامنه بودجه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی همچنان یک بودجه متوسط در بازار ملک محسوب می‌شود، به این معنا که با بودجه زیر ۴۰۰ میلیون تومان نیز می‌توان آپارتمان‌های کوچک‌متراژ تا ۶۰ مترمربع در مناطق مصرفی تملک کرد که طبعا این گزینه، بیش از هر گروهی مطلوب خانه اولی‌ها است.

فهرست آپارتمان‌های ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یک گارگر با ماهی یک میلیون تومان در کجای این فهرست جا دارد کشور انقلابی مدیر انقلابی

    • بدون نام

      واقعا واسه کشوری اسلامی جای خجالت داره که قیمت مسکن با بودجه مردم سازگار نیست اونوقت داد میزنیم عدالت اجتماعی مگر به ضرب ارثیه و پول های رانتی و وام های کلان بشه وکرنه با درامد معمولی عمرا نشه خرید

    • بدون نام

      کارشناس اقتصاد روزنامه دنیای اقتصاد توسواد ارزیابی و تحلیل مسایل روز اقتصادی را نداری وهرچه چشمت می بیند و گوشت می شنود را به رشته تحریر در میاوری وهیچ شم اقتصادی نداری . این جدول قیمت های اعلام شده ازسوی بنگاه‌های مشاورین املاک مناطق که توسط مالکین طمع کار به دلخواه خود قیمت گذاری وفایل شده وهمگی قیمت های حبابی است و هیچ خرید و فروشی با این قیمتها انجام نمی شود . در منطقه ۵ قیمت واقعی یک متر مربع آپارتمان نوساز ۵/۵ تا ۶ تومان می‌باشد ولی مالکین طمع کارویا بهتر بگویم دلالان بنداز و درو حتی تا ۷/۵ هم قیمت گذاشته اند ولی دریغ از یک خریدار .

    • بدون نام

      خودت مخصوصا قيمتهارو بالا زدي كه چي بشه؟

    • بدون نام

      این قیمت ها رو چهه کسی رو آپارتمانها میگذارد..مملکت که بی ثبات شد..چهار ماه پیش آپارتمان متری دو میلون وپانصدهزارتومان بود.قیمت دلار را دولت نامردان بردن بالا ....قیمت آپارتمان شد متری چهارمیلیون و دویست هزار تومان.......میپرسی چرا اینقدر گران شده میگن بخاطر دلار است.مصالح ساختمان رفته بالا...خوب چرا قیمت دلار میاد پائین چرا قیمت آپا رتمان پائین نمی یاد. .چون دولت نامردان ما یا بساز بفروش ویا تو کار صادرات و واردات هستن .. ..یکسری از مسولین کشور دست هر چی... ......رو از پشت بستن.خدا ازشون نگذره

    • بدون نام

      قیمتات واقعی نیست! 70% کاهش بدی می رسی به قیمتهای واقعی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج